We hebben een aantal aanbieders voor Bocholt voor je op een rij gezet:

Reviews over Bocholt

Leuk knus dorpje

Gezin met 2 kinderen
    19-8-2013

Van alle gemakken voorzien. Leuke restaurants, cafe, bakker, 3 supermarkten. Wat je wil is er. De andere kant op in Kalille is nog een groente/fruit boer. Prima allemaal. Martens museum (brouwerij) zijn we niet geweest, maar is dagelijks open.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Deze camping is Top!!! Wij waren hier op vakantie en het 6

Fam De Vries
    7-8-2007

Deze camping is Top!!! Wij waren hier op vakantie en het was super ondanks het weer iets minder was was er genoeg te doen en wat betreft die asosiale vaste campingbewoners had je eens met ze mee moeten doen vooral die showavond in de tent was top vooral de Toppers,Hazes en Joling,Queen,Drukwerk en Blues Brothers waren echt super de hele tent ging stond op zijn kop wat een amusement super avond verder was er elke dag veel te doen mini 6 kamp was ook top.Bedankt voor de top weken!

Gereisd familie in juli 2007
Bocholt scoort een 7,7 uit 10, op basis van 17 reviews