Kleine hotelsWeer vandaag18°

5 reviews over Hotel Stadshotel Bree in het Nederlands

fantatische plaats

steven
10-4-2012

Zeer mooie ligging in het centrum van bree, zeer mooie kamers en kindvriendelijk en de bediening vind ik zeer super

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Fantastische plek

S
10-4-2012

Weekend lang in de watten gelegd. Bree is een leuk plaatsje waar van alles is te doen. De medewerkers van het hotel doen hierbij uitstekende suggesties. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en zien er schoon uit. Eten is zondermeer prima.

super hotel

Peter
10-4-2012

Stadshotel Bree kan ik iedereen aanbevelen. Mooie ruime kamers voorzien van alle moderne gemakken, zoals een geavanceerd lucht zuiverings systeem. Familiale sfeer spreekt ons aan, 's ochtends werd een goed continentaal ontbit geserveerd, Er is ook een goed welness gedeelte in het hotel met sauna's, wirlpool, fitness etc.

Gereisd Met partner in januari 2012

Prachtige accomodatie

diana
10-4-2012

Stadshotel Bree is een mooi hotel met zeer ruime en zeer hygienische kamers. Het personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om alle vragen en wensen te beantwoorden van de gasten. We zijn er de afgelopen maanden 2 x blijven overnachten en beide keren was alles prima geregeld. De 2e keer herrinnerden ze zelfs de naam van ons zoontje van 7 jaar. Dit is van grote meerwaarde voor ons. Een zeer familiaal gevoel krijg je bij het verblijf in dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk personeel, maar voor de rest...

paddieke
16-9-2011

Centrale ligging, proper, maar geen goede afwerking. Precies een ziekenhuisplafond en -gordijnen op de kamer. Ontbijt was niet goed!!! Stond niets klaar, de tafel plakte overal onder het papieren onderblad, Aldi-sandwiches, youghurt over datum, geen warme gerechten, veel te sterke koffie, muziek stond keihard.

Gereisd Met partner in september 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadshotel Bree in Bree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadshotel Bree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.