Hotel De Boskee

4 reviews over Hotel De Boskee in het Nederlands

dit nooit meer

Theo
13-4-2012

onverzorgd,en slechte kamers, personeel was niet echt vriendelijk, en er valt niet veel te beleven in de zaak

Gereisd Met vrienden in januari 2011
2008

Prachtige zaak, vriendelijke mensen en niet te vergeten de

john
11-1-2008

Prachtige zaak, vriendelijke mensen en niet te vergeten de locatie is perfect. Je kunt er rustig genieten van de natuur per fiets of te voet .Je bent ook in een half uurtje in Luik, Maastricht of Hasselt. Tongeren ligt op nog geen 10 minuten rijden met de auto.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 11 2008 14:17:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Gezellig hotelletje

Anke
4-4-2007

Gezellig hotelletje. Zeer kindvriendelijk en ook mooie en ruime kamers. Het eten was er ook lekker. En... een zeer mooie ligging (tegenover Alden Biesen!!!!!)

Gereisd Anders in april 2007

Zeer mooie kamers en lekker eten! Zeker een aanrader

Anke
27-3-2007

Zeer mooie kamers en lekker eten! Zeker een aanrader

Gereisd Anders in maart 2007

We hebben een aantal aanbieders voor De Boskee voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Boskee in Bilzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Boskee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.