Bed and Breakfast 't Solveldje

Kleine hotelsWeer vandaag15°8°
Bed and Breakfast 't Solveldje
9,4

8 reviews over Bed and Breakfast 't Solveldje in het Nederlands

Zwaar aanbevolent. Dan beter onthouden!

Danny Maes
19-5-2018

Je komt er thuis, punt. Ik weet niet te kiezen: de ontvangst, interessante babbel, entertainment door de huisdieren, alles was een fijne ervaring.

Ik kijk al uit naar mijn volgend verblijf daar!

Danny Pijp.

Fantastisch!

M&A
15-4-2018

Super gastvrij ontvangst bij aankomst door Stefan & Liesbeth. Kamers zijn mooi, schoon en modern met fijne bedden, sanitair is zeer goed onderhouden . Het ontbijt is werkelijk fantastisch met veel vers fruit en zelfs chocolade. Er is een prachtige tuin met een vijver en vele uilen. Helaas hadden wij 2 jonge knapen uit Waalre in de kamer naast ons. Zij waren tot diep in de nacht zeer luidruchtig waardoor wij niet konden slapen. Dit kan overal gebeuren en Stefan & Liesbeth vonden het dan ook heel vervelend.

Fantastisch ontspannen verblijf met z'n tweetjes

Pauline C
25-8-2017

Warme ontvangst, prachtige tuinkamer en wellness faciliteiten, leuk ontbijt! Kortom, alles tip top en enorm leuk verblijf, wij gaan zeker nog eens terug

Gezellig verblijven

Emilie Callant
7-5-2017

Super ontvangst door de gastheer. Ons middagmaal stond al klaar geserveerd bij aankomst.

Onmiddelijk een huiselijk gevoel en zeker geen overhaasting nodig om te eten.

De gastheer neemt zijn tijd om uw ontbijt te verzorgen en vraagt geregeld indien er nog iets moet geserveerd worden.

Heel rustig om te slapen en aangename kamers, zeker meer dan voldoende plaats.

Zeer toegangkelijk en voldoende plaats om de auto te parkeren.

Het is zeker een gastheer die zijn job doet met hart en ziel.

Keep the spirit!

Fantastisch, Zelfs een beetje thuiskomen

Bart & Sonja
30-8-2015

Bij aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen en kregen meteen een

rondleiding van een fantastische gastheer.

Kamers zijn super:goed bed,goed sanitair zeer goed onderhouden.

Mooie tuin met uilen,1 kleine valk,kippen, en 2 honden en een mooie visvijver en de gastheer (Stefaan) die een groot hart heeft voor dieren en mensen en echt goed kan vertellen hierover.

Ontbijt is fantastisch! Zeker voor ieder wat wils.

Super genoten van kort weekend!

Wij gaan zeker terug,maar voor een langer weekend.

Wij verbleven hier van 21-08-2015 voor 1 nacht.

Bij den uil geslapen.

Jean & Nadine
25-4-2014

Prachtige B&B met vijver en uilen. De Kamers zijn uitstekend uitgerust en zeer goed onderhouden. Het ontbijt staat klaar op het afgesproken uur, service tot en met.

Zeker aan te raden

Johan
8-5-2013

Aangenaam verblijf, dicht bij centrum, familiaal. Mensen zijn zeer vriendelijk.

Goed ontbijt.

Prachtige tuin met o.a. de uilen

Fantastische B&B

madesmet
14-6-2011

B&B 't Solveldje...daar ben je een welkome gast. Zeer vriendelijk onthaal. Grote gastvrijheid. Een heerlijke sauna met daarna een plons in de zwemvijver: the max.

Hou je shiatsu-massage...geen probleem. Renilde, de vrouw des huizes zorgt voor je totale ontspanning.

Kijk eens op de website.

Kortom: super voor een weekendje er even uit.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Solveldje voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Solveldje in Bilzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Solveldje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.