Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

7 Reviews over De Passerel

• 8Karina en Werner26-10-2015

fijne ervaring!

Mooie ligging, ideaal om te wandelen en te fietsen! Uitstekende gastvrouw en gastheer die duidelijke informatie verschaffen over uitstappen e.d. meer. Lekker verzorgd ontbijt. Kortom, een mooie plek om tot rust te komen.

• 9Francis en Hannelore05-10-2015

Héél gezellig !

Héél mooi gelegen aan het kanaal, rustig, mooie fietsroutes in de buurt. Leuke plekjes in de buurt om te eten en te drinken. 's Morgens een overhéérlijk ontbijt tussen het groen.

Voor herhaling vatbaar !

• 10Magda en andre25-08-2015

Een bijzondere ervaring!

Mooie rustige ligging! Ideaal om te wandelen en te fietsen! Héél goed geslapen, zéér goeie bedden! Een uitgebreid en lekker ontbijt! Eetgelegenheden en terrasjes op wandelafstand, langs het water! De gastvrouw geeft met plezier uitleg over fietsroutes, wandelroutes, restaurantjes en eventuele alternatieven! Héle goeie service, wij waren in een bui terecht gekomen, onze kleren werden gedroogd , ....., waarvoor heel erg bedankt! Een adres om te onthouden!

• 9jef vanneste25-06-2013

doe zo voort goed zo!

dit lijkt me een ideale plaats voor wandelaars en fietsers died e streek willen leren kennen zeer goed eservice en prachtige omgeving

• 9Jenny en Gilbert02-06-2013

Een aanrader voor een rustig verblijf.

Onze eerste ervaring met B&B is een reuze meevaller geworden. Prima in orde. Zeer vriendelijke en gedienstige gastvrouw en gastheer. Zeer veel wandel- en fietsmogelijkheden.

• 10KATHLEEN EN SABINE20-10-2012

TOP!

Wij verbleven 4 nachten in b&b de passerel! Heel gezellig, alles was prima, fietsen, wandelen , gewoon even lekker niets doen en genieten op het mooie terras, zeer mooie omgeving, heel rustig gelegen , direkt aan het water! Hele grote, goeie bedden, zo goed hadden wij in jaren niet geslapen!!! En dan het ontbijt......., echt, even lekker genieten!!! Laurette, de lieve gastvrouw , die heeft ons verwend!!! Werkelijk een héél perfekt ontbijt, niets ontbrak eraan!!! Roger en Laurette, jullie zijn de perfekte gastheer en gastvrouw!!! Wij komen terug, en't zal niet te lang duren, want bij jullie komen we tot rust!! Bedankt en tot binnenkort!!! Kathleen,sabine en c°

• 9Freddy Ghyselinck03-10-2011

hier voelt U zich thuis

In de passerel bij Laurette & Roger vindt iedereen zijn pleziertjes. Laurette serveerd s'morgens een zeer gevarieerd ontbijt wie iets wilt wat niet op tafel staat hoeft het maar te vragen Laurette bespreekt dan met de gasten de verschillende mogelijkheden om de dag door te brengen terwijl Roger de fietsen al klaar zet van uit de berging . Fietser of wandelaar vraag maar op Laurette kent alle mooie baantjes & plekjes in de streek en maak op aanvraag een goede picknick klaar. Wij hadden een formule ontbijt -picknick en s'avonds eten op restaurant Wel het mag gezegd worden alles was ZEER goed met uitschieters de pollismolen en de l'olivio . Laurette we hadden het zo goed in de b&b dat we besloten hebben er een jaarlijkse uitstap van te maken en Roger dan proeven nog een wijntje . de fietsers uit Gent

Bed & Breakfast De Passerel info

Het complex