Bed and Breakfast De Verborgen Parel

Bed and Breakfast De Verborgen Parel

9.8Fenomenaal

België, Limburg (België), Borgloon

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Verborgen Parel voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

33 reviews over Bed and Breakfast De Verborgen Parel

• 10Marian Hertogen20-06-2017

ssuper

Een hele fijne dag gehad met als afsluiting lekker in het bubbelbad gezeten. En daarna heerlijk geslapen

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Eva Hustin20-06-2017

Super relax

De wellness overnachting is een aanrader.

Gereisd in januari 2017

• 10Inge en Tim14-09-2016

Geweldig verblijfadresje !

De kamer was fantastisch, zeer ruim met grote 2 persoons-whirlpool. Het ontbijt was af ... eitje naar keuze, gerookte zalm, divers beleg, tot zelfs pannenkoeken. De 2 de dag kozen wij voor het ontbijt op de kamer dat ook zeer leuk was. Mooie streek om te fietsen en te wandelen en toch maar op 10 minuutjes van Sint-Truiden en Tongeren. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug !

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6A.S.08-08-2016

Goed - maar sommige zaken toch wat tegengevallen -

• niet echt B&B - meer kleinschalig hotel
    • kamer was mooi op 't eerste zicht- terras kaal - niet gezellig. Geen hordeur ervoor waardoor veel vliegen en muggen binnen. Het was ook de enige manier om kamer te verluchten, geen venster anders. Wanneer je het bubbelbad gebruikt, voel het het zeer vochtig in de kamer aan (ook lakens). Moeilijk om een douche te nemen, geen wand. Een rek om de handdoeken te kunnen drogen ontbreekt.
      De koeling werkt ook niet.
    • ontbijt was goed - bij verblijf van meerdere dagen misschien eens wat variatie in het beleg.
    • geen overdekte of afgesloten fietsenstalling
    • de gastvrouw zocht ook geen contact en stelde zich ook niet voor, wat jammer is voor een B&B

Gereisd met partner in juli 2016

• 9angelinatje20-06-2016

Super weekend gehad

Heel vriendelijke ontvangst en aardige mensen. Heerlijk ontbijt op de kamer. Vooral de welness was een luxe verrassing.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Marijke03-11-2015

Een tegenvaller

niet wat we verwachtten van een B en B. .weinig hartelijk ontvangen. Zeker geen vier sterren waard. Ontbijt was oké, maar weinig broodkeuze. Leek eerder op een mini hotel. De kamers waren netjes, maar dat was het dan. Duurde heel lang eer massagebad gevuld was. Geen mogelijkheid om een deftige douche te nemen.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10Vandewijer 10-03-2015

zeer mooie en gezellige B&B

Fijne fietsroute. Goed gelegen. Mooi ingericht en netjes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 10Els vaelen10-03-2015

Zalig

Zeer fijne ontvangst mooi kamer de Wellens een aanrader en plek waar ik zeker nog terug naar toe ga vriendelijke mensen lekker ontbijt

Gereisd met partner in maart 2015

• 8hanneke_kersten04-01-2014

Heerlijk weekend gehad

Een heerlijk lang weekend in B&B De Verborgen Parel gehad. Door omstandigheden kunnen we pas laat op de locatie zijn, maar dat is allemaal geen probleem. We worden zeer vriendelijk begeleid naar kamer 6. Een heerlijk ruime kamer die van alle gemakken is voorzien. Prima bed (boxspring), een paar lekkere relax stoelen en een redelijke flatscreen. Verder nog een lekker groot (2-persoons) bubbelbad. De kamer is zeer netjes, schoon en doordat de oude constructie van het gebouw zichtbaar is ook authentiek. De sauna hadden we niet gereserveerd en helaas was er geen plek meer. Dus als je daar gebruik van wilt maken is reserveren een must. Het ontbijt was goed verzorgd, voldoende broodjes, een eitje (wordt speciaal klaar gemaakt) en heerlijke eigen gemaakte jam. Alleen daarvoor zouden we al terugkomen! De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en geen moment het gevoel gehad dat iets te veel moeite was. Wat ons betreft een prima plek om een lang weekend te genieten.

Gereisd met partner in december 2013

• 3Doc04-04-2013

Absoluut geen klantgerichtheid

Wij boekten deze B&B met wellness-avond en kaasarrangement, anderhalve maand op voorhand. Krijgen mail dat alles in orde is. De avond dat we toekomen zegt een bediende ons dat de sauna volzet zijn en dat ze dacht dat iedereen al binnen was. Ze had wel nog een kamer, maar geen mogelijkheid meer tot wellness (tenzij vanaf middernacht). Ze vraagt ons GSM-nummer zodat de verantwoordelijke ons hierover kan contacteren. Maar tot op heden niets gehoord. Een klantgerichte B&B zou geprobeerd hebben om op zijn minst ons een deftig alternatief aanbieden en vooral op zijn minst communiceren !

Gereisd met partner in april 2013

Bed and Breakfast De Verborgen Parel info