Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over 't Maanhof

• 10Swa en Miet28-10-2019

In een woord namelijk Fantastisch

Alles 100% in orde. Prima vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

• 10Liesbeth18-06-2018

Gezellig en gemoedelijk, gewoon genieten.

Tweede keer te gast in het Maanhof. Fijne, ruime kamers. Uitgebreid en lekker ontbijt. Gezellige, gemoedelijke sfeer: niets moet, bijna alles kan. Vriendelijke gastheer. Aandacht en speelgelegenheid voor kindjes. Wij komen zeker terug.

• 10Anthony&Hilde16-11-2015

Fantastisch!

We hadden voor de eerste keer geboekt en hebben er zeker geen spijt van gehad. Integendeel we komen zeker nog eens terug... met ons dochtertje!

• 10Callewaert Bjorn en Ilse17-08-2015

Prachtige, gastvrije en kindvriendelijke b en b

Bij aankomst nam onze jongste al meteen het fietsje om een toertje te doen op de grote binnenkoer. De gastvrouw leidde ons rond en later kwam ook de gastheer zich voorstellen. Beiden zijn erg vriendelijk. Al meteen zat het buikgevoel goed. We kregen het 4-persoonsappartement 'Water' met opgemaakte bedden en handdoeken. Een ruime kamer met keuken, badkamer met douche en 2 aparte slaapkamers. 's Morgens kregen we een heerlijk uitgebreid ontbijt. Er was ook mogelijkheid om 's avonds te eten maar dit wisten we niet op voorhand doordat we de mail niet gelezen hadden. De andere gasten boften erg met het lekkere eten. De speelkamer binnen is ook mooi meegenomen want de zaterdag had het een ganse dag geregend dus kinderen konden naar hartenlust binnen spelen. De B en B is ook goed gelegen: tussen Hasselt, Leuven, Namen en Luik. Uitstapjes in de buurt zijn er genoeg. We gaan al in april 2016 terug en we kijken er nu al naar uit!

• 9DBA04-09-2013

Vriendelijke ontvangst en rustige omgeving

we werden goed ontvangen door de eigenaar het avondeten was er excellent en een overvloedig ontbijt ´s morgens de kamer niet overdreven luxueus maar alles netjes en comfortabel wij gaan zeker nog eens terug

• 8famvancamfort14-03-2013

Geweldig!

Een geweldig leuke B&B zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. Er is meer dan voldoende ruimte en je voelt je meteen thuis door de enorme gastvrijheid.

Bed & Breakfast 't Maanhof info

• CafeBeschikbaar (1)