Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

8 Reviews over 't Solveldje

• 10Danny Maes19-05-2018

Zwaar aanbevolent. Dan beter onthouden!

Je komt er thuis, punt. Ik weet niet te kiezen: de ontvangst, interessante babbel, entertainment door de huisdieren, alles was een fijne ervaring. Ik kijk al uit naar mijn volgend verblijf daar! Danny Pijp.

• 10M&A15-04-2018

Fantastisch!

Super gastvrij ontvangst bij aankomst door Stefan & Liesbeth. Kamers zijn mooi, schoon en modern met fijne bedden, sanitair is zeer goed onderhouden . Het ontbijt is werkelijk fantastisch met veel vers fruit en zelfs chocolade. Er is een prachtige tuin met een vijver en vele uilen. Helaas hadden wij 2 jonge knapen uit Waalre in de kamer naast ons. Zij waren tot diep in de nacht zeer luidruchtig waardoor wij niet konden slapen. Dit kan overal gebeuren en Stefan & Liesbeth vonden het dan ook heel vervelend.

• 9Pauline C25-08-2017

Fantastisch ontspannen verblijf met z'n tweetjes

Warme ontvangst, prachtige tuinkamer en wellness faciliteiten, leuk ontbijt! Kortom, alles tip top en enorm leuk verblijf, wij gaan zeker nog eens terug

• 8Emilie Callant07-05-2017

Gezellig verblijven

Super ontvangst door de gastheer. Ons middagmaal stond al klaar geserveerd bij aankomst. Onmiddelijk een huiselijk gevoel en zeker geen overhaasting nodig om te eten. De gastheer neemt zijn tijd om uw ontbijt te verzorgen en vraagt geregeld indien er nog iets moet geserveerd worden. Heel rustig om te slapen en aangename kamers, zeker meer dan voldoende plaats. Zeer toegangkelijk en voldoende plaats om de auto te parkeren.

Het is zeker een gastheer die zijn job doet met hart en ziel.

Keep the spirit!

• 10Bart & Sonja30-08-2015

Fantastisch, Zelfs een beetje thuiskomen

Bij aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen en kregen meteen een rondleiding van een fantastische gastheer. Kamers zijn super:goed bed,goed sanitair zeer goed onderhouden. Mooie tuin met uilen,1 kleine valk,kippen, en 2 honden en een mooie visvijver en de gastheer (Stefaan) die een groot hart heeft voor dieren en mensen en echt goed kan vertellen hierover. Ontbijt is fantastisch! Zeker voor ieder wat wils. Super genoten van kort weekend! Wij gaan zeker terug,maar voor een langer weekend. Wij verbleven hier van 21-08-2015 voor 1 nacht.

• 9Jean & Nadine25-04-2014

Bij den uil geslapen.

Prachtige B&B met vijver en uilen. De Kamers zijn uitstekend uitgerust en zeer goed onderhouden. Het ontbijt staat klaar op het afgesproken uur, service tot en met.

• 9Johan08-05-2013

Zeker aan te raden

Aangenaam verblijf, dicht bij centrum, familiaal. Mensen zijn zeer vriendelijk. Goed ontbijt. Prachtige tuin met o.a. de uilen

• 10madesmet14-06-2011

Fantastische B&B

B&B 't Solveldje...daar ben je een welkome gast. Zeer vriendelijk onthaal. Grote gastvrijheid. Een heerlijke sauna met daarna een plons in de zwemvijver: the max. Hou je shiatsu-massage...geen probleem. Renilde, de vrouw des huizes zorgt voor je totale ontspanning. Kijk eens op de website. Kortom: super voor een weekendje er even uit.

Bed & Breakfast 't Solveldje info

Het complex