Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over De Vlierefluiter

• 9Cynthia10-05-2013

Fantastische plek!

Goede service en je kraagt waar voor je geld. Een echte aanrader en het is genieten van het uitzicht. De reis er naar toe is goed verlopen geen opstakelingen tegen gekomen.

• 9Weyne - julien29-11-2010

Het was een topper

Het was een super weekend,zelf de kinderen ven de eigenaar waren heel lief en stil,En wat betref het ontbijt was zeker 5 sterren waar. En de kamer waren prima in orde. Het was er zo goed dat we al weer geboekt hebben voor 10 - 13 december 2010

• 7Jan27-10-2010

Het is een leuk hotel. Toch mis ik een mooie uitzicht. Het eten is oke, de kamers zijn oke, kindvriendelijk is het erg goed. Ik kom zeker nog een keer!

• 8elisabeth31-12-2008

leuk te gek gauw weer

ik vond het daar echt te gek echt een plekom weer eens terug te gaan

• 10Familie Dupont29-06-2008

Uitstekend

Net terug van een weekendje in B&B De Vlierefluiter. Wij logeerden er voor de 2 de keer. Ik kan alleen nog maar toevoegen dat alles verder uitstekend blijft. Ook wel leuk dat er nu ook tv op de kamer aanwezig is.

• 9dirk & isabel06-05-2008

Prima B&b logement

weekend van 4 op 5 mei 2008

prima B&B logement, héél vriendelijk en gastvrij gezin!!! het ontbijt was eigenlijk de perfectie! wij fietsers hadden een fietsroute kaart van haspengauw, dus was de ligging héél goed, ten ziuden van dit logement véél kersen peren en appel gaarden te bewonderen, ten noorden een prachtig zicht op de kastelen en weilanden met bos. kamers waren prima in orde! wie houd van rust en gezelligheid moet zeker deze streek doen.

• 10Decadt Jan en Vera05-05-2008

mooie, nieuwe kamer met aparte ingang. Heel vriendelijke gastheer en -vrouw, die de streek ook kennen en ervan genieten om andere mensen op weg te zetten naar die mooie en speciale plaatsjes om te fietsen en te eten... We gaan er zeker nog terug ! En inderdaad : de aardbeien uit die automaat aan het veld waren heerlijk !

• 9Familie Dupont18-08-2007

Prachtig, nieuw ingerichte kamers (landelijke stijl). Beschikken maar over 2 kamers waardoor het heel rustig is. Men eet bij de mensen in hun living. Een heel lekker, mooi verzorgd ontbijt (met eigen producten en heel wat producten van de wereldwinkel). Heel vriendelijke mensen die op elk moment van de dag tijd maken voor hun gasten. Heel mooie tuin met boomgaard waar je 's avonds nog even gezellig kan in wandelen of rustig zitten. Ook heel goed geschikt voor gezinnen met kindjes. Eigenaars hebben zelf 2 kindjes en kunnen op die manier veel samen spelen. Ook heel wat speelgoed aanwezig (fietsjes, go-cars, zandbak,...). De vlierefluiter ligt op amper 5 minuten met de auto van Hasselt op een fietsroute knooppunt. Heel leuk om ook even met de fiets de streek te gaan verkennen.
    De vlierefluiter is zeker een aanrader om er eens tijdens het weekend of midweek naar toe te gaan.

Bed & Breakfast De Vlierefluiter info

Het complex