Géén boekingskosten

Appartement Alpacaboerderij

BelgiëLimburg (België)Bocholt

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Alpacaboerderij voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

Meer appartement info

3 Reviews over Alpacaboerderij

• 8B.13-07-2016

Leuk!

We werden goed ontvangen door de eigenaars. Appartement was in orde. Badkamer is eigen aan het appartement maar ligt iets verder op de gang. Appartement is ruim genoeg en heeft alles wat je nodig hebt. De Alpacaboerderij en -kwekerij is leuk meegenomen voor kids (en volwassenen). Spelletjes, terras, ... alles is aanwezig. Rustige locatie, geen lawaai.

• 8henk20-11-2015

casual alpaca

het was erg goed voor mijn zakelijke relaties als het alpaca's betreft ik heb daar namelijk een grote passie voor en hoop op een dag mijn eigen alpacaboerderij te openen !!!!

• 9Bianca13-10-2015

Aanrader!

We zijn hier een weekendje naartoe geweest met onze 2 kinderen (1 jr en 4 jr).

Zeer prettige communicatie bij het reserveren.

Het appartement is simpel. De basis dingen zijn aanwezig. Wastafel/WC dient gedeeld te worden met het andere appartement. Wij waren de enige, dus geen probleem. Bij de speelkamer en wastafel werd er gebruik gemaakt van een bewegingssensoren zodat het licht er niet onnodig bleef branden.

We werden welkom geheten door de eigenaresse. Na ons naar het appartement gebracht te hebben konden wij een kijkje nemen bij de Alpaca's. We mochten de dieren voeden en alles vragen wat we wilde. We kregen echt het gevoel dat we welkom waren! Ook was de eigenaresse erg geduldig met onze oudste dochter en ging heel leuk met haar om.

Vanuit de speelkamer heb je zicht op de Alpaca's, dus konden we regelmatig van bovenaf kijken naar de Alpaca's.

Er is WIFI aanwezig, maar de verbinding was niet al te best. Dit had de eigenaresse ook al wel aangegeven.

Appartement Alpacaboerderij info

• CafeBeschikbaar (1)