Géén boekingskosten

Hotel Berneau

BelgiëLimburg (België)Berneau

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Berneau voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 27 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.4OnvoldoendeScore uit 27 reviews

27 Reviews over Berneau

• 2Kramer29-12-2019

Nooit meer.

Het hotel maakt reclame op Booking met 3 sterren, ze hebben er echter twee. De kwaliteit was minder dan deze twee want onze kamer was vies. Er lagen resten van vorige bezoekers zoals een pil, verrotte etenswaren in de koelkast, haren, nagels en daarnaast nog spinnewebben en veel stof. Gewoon smerig. De drukknop van de WC valt bij gebruik uit de muur in de pot. Een waskraan deed het niet. De kussenslopen waren verkleurd, sommige handdoeken tot op de draad toe versleten. Het is gehorig en het ruikt naar rook. De eigenaar is niet onaardig, heeft na een klacht de kamer laten schoonmaken. Echter het was daarna nog steeds niet schoon. Alle haren etc. lagen er nog. Het was onze slechtste hotelervaring ooit, helaas konden we geen ander hotel vinden vanwege de Kerstdrukte, anders waren we direct vertrokken.

• 9Arjuna12-07-2017

Vanuit Berneau naar Nederland en Duitsland

Bij aankomst werden we hartelijke ontvangen door Johan, de hoteleigenaar. De kamers zagen er goed verzorgd uit, wel wat aan de krappe kant.

• 8Riekie Kerseboom02-06-2017

Heerlijk verblijf en zeer hartelijk ontvangst

De kamers liggen gezellig rond de binnenplaats en waren keurig en heerlijk koel

Zeker aan te bevelen voor mensen die moeilijk te been zijn ( vraag bij reserveren naar kamer beneden) De ontvangst door Johan was erg hartelijk en niks is te veel ,we komen zeker een keer terug om Indisch te eten Ontbijt was erg uitgebreid en zo vlakbij Maastricht is deze B B zeer aan te bevelen

• 10johan drinhuyzen03-11-2016

Geweldig Hotel

Hotel Berneau bestaat al 10 jaar en vele gasten hebben reeds een super fijn verblijf hier gehad. Het is zeer betreurens waardig dat dit Forum wordt gebruikt door mensen die onwaarheden vertellen of zeer negatief uit laten met als doel anderen te beschadigen. Iedereen is vrij om een menig te hebben zolang wij maar eerlijk en met respect anderen behandelen. Hotel Berneau heet iedereen welkom in gastvrij Belgie.

• 1W.glasbergen02-11-2016

eens en nooit meer

pas op dat je hier niet opgelicht word!!! betaal je handje contantje vraag dan een bon en bewaar deze minimaal een jaar want voor je het weet schrijven ze het bedrag ook nog van je creditcard af. dan heb je lekker twee keer betaald.

• 8Jolande Huizinga26-02-2016

Knus hotel in authentieke sfeer en ideale ligging.

Knus hotel met 12 kamers in een oude omgebouwde boerderij dat het gevoel van een B & B geeft !

Het heeft een authentieke sfeer en de kamers in het bijgebouw, de stallen, zijn sfeervol ingericht. Kamers zijn niet groot, maar hebben een prima bed, schone badkamer, koelkastje en waterkoker met koffie en thee. Een van onze kamers had een zitje, dus erg fijn. Ontbijt was goed verzorgd en er is ook gratis WiFi in het hoofdgebouw. De binnenplaats is heerlijk om bij mooi weer te vertoeven.

Patron Johan gaf ons een hartelijk welkom bij hem "thuis" en tips over de omgeving. Kortom, fijn hotel met prima voorzieningen en goede mogelijkheden om de wijde omgeving te verkennen. Centraal gelegen voor bezoek aan Maastricht, Vaals, Luik, Aken en Ardennen.

• 4suzanne_maria13-09-2015

Niet meer

Ik wil eigenlijk nooit echt slecht over een hotel schrijven maar wij waren hier met een bon aanbieding en daar hadden ze dus speciale kamers voor. De term bezemkast is nog te goed. Er paste net een bed in en de wc was op de gang. Het was ook nog eens op de vide van de ontbijtkamer waardoor iedereen je kon zien. Plus dat je s'morgens wakker werd van het dekken van het ontbijt. Voor zover je kon slapen van de weg die onder je kamer raasde. Wij hadden voor twee nachten geboekt maar zijn na één nacht weer vertrokken. Dus mocht je hier naar toe gaan let dan op wat voor kamer je reserveert. Als je de andere recensies leest zijn er dus betere. Je kan ook niet vanaf het hotel rechtstreeks het bos inlopen of zo.

• 10Coen & Nelly Winkelman08-09-2015

Thuiskomen, geweldig

We hadden gelijk het gevoel van thuiskomen. Heel erg welkom en we voelden ons op ons gemak. Prachtige kamer, we hebben heerlijk in bad gelegen. Het ontbijt was ontzettend goed, veel keus. Echt een aanrader en Johan is een toppertje!!

• 9Nicole06-07-2015

Heerlijk Hotel

Heerlijk hotel met goede voorzieningen en goede mogelijkheden om de wijde omgeving te verkennen. Centraal gelegen voor stadsbezoek aan Maastricht, Luik en Aken.

• 9wim woelders14-04-2015

sfeervolle oude hoeve

hele fijne accommodatie en goed uitgangspunt om de prachtige omgeving te bekijken. de eigenaar is steeds aanwezig om het iedereen naar de zin te maken.

Hotel Berneau info

• AirconditioningNiet beschikbaar