We hebben een aantal aanbieders voor Bree voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bree voor je op een rij gezet:

Reviews over Bree

Bree leeft omdat er genoeg te beleven valt

seraphina,
    1-8-2017

Fiets mee nemen en rond Bree omstreken fietsen. Er is veel te zien. Zeker op de fiets met de auto krijg je dit niet te zien. Goede knooppunten. Heel afwisselend van mooie natuur waar de rust te genieten is. Ook heeft Bree gezellige terrasjes. En de mensen zijn er erg vriendelijk. De wekelijke markt gezellig. Er is altijd wel wat te doen. Goede aansluiting van winkels zo wel in het centrum als daar buiten.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verzorgingsplaats voor de regio.

Toon,
    23-8-2014

Maar eens een keer een middagje gaan winkelen hier laatst, Stadje heeft nog wel wat historie binnen de ring, zoals b.v. het raadhuis. Verder toch zeker wel een aantal gezellige terrasjes waar de Belgische biertjes goed smaken. Niet al te veel winkels in het winkelcentrum, maar het meeste is er wel te vinden. Gewoon leuk om even in een paar uur te doen. En niet ver van Nederland (Limburg en Brabant af)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

De Parel der Kempen

Maurits ,
    27-11-2012

Bree, een stadje van 15000 inwoners in Belgisch Limburg. Wij waren hier even om feest te vieren en hebben van het stadje niet zoveel kunnen zien. Wel van het Pakhuys, onze feestlocatie. Dat was dik in orde.

Gereisd met partner in Sun Nov 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke M/W in B&B De Passerel,direkt a/h water!

Guido & Paula , Jef & Chris,
    7-2-2011

Als nuchtere West-Vlaming vind ik geen superlatieven die groot genoeg zijn om onze dank uit te drukken! Limburg, Bree, de mooie rustige groene omgeving om te wandelen, te fietsen, te verblijven, te tafelen,....! Excellente B&B, de gastvrijheid, het ontbijt, de bedden,de sfeer, de ligging, de sympathieke gastheer en gastvrouw! We hebben heerlijk geslapen in deze rustige omgeving! Kortom we hebben mateloos genoten!.... ik heb de indruk dat de zon altijd schijnt in Bree! Daarbij hadden we het genoegen om " Kim Clijsters " te ontmoeten, die woont op ong.10 min. wandelen van de B&B, dit maakte onze week heel bijzonder! Elk zegge het voort!!! Guido en Paula uit De Panne Jef en Chris uit Brugge

Gereisd met vrienden in januari 2011

Aanrader villa bommelstein!

Fam: Kleinleugenmors-Dorsman,
    2-5-2009

Uitgerust zijn we terug gekomen van een midweek in villa Bommelstein in Bree. Wat een heerlijk huis met prachtig uitzicht op de landelijke omgeving. Prima bedden, fijne keuken, puike speelkamer, kelder met pingpongtafel en voetbalspel. Keuken is ontzettend goed uitgerust. Mooie tuin met trampoline en fijn terras. Omgeving is prachtig en erg landelijk, opvallend is de rust die overal heerst. De huiskamer is zeer smaakvol ingericht, kortom een echte aanrader!!

Gereisd anders in mei 2009
Bree scoort een 8,9 uit 10, op basis van 27 reviews