Kleine hotelsWeer vandaag25°

24 reviews over Hotel Mardaga in het Nederlands

Super verblijf

Jan
18-7-2017

Super verblijf gehad enkele weken terug! Heerlijk genoten van de gerechten. Twee super gemotiveerde chefs! ( 25 en 21 jaar ) chapeau!!!

Heerlijk bed en uitgebreid ontbijt. Alles was tip top in orde.

Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in juni 2017

Top familaal volledig vernieuwd boetiek hotel

JP
3-9-2016

Leuke ontvangst Top restaurant Bubbles ontbijtbuffet Verwarmd en overdekt tuinterras Gelegen in het Nationaal Park Hoge Kempen volledig vernieuwd

Gereisd Met partner in augustus 2016

Mooie kamers maar...

Evy
6-2-2015

De kamers zijn mooi gerenoveerd. De badkamer iets minder. Douchen in het bad is niet even handig en gevaarlijk. Ontbijt is lekker, maar te duur. Dranken zijn ook zeer duur. Er is geen minibar op de kamer of ook geen koffie op de kamer. Het personeel doet zijn best, maar de hoteleigenaar is arrogant!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Mooie kamers met maar..

xy
6-2-2015

Mooie kamers, ruim. Badkamer minder dan kamers zelf. Lekker eten en goede wijnen. Dranken zijn duur!! Gelegen langs drukke weg. Personeel doet zijn best, maar eigenaar arrogant.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

zeer fijn hotel

Dwain
15-12-2014

Ons verblijf is zeer fijn geweest. We hadden een gastronomisch arrangement geboekt voor één nacht. Bij aankomst werden we vrijwel meteen vriendelijk ontvangen en was er een snelle check-in. De kamer was mooi ingericht en goed schoongemaakt. Tijdens het diner hebben we ons aperitief in de bar mogen nuttigen waarna we langzaam aan tafel gezet werden. Het eten was ons zeer goed bevallen, niet te veel poespas maar gewoon goed en vooral lekker. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was zeer uitgebreid voor een toch wel klein hotel. Al met al, ons verblijf was geslaagd en wij zullen ook zeker een keer terug gaan.

Gereisd Met partner in december 2014

super fijn verblijf gehad

christinevdp
6-4-2013

leuke ontvangst mooie kamer zeer lekker diner met top wijnen bubbles op het ontbijtbuffet

Gereisd Met partner in april 2013

Ideaal voor fietsweekend.

Petra Vanroy
3-8-2012

Goed uitgangspunt voor fietstochten. Fietsenstalling met camerabewaking aanwezig. Propere kamers, uitstekend ontbijtbuffet, geweldige bedden! Zeer vriendelijk personeel. Het restaurant was gesloten toen wij daar waren, maar er zijn voldoende plaatsen in de omgeving waar je lekker kan eten. Minpuntjes: de toch wel drukkere weg, en de hoge prijzen van de minibar.

Gereisd Met partner in juli 2012

Geslaagd verblijf in een groene omgeving

Dirk en Chris
8-7-2012

Na het lezen van de boordelingen zijn we vertrokken met een hoera- en een oei-gevoel. Gelukkig is er van de oei-stemming niets overgebleven en is het over de hele lijn een hoera geworden. Aan de buitenkant en ook op de benedenverdieping is de kleur zwart alom aanwezig. Boven in de kamers is dit gelukkig anders. De ontvangst was prima. Voor het eten werd samen met ons het menu overlopen.Er werd eveneens geinformeerd of wij iets te vieren hadden. Het resultaat hiervan konden wij zien bij het dessert. Op ons bord was de vermelding 'gefeliciteerd' aangebracht in chocolade. Een kleine attentie die door ons geaprecieerd werd. De groene omgeving van het hotel is een aanrader voor elke wandelaar of fietser. Kortom, voor ons was dit een geslaagd verblijf.

Gereisd Met partner in juli 2012

rustig, goed

mar
19-6-2012

rustig hotel, echter wel aan drukke weg. kamers zijn schoon maar erg warm, nieuwe badkamer. Ontbijt is goed, dame van ontbijt is uiterst vriendelijk. Bij de receptie zijn ze erg zakelijk.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

unieke locatie....heerlijke keuken..

Jempi Trippaers
19-5-2012

in Mardaga-hotel alles piekfijn verzorgd..alle bediening met de glimlach..niets te veel voor directie en personeel

Gereisd Met partner in december 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mardaga in As, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mardaga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.