Hotel Carbon

8.6Fantastisch

• Sauna

68 reviews over Hotel Carbon

• 10A en R Hammer15-01-2013

Super mooi hotel. Geweldige ligging.

Weekendje weg geweest. 2 nachten incl ontbijt. Geweldig mooi hotel. .De aankleding van het hotel is super. Mooi echt een geheel. Ontvangst was erg vriendelijk. We krijgen een gratis update naar een luxere kamer.Super mooi groot bed dat heerlijk ligt.De kamer was mooi strak en modern en schoon. Het is wat gehorig op de gang maar wij hebben hier zeker geen hinder van gehad. Ontbijt was prima, keuze genoeg. Bij binnenkomst voor het ontbijt vertelde de dame gelijk wat de bedoeling was en waar alles stond.Het restaurant Gusto hebben we niet bezocht na het bestuderen van de kaart en de prijzen en naar aanleiding van de revieuws erover. Eten hebben wij op het marktplein gedaan bij het stadscafe.En bij 360 die zit achter het hotel op t plein waar het stadhuis ook aan zit (bij de delhaize). Echt super gegeten, mooie ruime porties voor een redelijke prijs. Aardig personeel en relax gezeten. (Stadscafe en 360 zijn trouwens van de zelfde eigenaar)

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Annet van Limburg03-01-2013

weekendje Carbon, wat een fantastische ervaring

We hebben oud & nieuw gevierd in dit mooie hotel, wat een gastvrijheid en super ruime en mooie kamers. Restaurant Gusto is echt een aanrader, wat een kunst om voor ruim 100 personen een prima diner neer te zetten en dit vlekkeloos te laten verlopen. Petje af, en als horeca collega en kritische gast is dit een groot compliment.

Gereisd met partner in december 2012

• 9corinne_blokdijk31-12-2012

Mooi hotel, prima design, heerlijke badkamer

Het Carbon Hotel ligt in het centrum van Genk, alles op loopafstand, dus dat is prima. De receptioniste is heel vriendelijk, datzelfde geldt voor de ontbijtserveerster - het ontbijt was uitstekend. Het hotel had voor gasten ook nog een soort van "kersthuiskamer" gecreëerd met een hapje en een drankje, leuk idee. Wij voelden ons erg welkom in elk geval. De kamer was uitstekend, lekkere grote bedden, een heerlijk groot bad en een perfecte regendouche. Alleen mag de schoonmaak wel iets beter gedaan worden. Wij realiseren ons dat strakke donkere design vloeren en muren ook lastig zijn schoon te maken, maar toch ...

Gereisd met partner in december 2012

• 8Mvld09-04-2012

Uitstekend ontspannen

Wij zijn hier 2 nachtjes geweest. Het hotel ligt aan de hoofdlaan maar je heb geen last van het verkeer. Naast het hotel zit de ING en om de hoek begint het gezellige plein met allerlei terrasjes / restaurants. Wij hebben in het hotel gebruik gemaakt van het ontbijt. Er was een ruime keuze en het smaakte heerlijk!! 's avonds hebben wij 2x in het 't stadscafe gegeten. Dat was gewoon genieten, we werden vriendelijk geholpen!! Verder is Genk best een grote stad met z'n 3 shoppingscentra's. En om goed uit te rusten is de hotelkamer echt fantastisch. Een bed van 180 breed en een xl regenstortdouch... We zijn helemaal ontspannen na z'n weekendje!

Gereisd met partner in april 2012

• 9zertyx12-03-2012

Mooi designhotel

Mooi hotel, ruime moderne kamer, groot en comfortabel bed, bad in de kamer. Erg luxueus. Stille kamer, behalve wanneer er mensen lopen in de gang, maar hier hebben we zeker geen last van gehad.

We namen een Sleep & Dine pakket (met diner en spa)

Restaurant Gusto: het eten zat in het pakket en hoewel we geen keuze hadden en de voorgestelde seizoensmenu moesten nemen, is het erg lekker. De hoeveelheden vielen ons wel wat tegen; we gingen met name met honger van tafel. De bediening was vriendelijk. Hapje, voorgerecht en hoofdgerecht volgden elkaar in snel tempo op, en daarna hebben we wel erg lang gewacht op het dessert. Dat bleek vergeten te zijn.

Ontbijt: met buffet. Dit was lekker en voldoende

Spa: mooie spa/sauna op de bovenste verdieping (oa 2 sauna's en een hammam). We gingen er van uit dat de sauna naakt was en dit was wel toegelaten maar zowat iedereen droeg badkleding. Die ben ik dan maar terug op de kamer gaan halen.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9wissink_karin10-02-2012

Trendy hotel

Prachtig trendy hotel. Strakke en moderne vormgeving doorgevoerd in het hele hotel. Hotel is gelegen aan drukke straat (centrum om de hoek) maar je hebt geen last van lawaai. Personeel is heel vriendelijk. Ontbijt had wat luxer gemogen. Restaurant eten kan ik niet beoordelen, wij hebben buiten het hotel gegeten.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10Riviere Angelico23-01-2012

logeren in stijl...

Dit was luxe ! vriendelijk onthaal, prachtige kamer met alles erop en eraan. Een Xl regendouche is echt wel de max ! De wijnbar een sterke aanrader. Het ontbijt mega in orde, kortom, ik ga zeker nog terug !

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Rob en Willy02-10-2011

Design Hotel waarbij ze begrijpen wat design is!

Een mooi design hotel. Hier is design begrepen! - het is prachtig en op de juiste wijze door het gehele hotel doorgevoerd. De kamers zijn ruim, klein zitje en wij hadden een leuk bedacht "open" badkamer met bad en raindouche. Het ontbijt is lekker - ruim voorzien - vers en wordt á la minuut bijgevuld als er iets net op mocht zijn. Personeel is netjes, vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben niet bij het restaurant "Gusto" gegeten (ziet er wel fraai uit - is tevens ontbijtruimte) - maar zoals wij het konden beoordelen is het eten hier prima. Hebben zelf op het stadsplein bij 360 gegeten. Lekker relax en goed eten (wel grote porties....). Genk zelf heeft niet heel veel te bieden maar Hasselt, Tongeren en de Hoge Kempen liggen zeer naarbij.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Anton01-09-2011

Wat een bijzondere ervaring.....

Carbon in Genk is zonder meer een heel bijzondere en plezierige ervaring, die je toch een keer in je leven moet hebben meegemaakt. Design is volledig doorgevoerd. Mooie kamer, schitterend ontworpen badkamer, bijzondere verlichting (even de "gebruiksaanwijzing" goed lezen). Gratis gebruik minibar (alcoholvrije drankjes), echt heel plezierig. Ingang parkeergarage wat moeilijk te vinden, als je eenmaal binnen staat wel heel handig. Speciale ingang hotel in de parkeergarage met lift. Receptie zit op 1e etage. Personeel heel aardig ! Wij hebben in het Stadscafé op het Marktplein een heerlijk stoofpotje gegeten voor € 12,00 per persoon. Aanrader ! Heerlijk ontbijt met bijzonder prettige bediening en GEEN buffet maar bediening aan tafel. Heerlijk ! Laat je dus maar een verwennen in dit bijzondere hotel met giga bed.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Erik & Thea05-05-2011

Uitstekend hip design hotel

Carbon hotel in Genk is echt een hip design hotel. Wij boekten er via een speciale aanbieding voor € 99 pp twee nachten l/o. Genk zelf is nieuwbouw en sfeerloos, maar net achter het hotel ligt een plein met wat terrassen en net achter het plein een uitstekende (!) italiaan. Eten in het hotel niet geprobeerd want behoorlijk prijzig, maar de recensies zijn lovend. Onder hotel parking voor € 11 per dag, dus comfortabel met de lift in/uit hotel. Genk ligt op 15 minuten van Hasselt wat een leuk stadje is en op 10 minuten van een zeer groot natuurgebied. Voor wie het niet erg vind even in de auto te moeten stappen voor meer sfeer en natuur is Carbon een uitstekende keus. Even wennen wel aan de zeer strakke uitstraling, maar wat een bed! wat een aparte kamer! en wat een leuke snufjes! Ontbijt was zeer uitstekend, spa/sauna evenzo alhoewel € 25 pp voor 3 uur voor hotelgasten dan toch wel weer een beetje flauw is. Kortom, romantisch hotelletje maar wel een belevenis en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel Carbon info