Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

74 Reviews over De Maretak

• 10Johan04-07-2020

Na een lockdown periode was het zalig vertoeven in een mooie B&B die ons heel veel te bieden had., Gastvrijheid , een lekker ontbijt en diner, vriendelijkheid en uitleg over de streek. En het plonzen in een mooi zwembad was een extra troef. De tijd was er niet om nog even van de wellness te genieten, maar dit is een reden te meer om deze trip te herhalen. Bedankt.

• 10Jules02-07-2020

Top!!

Wij zijn met onze groep zeer tevreden over dit verblijf. We vinden het een top locatie! Zeer goede ontvangst, rustige ligging, mooi verblijf, verzorgd en zeer lekker eten!! En vooral met het goede weertje hebben we kunnen genieten van het zwembad dat deugd deed na een mooie fietstocht! Wij zeggen dit door aan onze vrienden en ons zie je zeker terug!!

• 10Raymond02-07-2020

Fantastisch verblijf

Fantastisch verblijf! Fijn ontvangst met lieve eigenaars, nette kamer, mooie accommodatie met zwembad, heerlijke keuken, vlak bij fietsroutenetwerk, wandelgebieden en ideale uitvalsbasis om te gaan shoppen of steden te bezoeken. Topverblijf gehad.

• 4De vrieze04-06-2019

Melk was zuur bij het ontbijt 🤮

Melk was zuur bij het ontbijt 🤮 Gastvrouw niet gezien

• 10Desire04-07-2018

Volgens onze bescheiden mening niets dan lof voor de 'Maretak' zeer vriendelijke uitbaters rustige en perfecte ligging. Uitstekende keuken met de perfecte behulpzaamheid van de uitbaters maakt dit een perfecte uitstekend verblijf.

• 4Fam. Limburg02-05-2018

Voor ons geen 3 sterren waard

Bij aankomst geeft het gebouw een zeer imposante indruk. Maar één keer binnen merk je dat de renovatie niet overal met dezelfde kwaliteit is doorgevoerd. De wellness is ondermaats: Jacuzzie had viese zeepresten en haren aan de rand, buiten een zeer groen en vuil geworden terras, kapotte bank in de hoek, binnen aan de sauna aan het plafond een missend latje, afblottende verf in de douche, bidet met kalkaanslag, afgebroken haakje in de douche, ... Voor ons zeker geen 3 sterren waard.

• 9Ann Desmet16-04-2018

Fijn adresje!

Warm onthaal. De twee gereserveerde fietsen stonden voor ons klaar. Het diner was lekker.

• 9Rita Broeckx20-09-2017

aanrader

Een culinair festijn en warm onthaal gebracht door 2 lieve mensen met passie en liefde voor hun gasten en werk

• 10Bart lion16-07-2017

Genieten in een familiale sfeer

Een klein hotelletje in het gezellige Limburg dat zich onderscheid door een zeer familiale aanpak. Je voelt je onmiddellijk thuis, de wellness in het hotel is zeker een aanrader. Zeer mooi en rustgevend. Vraag de eigenaar zeker naar wat er te doen is in de buurt het puilt uit van de knooppunten routes die langsheen de maasdijk gaan en langs pittoreske Belgische en Nederlandse steden komen. Een aanrader is de Vespatrip waar je zeker de route naar Thorn moet nemen waar je een pannenkoek kan eten in alle geuren kleuren en formaten. We hebben genoten van begin tot het einde de bescheidenheid van de man des huizes over zijn kookkunsten is geheel onterecht we hebben genoten van zijn no nonsens keuken waar de huiselijke sfeer wordt door getrokken tot op het bord. Floris, Eveline & Gilles doe zo verder wij vertellen het door en je ziet ons zeker terug!!

• 8Wendy Peeters21-02-2017

heel tof en gezellig verblijf

We hadden ook een gelaatsverzorging geboekt bij Eveline en dit was super, nog nooit meegemaakt zo'n intense goede verzorging, af tot in de puntjes! Ook kok Floris kan supergoed koken, menu is top en superlekker!

Hotel De Maretak info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar