We hebben een aantal aanbieders voor As voor je op een rij gezet:

Reviews over As

Rustige groene omgeving

Dirk en Chris
    8-7-2012

Wie houd van groen en rust komt zeker aan zijn trekken in As. Enerzijds is er het Station van As, een van de toegangspoorten tot het Nationaal Park Hoge Kempen. Ga je met kinderen naar As, ga dan zeker eens een kijkje nemen in het speel- en sportbos van de gemeente. Toen wij er kwamen was er nog een grote speeltuin in volle aanleg.

Gereisd Met partner in Tue Jul 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi wandelgebied

Marc
    11-4-2011

Naar As ga je voor te wandelen of te fietsen. Cultureel stelt het niet zo heel veel voor. Er is de typische Sint-Aldegondiskerk (niet meer in gebruik als kerk) in Maaslandse gotiek en de Sint-Theresiakerk in het centrum. Een echt "centrum" is er niet, laat staan een winkelcentrum. Hiervoor ga je naar Genk of Maasmechelen in de buurt. Wel heel veel mooie wandelpaden die perfect bewegwijzerd zijn. Het merendeel loopt voornamelijk door het bos en bosheide waardoor misschien niet echt veel afwisseling tussen de verschillende wandelingen. Best aangenaam voor een weekendje

Gereisd Met partner in april 2011

Zeer mooie plek!

thomas
    4-7-2010

Prachtige vakantieplek voor mensen die rust willen! Je kan er fantastisch wandelen in het bos er is een speelbos voor de kinderen,... Er zijn verschillende winkels wat dus ook fijn is ! Conclusie: EEN AANRADER!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2010
As scoort een 8,4 uit 10, op basis van 9 reviews