Hotel British

Hotel British

Onvoldoende

4 reviews over Hotel British in het Nederlands

Oud en slecht onderhouden hotel. Konden volgens reserveringsbevestiging inchecken vanaf 16:00 uur. Deur gesloten en niemand aanwezig! Geen minibar. Loshangend stopcontact op de kamer. Zelfs een scheur in een van de handdoeken! Na de tweede nacht werd de kamer niet schoongemaakt, zelfs de bedden werden toen niet opgemaakt! Eten ver beneden de maat, vlees niet weg te krijgen; de derde avond dezelfde soep als de eerste dag; als toetje altijd ijs met nepslagroom uit een spuitbus; eieren voor het ontbijt lagen dag en nacht klaar in de ontbijtruimte, dus niet in de koeling. En dat in het bourgondische België!

de klant intereseerd hun nie wel het geld

mertens
12-10-2010

de british is een mooie zaak maar voor de baas mag het niets kosten

over 5jaar was het er goed zelfbedieningsbuffet was verzorgt zeer lekker enz

je merk het ook buffet is zondags avond al niet meer vroeger 100 mensen was kalm

dat zeg voldoende

Slecht en nooit meer

Gh. Buster
26-8-2010

Hotel Bilzen is een hotel voor door reizende mensen die er niet om geven hoe hun kamer moet zijn. De kamers (alleen op 1e en 2e verdieping) zijn na 21.00 alleen bereikbaar via een noodbrandtrap buiten om het hotel. De lift is geblokkeerd tussen 21.00 en 08.00. Uit het hotel kan je ook alleen komen via de brandtrap buitenom. Er is simpelweg geen trap in het hotel, alleen de lift voor 3 mensen.

Je kinderen even achterlaten op de kamer om even naar beneden te gaan kan niet, want ze kunnen zo naar buiten de brandtrap op met alle risico's van dien. Toegang pas na 16.00 anders wordt er nog gekuisd. De hond uitlaten na 21.00 moet ook via de noodtrap. Geen eten, maar de ober brengt je wel naar een restaurant in het centrum en haalt je ook op. Ontbijt eenvoudig maar goed.

De buren kon je horen zuchten en hoesten. Sommige kamers waren beter , maar lagen gehorig aan de doorgaande weg. Een keuze mogelijkheid vooraf werd niet kenbaar gemaakt. Onze kamer op de 2e verdieping was niet conform foto

dit nooit meer

JOHAN
30-11-2009

Het was een schande kamers vochtig vuil en vies.

In de feestzaal drupte het water op de dansvloer in de zaal ernaast lag een vierkantemeter van het plafond op de grond en lag er de dag nadien nog.

Dan het eten een schande er was warm en koud maar het warm was wel koud en het koud was niet allemaal vers.

Nochtans het was de duurste formule die er op het buffet stond.

De wijn werd ergens achter een gordijn gehaald en was eigelijk brol.

Kortom de dag nadien toen de rekenign kwam klopte deze ook nog eens niet na wat heen en weer gepraat ging er dan wat van de rekening af.

Ik zou zeggen blijf er weg want achteraf zult gij U bedrogen voelen.

En eerlijk ik ben nu nog mild.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel British in Bilzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel British zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel British scoort een 2 uit 10 op basis van 4 reviews.