Tijdelijk €25 aanbetaling

Au Nom de Dieu

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Au Nom de Dieu voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 13 reviews

5.5VoldoendeScore uit 13 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Au Nom de Dieu

• 5Fam. Vanhamst26-05-2022

Oppassen met boeken, benadruk welke kamer je wil.

Je wordt in de maling genomen. Indien hun kamers, waarmee ze adverteren, verhuurd zijn, wordt je ingecheckt voor zolderkamertje, zonder uitzicht, zonder grote ramen, zonder king-size bed. De badkamer die wel ok is, heeft rioollucht af. Al met al, grote teleurstelling. Wanneer ik de eigenaresse erop aansprak, maakte ze zich, geroutineerd, er van af met, tja, iedere kamer is anders. Vreemd dan dat de zolderkamer niet vermeld staat.

• 9Naus08-01-2018

Wij hebben een geweldig weekend gehad

Kamer ruim en schoon, douche heerlijk, bed erg comfortabel, ontbijt erg goed, gezellige sfeer, In het restaurant kun je heerlijk eten, wel een duurder restaurant maar zeker de moeite waard. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

In directe omgeving is niets te doen, je moet er wel met de auto op uit, maar dan kom je op mooie plekjes.

• 9clara11-05-2016

verzorgd hotel met uitstekend restaurant

eigenaars zijn heel vriendelijk en gedienstig zeer nette kamers (één minpuntje Geen kleerkast op de kamer!!) omgeving aanrader voor fietsers(zuid-willemsvaart en de maas)

• 8hattem112-05-2015

aanrader

leuk hotel ,vriendelijke ontvangst,uitstekend diner en ontbijt .kamer simpel maar goed voor kort verblijf.

• 8J. de Visser23-12-2013

Charmant, sfeervol, net en zeer gastvrij

Mooie, sfeervolle, oude pastorie aan de voet van de kerk. Zeer leuke kamer in de nok van het gebouw, waarin alles vernieuwd en zeer netjes en schoon was. Ruime badkamer. Charmante, gastvrije en zeer vriendelijke bediening. Uitgebreid en heerlijk ontbijt in de serre. Vervroegd ontbijt was geen enkel probleem en werd zelfs aangeboden, gezien we eerder weg moesten. Uitstekende kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. In geval van een volgend verblijf in die omgeving kies ik zeker weer voor Au nom de Dieu!

• 10Alain Pauwels02-08-2013

Kwaliteit in oase van rust

Van 13 tot 15 juli 2013 verbleven in deze mooie verbouwde pastorij woning, vlak naast de kerk van Dilsen-Stokkem. Eigenaars Christel en Noël hebben deze woning eigenhandig omgetoverd in een top hotel, met moderne lichte kamers en heerlijk eten.

• 6Tom Smet20-07-2013

Toch een beetje ontgoocheld

Wij waren gematigd tevreden over dit hotel. Wij logeerden in kamer 2. De kamer was mooi ingericht, maar de badkamer viel echt tegen. Op amper 20 cm voor het toilet staat een muur(??). Ik vraag me af of een groot persoon in deze kamer naar toilet kan gaan. Geen douchescherm, geen deur voor het toilet. De gordijnen verduisteren niet, waardoor je heel vroeg wakker bent + je logeert onder de kerktoren (klokken luiden). De kamerprijs van 90 euro was te hoog (70 euro zou aanvaardbaarder zijn). Het ontbijt was lekker maar pover (we kregen 1 pistolet voor ons tweetjes, werd niet bijgevuld, daarnaast wel lekker brood, geen koffiekoekjes, geen choco, geen confituur,...) Hotel heeft ook restaurant. Prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt (bv dessert voor 8,5 euro: 1 bolletje ijs met enkele aardbeien, ook de hoofdgerechten waren te duur voor deze prijs). Het was wel lekker. Positief is dat je vlakbij maasmechelen village logeert (10 min). Maastricht was toch verderaf dan we dachten (40 min rijden)

• 9Cees van Bleek01-07-2013

Prima plek om te vertoeven.

Prachtige schone zolderkamer van dit kleine hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was zeer goed verzorgd in een mooie lichte serrekamer. Volgens ons niet echt geschikt voor minder validen. Dit i.v.m. het ontbreken van een lift. We maakten geen gebruik van het restaurant maar de indruk daarvan was tevens erg goed. Restaurant was goed gevuld bij onze komst.

• 8jochen nijs23-10-2012

prima keuken

Hotel met prima keuken. Nachtlawaai is echt wel een probleem. Zolang er gasten in het restaurant zijn is slapen onmogelijk.

• 9Cremers Erna03-08-2012

mooi vernieuwd hotel

hotel met 6 kamers en moderne badkamer (zonder deuren). Eten is zéér goed. Minpunt: er is geen plaats om na het eten nog even na te genieten. Geen plaats om fietsen binnen te stallen.

Hotel Au Nom de Dieu info

Het complex