Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Verborgen Parel

BelgiëLimburg (België)Borgloon

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Verborgen Parel voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 33 reviews

Meer bed & breakfast info

33 Reviews over De Verborgen Parel

• 10Davy15-08-2020

Zalig en veilig in Coronatijd

Dit is de eerste keer dat we ergens heen gingen dit jaar. Wij zijn heel erg voorzichtig in deze speciale tijd. We zijn terugkerende bezoekers want we waren al tevreden over de service. Wat we nu meegemaakt hebben gaat alle verwachtingen te boven. Bovenop de kamers met jacuzzi en het logeren in moderne setting in een oude hoeve komen we dit jaar zeker nog terug voor de perfecte service. We hebben ons uitgebreid ontbijt na overleg op de kamer gekregen en de ook erg lekkere spaghetti werd ook aan de deur gezet door een personeelslid met een mondmasker op. Het is ook leuk om in de omgeving te wandelen of een film uit hun assortiment te kiezen (voor ieder wat wils). Toen ik geen parkeerplaats vond ( heel uitzonderlijk ) mocht ik zelfs op de personeelsparking staan. Eigenlijk vinden we het beter om hier veilig een weekendje door te brengen dan de geplande reis van een week naar Oostenrijk. Je voelt je hier echt een royal.

• 8Sandra19-02-2018

Niet meer voor herhaling vatbaar.

Dit was de derde keer maar het is niet meer wat het geweest is zoals een paar jaar geleden. Het bed is geen zalige boxspring meer met geweldige hoofdkussens maar is nu een slechte simpele matras met platte hoofdkussens en geen mooi hotel linnen. Heel slecht geslapen. De kamer was ook niet zo proper gepoetst. Ontbijt was wel heel lekker en goed verzorgd. Hebben ook de sauna voor 2 uur gehuurd en die was perfect in orde en super!

• 1Sandra14-11-2017

Nooit meer terug

Ongewild uur extra toegevoegd aan ons arrangement.waarschijnlijk een systeemfout. Kan altijd gebeuren maar je klanten dan verplichten om deze extra kost dan ook zelf te betalen is NOT done! Geen commerciële geste of zelfs maar excuses voor het misverstand. Klantgericht kan je hen dus zeker niet noemen.

• 9Marc Sanders02-07-2017

Een zeer mooie B&B met prachtige kamers.

Deze B&B is rustig en landelijk gelegen in een gerestaureerde hoeve. Een goede uitvalbasis voor fietstochten in het mooie Haspengouw. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. De wellness ruimte is top en zeker een aanrader. Super vriendelijk en beschikbaar personeel. We komen zeker terug!

• 9Martine Ornelis01-07-2017

Superervaring in het fietsparadijs Haspengouw

• ligging, accommodatie, uitgebreid ontbijt, ook op de kamer mogelijk, vriendelijk en professioneel onthaal, een super wellnessruimte 😊
    • geen gevonden
  • 9Leen21-06-2017

Heerlijk ontspannen

Mooie/ruime kamer, badkamer MET jacuzzi om extra te genieten. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt!

• 8Sanne21-06-2017

Super ontspannende plaats

Wij zijn naar de sauna geweest, supermooie sauna, superontspannend. Heel propere sauna en heel vriendelijk personeel

• 10sonja dewit21-06-2017

Gewoonweg fantastisch

Zeer vriendelijk onthaald geweest en zeer goede uitleg van alles , en waauw wat een service, schitterend en heerlijk ontbijt en apperitief en lekkere cava en snoepheerlijke chocolaatjes

• 8Iris21-06-2017

Geweldig avontuur!

Verborgen parel is een plaats waar je kan ontspannen en genieten van een rustige avond of nacht! Ideaal om te ontstressen

• 10Vervaecke stefanie21-06-2017

Een paradijs in een mooie omgeving

Prachtige plaats om helemaal te ontsnappen en te genieten.

Bed & Breakfast De Verborgen Parel info

• AirconditioningBeschikbaar