6,1

22 reviews over Hotel Kasteel van Rullingen in het Nederlands

Een prachtig en rustig Kasteel.

myriam vyvey
27-4-2013

4de maal naar Kasteel van Rullingen geweest en terug een prachtig weekend gehad. Zeer mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.Het is een oud kasteel dat prachtig gerenoveerd is.Mooie nette kamers.De houten vloer in de gang kraakt een beetje,maar dit maakt het zo identiek.Ontbijt zeer verzorgd.We hebben op vrijdag en zaterdagavond van een zeer verzorgd en lekker diner genoten.De wijnen waren goed geselecteerd.Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.Een aanrader.Meer dan zijn geld waard.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker eten, slechte kamer

martine vankerkhoven
5-11-2012

bij gebrek aan andere kamers, werd ons de bruidssuite met jackuzi voorgesteld. We kwamen terecht in een kamer met aftandse badkamer en zonder jackuzi. De maaltijden waren uitstekend, maar de totaalprijs : veel te duur.

Gereisd Met partner in januari 2012

Goed voor één keer

guidovanroose20445057
29-10-2012

Het kasteel is prachtig gelegen, maar zeer verouderde kamers. De eerste kamer die we kregen was op de zolder gelegen. Andere kamer gevraagd en gekregen. Zeer oud interieur een samenraapsel van stijlen, er was een trapje voorzien om in het bad te kunnen stappen. Het aperitief in de orangerie, een koude bedoening amper 15° C .Het eten en de service waren onberispelijk maar de prijs voor het wijnarrangement is schandalig duur 36,00€ pp? wel een zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Gereisd Met partner in Sat Oct 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig weekend gehad.

Bruno
25-10-2012

Weekend in Kasteel van Rullingen was prachtig. Prachtige omgeving, ideaal om te fietsen. Centrum Sint Truiden en Tongeren dichtbij.In de kamer die we kregen hing een geur van de afvoerleiding maar er werd onmiddellijk een andere kamer gegeven.Het is een oud kasteel met houten vloeren dus wel wat geluid als men erover loopt.Alles was zeer proper.Ontbijt perfect, seizoensmenu met aangepaste wijnen heerlijk (59€ p.p). Wijn werd heel dikwijls bijgeschonken en was zeer lekker.De zeer vriendelijke kelner sprak nederlands met een vreemd accent maar zeer degelijk.(beter dan ons koningshuis). De dame aan het onthaal was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam.Een adres om te onthouden.

Gereisd Met partner in Sun Oct 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit of te nimmer meer

Tine
27-7-2012

Wekenlang op voorhand gevraagd of het mogelijk was gastronomisch arrangement aan te passen voor een vegetariër, bleek geen probleem aan telefoon. Uiteindelijk echter: menu niet aangepast, maar gewoon overal vlees/vis afgenomen, heel weinig groentjes, bij de amuse kreeg ik gewoon garnalen en hespmousse. Wel volle pot betalen. - Baronessuite stelde teleur, wegens de kleine badkamer met bad waarvan de afvoer niet werkte, de kleine tv en de slecht afsluitende deur. - Geen muziek maar ruisende luidsprekers in zaal - Slordige meubels - Couverts verkeerd - Wintermenu in de zomer - Ruzies tussen personeel over gasten in bijzijn van andere gasten...) - Prijzen in boeken en via mail doorgegeven kloppen niet, uitleg wordt niet gegeven - Personeel, niet vriendelijk, geen service. - Hebben hun mail gestuurd voor feedback, kregen zelfs geen antwoord.

SCHANDALIG!

Gereisd Met partner in juli 2012

Ander feestmenu gekregen en zeer onvriendelijk.

ann vergauwen
25-7-2012

Feestje gegeven in Kasteel van Rullingen. Prachtig kader doch zeer arrogante, onvriendelijke bediening. De menu hadden we ruimschoots op voorhand mondeling besproken en schriftelijk geconfirmeerd. Tot onze grote verbazing kregen we tijdens het feest een ander menu voorgeschoteld zonder dat er vooraf enige communicatie naar ons was geweest ! Ingrediënten waren op was de uitleg. Bij het dessert hadden ze niet voldoende meer voor de hele feesttafel en kwamen ze met drie verschillende dessertjes tevoorschijn !!! Nadien bij melding van dit alles, geen enkele excuus of reactie ! Heel slecht management ! Jammer want het kader is feeëriek doch opletten want kamers ook zeer gedateerd.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

niet voor herhaling vatbaar

Loos Dina
18-6-2012

Bij aankomst in het op eerste zicht mooie locatie werden we naar onze kamer gebracht. Trap op trap af om uiteindelijk op een "zolderkamer" te belanden. Dit was de zogezegde "luxekamer"B.Alle nutsvoorzieningen waren aanwezig doch alles was oud en rook vermuft. Voor het eten kozen we voor de 6-gangenmenu met wijnarrangement. Eten en bediening was goed. De prijs voor de aangepaste wijnen schandalig duur.(46 euro)De wijnen die men schonk waren van eigen kelder. Ontbijt was lekker. De prijs die we betaalde voor 1 overnachting ,eten en ontbijt 390 euro was het zeker niet waard.

Gereisd Met partner in juni 2012

Zeker nooit meer met aangeboden 'actie'

Spapen Martine
21-5-2012

Eerst en vooral kregen we drie verschillende antwoorden bij de reservatie (3x gebeld) . Vanaf het moment dat we spraken over de actie, veranderde er het één en ander. Het was betaald, dus we zouden het wel zien bij aankomst. We verbleven in het kasteel maar dan in de verste en hoogste uithoek, een zolderkamer met 2 raampjes van ongeveer 30 x 50cm. Een netjes ingerichte zolderkamer met propere badkamer en zelfde raampje. Wel een 60 tal trappen te doen om de kamer te bereiken, wat voor mijn 70 jarige vriendin lastig was. Voor deze prijs konden we even goed in een 'gewoon' hotel verblijven. Omdat we zo ver werden weggestoken, hebben we beslist om verder geen kosten in het hotel te maken. Het ontbijt (inbegrepen in de prijs) was zeer goed, ook vriendelijk personeel. Bij het uitchecken helaas geen woord en ook hier 'betalen en wegwezen' gevoel.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

NOOIT MEER (of Ne PLUS JAMAIS, gezien de voo

Lieve Boeyen
17-4-2012

We logeerden in de kasteelhoeve. Bij reservatie was ons niet verteld dat deze aan de andere kant van het dorp lag, maar we werden in de waan gelaten dat het in de nabijheid (op het domein) van het kasteel was. De kamer was netjes, maar zéér klein. Je kon de geschiedenis van het kasteel alleen lezen in het frans. Bij aankomst was de kamer zéér koud, en het duurde ongeveer 3 uur voor ze tot kamertemperatuur opgewarmd was. De kamer was 'horig', dus niet voor een romantische nacht, zonder dat de buren hiervan kunnen meegenieten. Volgens ons is de kamer niet meer dan 60 euro per nacht waard...wij moesten wel de volle 'kasteelprijs' betalen voor een kamer in een bescheiden hoeve.

Gereisd Met partner in januari 2012

hotelfaciliteit niet evenredig met prijs en kader.

Livens
3-10-2011

het is een zeer mooie groene ligging, gastronimisch 4 gangen menu is goed, maar je gaat met een bijna lege maag slapen. Een aangepaste wijnarangement kost 35 euro voor 3 glaasjes wijn, de obers spreken slecht de nederlandse taal en zijn onvriendelijk (mogelijk omdat ze de taal niet goed machtig zijn?). Het ontbijt is ook goed. Het kasteel op zich is wel prachtig. Bij het inchecken werden we vriendelijk ontvangen, maar bij het uitchecken heb je het gevoel van "betalen en wegwezen". We hadden gereserveerd voor de kasteelhoeve, daar er echter nog één kamer vrij was in het kasteel hadden we de kasteelsuite voor dezelfde prijs gekregen. Mooi meegenomen dus, daar de kasteelhoeve in het dorp ligt (en 800 meter van het kasteel ligt via de gewone baan te bereiken, kamer hier was wel mooi en leek recent ingericht)maar de suite was wel "verouderd" en dus aan vernieuwing toe.

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel van Rullingen in Borgloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel van Rullingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.