Villa Bommelstein

1 review over Villa Bommelstein in het Nederlands

Toppertje: villa Bommelstein!

Kleinleugenmors-Dorsman
2-5-2009

Geweldig huis in een prachtige landelijke omgeving. Gezellige huiskamer, goed uitgeruste keuken, prima bedden, puike speelkamer, pinpongtafel en voetbalspel in kelder. Bijzonder mooie natuur, heerlijk om in te wandelen, fietsen of anderzins. Fijne tuin met grote trampoline. Omdat het huis vrij hoog ligt heb je een mooi uitzicht hierdoor over de omgeving. Aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

Villa info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Bommelstein

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bommelstein in Bree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bommelstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.