Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

9 Reviews over Pracha

• 10Josie en Peer15-09-2019

GEWELDIG

Ontzettend knus, schoon kleinschalig hotel met vriendelijke eigenaars en personeel. Heerlijk ontbijt, alles wat je maar wensen kan is aanwezig. In hotel Pracha worden de eitjes bereidt zoals jij dat wil, zo klaar en meteen uit de pan op je bordje. Dit was onze eerste keer bij Pracha en zeker voor herhaling vatbaar. In een woord GEWELDIG.

• 9Marcel25-10-2018

Het overnachten waard

Sinds vele jaren verblijf ik maandelijks in dit vriendelijke hotel met wellnes. Na een werkdag is het bij mooi weer fijn vertoeven in de tuin van het hotel of een duik te nemen in het zwembad. Het Hotel gelegen in een gebied met vele fruit boomgaarden,wat mooi is om op de fiets verkennen. Kortom een hotel met veel mogelijkheden in de omgeving

• 10Vanhoyweghen Marc12-11-2013

Aanrader van de bovenste plank !

Wij hebben genoten van ons verblijf en keren zeker terug in het voorjaar als de bomen in bloei staan. Ontvangst en familiale sfeer maken van ons verblijf een aanrader voor iedereen die even tot rust wil komen en van de natuur wil genieten.

• 9Peeters Annick20-05-2012

Kei goed meegevallen

Niet het doorsnee hotel, maar kei goed meegevallen. Vriendelijke mensen. Kamers enorm verzorgd, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er zijn zelfs washandjes aanwezig. Heel veel fietsroutes in de buurt. Het ontbijt is meer dan voldoende en je zit gezellig in de veranda. Echt een aanrader!!!

• 10Familie Onraedt uit De Panne19-07-2010

aanrader !!!

Tweede verblijf in Pracha gehad. Opnieuw reuze meegevallen, Kaatje en Kurt verwennen hun gasten met méér dan normale aandacht. Ook het personeel is keivriendelijk. Voor de eerste keer relaxmassage bijgeboekt voor onze afreis. Afknapper. De russische masseuse geeft spiermassage i.p.v. relax. Dààrvoor ga ik meestal bij een kinesist. Het hotel is IDEAAL met of zonder kinderen voor een fiets- of wandelweekend en het ontbijt is héérlijk. Wij gaan zéker nog eens...

• 10Godfried en Chrisje27-05-2010

Fantastisch !!!!!!!!!!!!

Héél leuk weekend beleeft in mei 2010. Gastvrouw Kaatje en Kurt zorgen voor àlles. Mooie tuin met zonnezetels, vijver, prachtig terras mét bar open tot 23u, moderne kamer met makkelijk bed, heerlijk ontbijtbuffet... De ganse onderkeldering is wellness met mooi zwembad, hamman, sauna, infraroodcabine, massages,enz....Hotel is ideale uitvalsbasis voor fiets- of wandeltochten rondom de fruitstreek van Haspengouw. Wij hebben reeds opnieuw geboekt voor een fietsweekend in juli...

• 10Dany en Christina25-05-2010

fantastisch hotel en zeer netjes,

Wij vonden het een schitterend hotel, heel goed gelegen ook om te wandelen en te fietsen en vooral een heel schone streek. Het zwembad vonden we ook heel aangenaam. Het enige minpunt is misschien dat je geen halfpension kunt boeken maar de vele restaurantjes dichtbij in stad op 5 min. wandelen maken dat dan weer goed.

• 10Van Steenbergen12-05-2010

Super

We maken al meerder jaren gebruik van onze Vlaanderen-Vakantieland bonnen en laten ons een weekend lang verwennen

• 10Geleyns Kurt03-04-2009

"Wat een topper"

uitstekend,gewoon supper Prima onthaal,mooi zwembad,prachtige tuin. Ga zeker en vast nog eens terug.

• 1011-11-2008

Heel vriendelijk hotel,voor herhaling vatbaar

heel vriendelijke gastvrouw,mooi hoteletje,leuk zwembad,lekkere massages Uitgestippelde wandelroutes rond Borgloon Prima!!!

Hotel Pracha info

• HuisdierenNiet beschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens