Géén boekingskosten

Kerkevelde

Bed & Breakfast
BelgiëLimburg (België)Bilzen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Kerkevelde voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 14 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 14 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Kerkevelde

• 10Geert16-07-2017

Zalig plekje in Beverst!

Mooie en nette kamer. Lekker en gezond ontbijt. De gastvrouw zorgt voor een huiselijke sfeer. Veel kan, niets moet...

• 9Henk en Ingrid Stoelwinder, Ede, Nederland03-07-2017

Een super B&B

Goede bedden, grote schone kamer, mooie bad/douche ruimte, uitstekend ontbijt en een eigen afgesloten parkeer ruimte voor de auto en als klap op de vuurpijl een uitstekende gastvrouw

• 10Deborah05-06-2017

Een hele grote aanrader !!

Kerkevelde staat voor wegdromen,genieten en tot rust komen met een royaal ontbijt.

• 10Lutgard & Paul Borm16-06-2013

Een pareltje in Belgisch Limburg !

Goede ontvangst begon al met een pintje en goede koffie. Heerlijk bed in mooie kamer met badkamer en suite, een super lekker ontbijt. Beter dan in welk 4* hotel !

• 9Femke Kamp27-05-2013

Heerlijk genieten

We hebben met z'n tweeen heerlijk gefietst in de omgeving, het is er echt zo mooi! Zeker in de lente met alle bloesems. Het ontbijt was fantastisch, Jose en Roger verzorgen hun gasten uitstekend met vers ontbijt en verschillende keuzes. De kamer en badkamer waren van goed niveau, heerlijk geslapen!

• 10Suzy11-09-2012

Puur genieten!!

Wij verbleven hier met gans de familie. De kamers zijn ruim van alle comfort voorzien en netjes! Het ontbijt was erg uitgebreid en zalig lekker. Wij namen half pension en ook het avondeten was superlekkerl. José spaarde kosten nog moeite om een heerlijke kindermaaltijd op tafel te toveren. Het is ook makkelijk dat je terplaatse fietsen kunt huren. Tot hier toe ons beste B&B verblijf ooit! Roger en José zijn erg vriendelijke mensen. Ze geven je een welkom gevoel! Bedankt voor het mooie weekend!

• 8Peter07-06-2011

gezellige b&b in prachtige streek

zeer mooie kamers gezellig rustig tuinterras aangename gastheer & -vrouw b&b ligt in centrum v/e dorpje mooie streek, de heide is zeker een aanrader

• 10ivette en freddy06-09-2010

echt een aanrader

deze B&B is op en top,vriendelijke uitbaters,mooie thema kamers,lekker uitgebreid onbijt,en josé is een echte kokkin voor diegene die s'avonds blijven dineren,en roger heeft voor ieder propleempje wel een oplossing,wij zijn daar 3 dagen verwend en komen zeker nog terug.

• 10Arie en Elly27-07-2010

een plek om te onthouden

Wij hebben hier in dit gezellige bed en breakfast een weekend doorgebracht. Een middag Hasselt, een dag fietsen van knooppunt naar knooppunt en de laatste dag een deel van de Haspengauw route gereden. Het was goed "thuis" komen bij Roger en Jose, gastvrije mensen die met liefde deze bed en breakfast runnen. Een gezellige, schone ingerichte kamer, een super ontbijt en altijd aandacht voor de gasten. Kortom een plek om naar terug te gaan.

• 10Chantal en Koen26-07-2008

perfect

2 motorrijders uit Oudenburg, zochten een B & B waar ook de moto's veilig konden geparkeerd worden. En we hebben het gevonden in Kerkevelde. Wat een warm onthaal, wat een vriendelijke mensen en prachtig ingerichte kamers! 4 kamers elk volgens een ander thema ingericht, echt helemaal "af". Wij verbleven in de "Lounge". Een goed bed , een uitgebreid ontbijtbuffet en een beveiligde afgesloten parking, ... het kon niet beter !!! Tevens een prachtige streek en goede uitvalsbasis. Wij keren zeker terug. Dank aan José en Roger voor jullie goede zorgen.

Bed & Breakfast Kerkevelde info

Het complex