Camping De Kempenheuvel

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Linda van hooije
13-5-2018

Heel fijne camping, rustig en mooie ruime plaatsen

Lekker eten en drinken en heel vriendelijk personeel en eigenaar

Geweldige camping vriendelijke uitbaters.

Wilma
10-1-2018

Prachtig sanitair, fiets gebied en heerlijk eet gelegenheid.

Fantastische camping

Jeannette Hubers
15-8-2017

Voor de tweede keer op deze camping. Vorig jaar voor het eerst. Het bevalt ons hier prima. Onze kinderen zien we alleen met het eten en als ze naar bed gaan. In één woord het is hier fantastisch!!

Topcamping

Marien
12-8-2017

Propere. Camping

Vriendelijke eigenaren

Je kan er zeer goed eten voor weinig geld

Het personeel is ook zeer vriendelijk.

Je kan er mooi wandelen en veel fietsen.

Fijne zwembaden, waarvan 1 bewaakt bij mooi weer.

Voor de kleintjes een fijne speeltuin en springkussen.

Dus op en top een camping om terug te komen

Fijne plek om heen te gaan.

Mark
11-8-2017

We zijn met de camper hier geweest. Zwembad was altijd open. Alleen het diepe op mooie dagen met een toezichthouder (Goed geregeld zie je niet vaak) Sanitair was erg net. En bij de bak kun je goed bier krijgen. Kids hebben zich goed vermaakt net de animatie.

Top camping 😁

Ilona
11-8-2017

Gezellige camping voor jong en oud. Camping zelf heeft twee zwembaden waarvan het verwarmde bad altijd open is. Het diepere bad is geopend onder toezicht wat een fijn idee is als je kinderen er heen gaan. Springkussen is een absolute topper voor mijn kinderen geweest. Dichtbij de blokhut waar het animatieteam "de eendenclub" zich bevind. Sanitair wordt twee keer per dag schoon gemaakt zover ik kon beoordelen. Voor volwassenen leuke fiets en wandelroutes in de buurt. Restaurant ook als goed ervaren. Kortom wij hebben fijne vakantie gehad.

Fantastische vakantie

Hamza
10-8-2017

Kempenheuvel is een mooie plek om naartoe te gaan in de zomer. Er zijn veel bezigheden op Kempenheuvel, een pannakooitje op de pleintje, lekker eten op de terras en goedkope patat in de cafetaria.

We zijn gekomen met 3 marokkaanse vrienden en werden er goed geaccepteerd. Ook vriendelijke eigenaars die alle problemen heel snel oplossen. Hele leuke vakantie in het Kempen.

Fijne overzichtelijke camping

E. van Koert
9-8-2017

Afgelopen maand zijn we twee weken op deze camping geweest.

Bij het inchecken bleken we een andere plek te krijgen dan vermeld was bij de reservering maar de velden staan dicht achter elkaar dus qua afstand maakte dat niet zoveel uit.

Het is een fijne overzichtelijke camping waardoor kinderen al snel hun eigen weg kunnen gaan naar de blokhut voor het animatie team of de daarbij gelegen speeltuin

Sanitair is netjes. Voor zover wij konden ontdekken werd deze 1 a 2 x per dag schoongemaakt. De dames waren eigenlijk altijd netjes, over de heren hoorde ik mijn man en zoontje wel klagen.

Zwembad is erg fijn. Het bad van 1.20 diep dat altijd open is is verwarmd tot 28 graden. Het grote bad van 2 meter diep is alleen open als er toezicht aanwezig is.

Animatie team bestaat uit twee mensen maar die doen het erg leuk. Er is altijd wel iets leuks en afwisselends te doen voor de kinderen. Ook is er voor de volwassen en in de avond iets te doen.

Ook de visvijver is leuk. Over het algemeen was het er niet druk , er zwemmen een paar mooie grote exemplaren ( karpers ) en veel klein spul voor de kinderen.

In de omgeving is er veel te doen ( wandeltochten, bezichtigingen , speeltuinen )

Een aanrader is ook om naar het blotevoetenpad in Zutendaal te gaan ( half uurtje rijden vanaf de camping )

Waar we iets minder blij mee waren was de staplek. Deze liep erg af waardoor we constant ons evenwicht kwijt waren in de tent. Ook is de grond erg hard ( vergeet dus vooral je haringhamer niet ) Ik hoorde hier ook mensen met caravans over. dat ze niet goed waterpas te krijgen waren.

Een ander puntje is de receptie. Deze is van 10.00 tot 19.00 "open"

Wat er op neerkomt dat deze rond 12.00 uur bemand is voor de incheck en verder kun je op de intercom drukken. Je word dan wel netjes te woord gestaan maar als ik een paar folders etc wil hebben voelt het niet fijn om daar iemand speciaal voor te laten komen waardoor we het uiteindelijk zonder foldertjes gedaan hebben.

Een echte seizoenscamping

Corrine
8-8-2017

In principe heeft de camping alles. Een speeltuin, een verwarmd zwembad (echter maar sporadisch open), op het oog schoon sanitair. De grondige schoonmaak laat echter wel te wensen over.

Het is alleen echt een vaste plaatsten camping. Veel mensen die er al heel lang staan en al jaren komen. Hoeft geen probleem te zijn, maar onze kinderen hadden nauwelijks aansluiting met de "vaste" kindjes of de kleinkinderen van opa's en oma's die een weekend komen logeren.

Omgeving is erg mooi, en vooral ijs bij de Potter is een aanrader. Snorkelen in Todi en openluchtmuseum Bokrijk ook.

Echter is ook het vaste personeel ingespeeld op de vaste gasten en niet op kort kampeerders. Dit zorgt voor frustratie indien je iemand voor de receptie nodig hebt. Hier ook een heel fijn gesprek met Benny over gehad. Zij willen dit ook anders, het is alleen nog zoeken naar het hoe.

Heb je (kleine) kinderen en wil je graag dat ze veel vriendjes maken, sla deze camping voor nu dan even over. Heb je geen kinderen: prima camping.

Heel aangename camping

Kelly christis
5-8-2017

We zijn zoals altijd weer zeer tevreden over het totaalplaatje! Topcamping voor jong en oud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kempenheuvel in Bree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kempenheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kempenheuvel scoort een 8.47 uit 10 op basis van 95 reviews.