Hotel Carbon

8.6Fantastisch

• Sauna

68 reviews over Hotel Carbon

• 4B Karèl14-06-2017

Slechte ervaring met touroperator/Carbon hotel

Voor het eerst hadden wij via touroperator 3 nachten in het 4 sterren Carbon hotel in Genk geboekt tijdens de pinsterdagen.

De kamer die wij hadden geboekt zag er bij binnenkomst mooi uit.

Vlekken op de matrassen, zijkant bed sporen van menselijke sappen, vloerbedekking onder de vlekken. De stofzuiger had de afgelopen weken ook vakantie gehad schijnbaar. Kluisje waren de batterijen leeg gelijk gemeld niet opgelost. Haardroger was kapot. Deur naar de toilet ging maar voor de helft dicht. Vuil in de badkamer in alle hoeken, toilet was slecht schoongemaakt. Rob Geus had hier echt geroepen Man Man Man wat slecht.

Dinsdag naar Pinksteren gelijk via mail gemeld bij touroperator, het antwoord wat we van hun kregen “ Zij bemiddelde alleen tussen hotel en consument maar verder deden ze niets” Men ging de afdeling verkoop op de hoogte brengen en dat was het. Zelfs nog foto`s meegestuurd om de volgende boeker te behoeden voor dit hotel. Jammer dat touroperator niet hun verantwoordelijkheid neemt en dit hotel uit hun assortiment schrappen. Voor ons geen touroperator meer. Overigens heb ik een kopie van de mail rechtstreeks naar het management hotel gezonden echter je snapt het wel, niets meer van vernomen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 5vanluchene06-09-2016

eerste zicht super, maar...

Aankomst super ontvangen van receptioniste, dikke pluim doet met heel veel plezier haar werk. Kamer eerste zicht super maar het werd al rap duidelijk dat het niet zo was, bij aankomst kamer bevond zicht rond de lavabo water en roestte vieze rand, douchewand zeer vuil glas vol vuile strepen, wc in zwart vuil zicht, bad was niet proper...Spijtig want we hadden een luxe kamer geboekt maar de hygiëne was ver te zoeken. De bar gezellig en personeel ook beleefd maar je moet geduld hebben. Ontbijt voor 19€ onvoldoende verse producten. Spijtig het heeft alles om een super verblijf te hebben maar oh zoveel gebreken...

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 4Candry Jessica02-05-2016

Nooit meer

Het carbonhotel had hoge verwachtingen, vooral wanneer je de foto's en beoordelingen leest! Voor ons was dit een teleurstelling. De kamer zag er het op het eerste gezicht super uit. Al snel zagen we dat het brandallarm op de kamer wege was. De kabel ging uit het plafond, en het leek precies een gesmolten cirkel. Het was erg onverzorgd. Verder kregen we de mooie glazen deur naar toilet niet dicht. De deur ging af, en sleepte op de grond. Dicht hebben we de deur niet gedaan aangezien we bang waren dat deze ging breken. Het "witte" stoeltje naast het bad was zwart...dit was zeker niet van 1 maal niet te poetsen!!! Op de witte muur stonden vuile handen. Aan de mooie watervalkraan ging onderaan iets Groens...zeep van de vorige??? Het contactje van het nachtlampje was ook afgebroken. Het ontbijt was een teleurstelling, geen vers fruit, gekookt of spiegeleitje! Het was een ontchoogeling!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Jan Spoorenberg02-01-2015

Fantastische keuken

Moderne en sfeervolle design-kamers waar het licht een rol speelt in de totale slaapkamerbeleving. Erg mooi gedaan en bovendien erg luxueus. Het diner was werkelijk voortreffelijk!. Garnalenkroketten waren top. Biefstuk Américain was heerlijk, prima wijnen en de volgende ochtend een uitstekend ontbijt met goede koffie! Parkeren doe je probleemloos in de parkeergarage onder het hotel.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Annelies 19-11-2014

Leuk hotel maar hier en daar wat mankementen

De kamers zijn leuk ingericht , luxueus en modern. Enkel hier en daar was de vloerbekleding vuil wat niet zo aangenaam was om in je blote voetjes te lopen . In de gang was het heel kil en hing er een rare onaangename geur . De welness was top . Personeel heel vriendelijk . Een aanrader . Het ontbijt was lekker maar te prijzig voor wat je kreeg . Wij ontbijten graag lang en uitgebreid en om 10u ruimen ze het af en kan je niets meer krijgen . Heel spijtig . Zorgde voor een domper . Voor de rest een leuk verblijf gehad maar hier en daar kan er wel aan enkele puntjes gewerkt worden .

Gereisd met vrienden in november 2014

• 8Marjolein Legius24-07-2014

Uitgebreid genieten en relaxen.

Hotel Carbon in Genk is een luxueus hotel! Erg handig dat het dicht bij de parkeergarage is, midden in het centrum. Heerlijke ijssalon en pizzeria in het centrum. Centraal gelegen. Je bent zo met de auto bij Maasmechelen Village. Ruime, schone kamer met minibar en Wifi! Heerlijk bad wat midden in de kamer staat, dus je zit niet alleen in bad. Personeel attent en netjes. Uitgebreid ontbijt buffet. Heerlijk bed.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Marc10-07-2013

Aangenaam hotel

Hotel Carbon is zoals het zich profileert, een trendy hotel. Vlotte check-in. Parkeren doe je best (bij aankomst bv op een zaterdag) in de ondergrondse aangrenzende parking. Moderne kamers met airco, minibar, safe, enz. Minibar is bij superior kamer gratis (frisdranken, water, 2 biertjes) Raar is dan weer dat een 75ml-fles water die bij de TV staat betalend bleek te zijn. Interieur kamers best aangenaam (zwarte kleur "carbon" herinner) met plaatsing van het bad middenin de kamer naast het bed, origineel en best aangenaam. De invloed van de vochtige atmosfeer op het meubilair is een andere zaak natuurlijk. Het restaurant is ook modern en trendy en serveert uitstekend eten. Origineel zijn zeker de talrijke kleine schoteltjes op het menu. Ligging ook in de nabijheid van de winkels voor wie daar interesse voor heeft en alle bezienswaardigheden van Genk zijn ook helemaal niet veraf. Dus een hotel om terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8An11-03-2013

Diner in restaurant Gusto is een aanrader

We hadden een sleep, wine & dine arrangement met overheerlijk 4-gangendiner in restaurant Gusto. Het personeel was heel vriendelijk, aanpassing in het menu was geen enkel probleem. Kamer is heel mooi, maar deur naar de gang is niet geluidsdicht. Gelukkig was onze kamer op het einde van de gang, hierdoor hadden we niet zoveel last van geluid op de gang. Schoonmaak van de badkamer was niet perfect ( op zwart sanitair valt dit extra op), maar de rest van de kamer was heel netjes. Het ontbijt is aan de dure kant, maar eigenlijk miste ik enkel een eitje en wat vers fruit. Al bij al zeker voor herhaling vatbaar: het is een uniek design en het personeel is heel gastvrij.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Kevin14-02-2013

Gewoon GEWELDIG!

Wij zijn zojuist terug van ons uitstapje naar Limburg. We hebben 3 dagen in het Carbon Hotel gelogeerd! We werden zeer goed verwelkomd! Ook het gezellige stadsplein was zeer leuk! Ook de 3 shopping centers zijn een bezoekje waard! Alleen shopping 3 stelt niet veel voor! Maar in Shopping 2 hebben ik,mijn vrouw en ons zoontje iets gevonden! De 'Bistro Grill', zeer vriendelijk personeel en een zeer goede prijs! Wij hebben ons al een tafeltje voor volgende maand gereserveerd! Wij gaan zeker terug naar Genk en naar Restaurant 'Bistro Grill'! In de zomer is er een gezellig terras met kinderspeeltuin! Groeten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Trui06-02-2013

Hadden er meer van verwacht

Carbon hotel is prachtig maar wij hadden kamer 322 en dat was een ramp er hing nog vuil en haar aan het glas van de toilet de toilet zelf was niet proper en liep uit...het was er koud ondanks de verwarming we hebben pas de dag erna ontdekt waarom het raam stond open (met gordijn voor) toen we dat s'morgens toe deden en s'avonds op de kamer kwamen was héél de kamer muf er was daar dus duidelijk een groot probleem...en niet alleen op ons kamer want we waren met 4 koppels en iedereen had wel een klacht...en op de één kamer geen haardroger op de andere geen chocolaatjes enz...zijn details maar in zo een hotel zou dat zeker niet mogen !!!!

Gereisd met vrienden in februari 2013

2 tips over Hotel Carbon

• A en R Hammer, 15-01-2013 Rapporteren

Dagje uit geweest naar Maastricht. Zondags naar outlet shopping geweest in Maasmechelen. Vonden wij nog erg aan de prijs(was toen 20% korting) Toen wij in Genk waren was er een wintermarkt (kraampjes met eten en drinken) op het stadsplein. Met een schaatsbaan een glijbaan( met banden) Zag er gezellig uit.

• Jan Spoorenberg, 02-01-2015 Rapporteren

Genk zelf is niet zo bijzonder als Gent, Antwerpen of Brugge. Maar ons bezoek aan de Cie mine was verrassend leuk. Een voormalige kolenmijn helemaal gerestaureerd en modern ingericht met Brasserie, bioscoop en al. Erg mooi gedaan door onze Zuiderburen. Hulde!

0 vragen over Hotel Carbon

Hotel Carbon info