Géén boekingskosten

Hotel Mardaga

BelgiëLimburg (België)As

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mardaga voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 24 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 24 reviews

• Rolstoel toegankelijk

24 Reviews over Mardaga

• 10Jan18-07-2017

Super verblijf

Super verblijf gehad enkele weken terug! Heerlijk genoten van de gerechten. Twee super gemotiveerde chefs! ( 25 en 21 jaar ) chapeau!!!

Heerlijk bed en uitgebreid ontbijt. Alles was tip top in orde.

Wij komen zeker terug.

• 10JP03-09-2016

Top familaal volledig vernieuwd boetiek hotel

Leuke ontvangst Top restaurant Bubbles ontbijtbuffet Verwarmd en overdekt tuinterras Gelegen in het Nationaal Park Hoge Kempen volledig vernieuwd

• 6Evy06-02-2015

Mooie kamers maar...

De kamers zijn mooi gerenoveerd. De badkamer iets minder. Douchen in het bad is niet even handig en gevaarlijk. Ontbijt is lekker, maar te duur. Dranken zijn ook zeer duur. Er is geen minibar op de kamer of ook geen koffie op de kamer. Het personeel doet zijn best, maar de hoteleigenaar is arrogant!

• 7xy06-02-2015

Mooie kamers met maar..

Mooie kamers, ruim. Badkamer minder dan kamers zelf. Lekker eten en goede wijnen. Dranken zijn duur!! Gelegen langs drukke weg. Personeel doet zijn best, maar eigenaar arrogant.

• 10Dwain15-12-2014

zeer fijn hotel

Ons verblijf is zeer fijn geweest. We hadden een gastronomisch arrangement geboekt voor één nacht. Bij aankomst werden we vrijwel meteen vriendelijk ontvangen en was er een snelle check-in. De kamer was mooi ingericht en goed schoongemaakt. Tijdens het diner hebben we ons aperitief in de bar mogen nuttigen waarna we langzaam aan tafel gezet werden. Het eten was ons zeer goed bevallen, niet te veel poespas maar gewoon goed en vooral lekker. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was zeer uitgebreid voor een toch wel klein hotel. Al met al, ons verblijf was geslaagd en wij zullen ook zeker een keer terug gaan.

• 9christinevdp06-04-2013

super fijn verblijf gehad

leuke ontvangst mooie kamer zeer lekker diner met top wijnen bubbles op het ontbijtbuffet

• 9Petra Vanroy03-08-2012

Ideaal voor fietsweekend.

Goed uitgangspunt voor fietstochten. Fietsenstalling met camerabewaking aanwezig. Propere kamers, uitstekend ontbijtbuffet, geweldige bedden! Zeer vriendelijk personeel. Het restaurant was gesloten toen wij daar waren, maar er zijn voldoende plaatsen in de omgeving waar je lekker kan eten. Minpuntjes: de toch wel drukkere weg, en de hoge prijzen van de minibar.

• 10Dirk en Chris08-07-2012

Geslaagd verblijf in een groene omgeving

Na het lezen van de boordelingen zijn we vertrokken met een hoera- en een oei-gevoel. Gelukkig is er van de oei-stemming niets overgebleven en is het over de hele lijn een hoera geworden. Aan de buitenkant en ook op de benedenverdieping is de kleur zwart alom aanwezig. Boven in de kamers is dit gelukkig anders. De ontvangst was prima. Voor het eten werd samen met ons het menu overlopen.Er werd eveneens geinformeerd of wij iets te vieren hadden. Het resultaat hiervan konden wij zien bij het dessert. Op ons bord was de vermelding 'gefeliciteerd' aangebracht in chocolade. Een kleine attentie die door ons geaprecieerd werd. De groene omgeving van het hotel is een aanrader voor elke wandelaar of fietser. Kortom, voor ons was dit een geslaagd verblijf.

• 7mar19-06-2012

rustig, goed

rustig hotel, echter wel aan drukke weg. kamers zijn schoon maar erg warm, nieuwe badkamer. Ontbijt is goed, dame van ontbijt is uiterst vriendelijk. Bij de receptie zijn ze erg zakelijk.

• 8Jempi Trippaers19-05-2012

unieke locatie....heerlijke keuken..

in Mardaga-hotel alles piekfijn verzorgd..alle bediening met de glimlach..niets te veel voor directie en personeel

Hotel Mardaga info

• AirconditioningNiet beschikbaar