Géén boekingskosten

Hotel Cathedrale

BelgiëHenegouwenTournai / Doornik

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cathedrale voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 24 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.4OnvoldoendeScore uit 24 reviews

25 Reviews over Cathedrale

• 4Frans Pernot29-10-2021

Een grote teleurstelling.

De kamers zijn erg klein, rommelig en vreselijk stinkende koelkast. Van gebruik douche hebben we afgezien, immers deze wás smerig. We wilden 2 nachten blijven, maar gezien geluidsoverlast van kroeg tegenover het hotel, zijn we noodgedwongen na 1 nacht vertrokken. Het vriendelijke personeel verzekerde ons dat we de 2e nacht terugbetaald zouden krijgen, maar na meerdere telefoontjes en mailwisselingen nog geen restitutie ontvangen.

• 3Jos13-03-2016

Nooit meer

Ik vond de receptioniste niet zo aardig. De kamer was te laat klaar en niet ze schoon. Bij het uitchecken zien ze je niet eens staat en onbeschoft. Al met al geen aanrader en veel te duur wat je krijgt. Maximaal 70 euro ipv 120 euro

• 6Nijssen05-09-2015

Prijs - kwaliteit klopt niet

Goede bedden dus prima geslapen. Goede ligging. Kamer Gedateerd. Minibar was leeg. Slechts 1 handdoek voor 2 personen. De badkamer is echt in gebreke...handdoekrekje afgebroken maar hangt deels, wastafel lijkt elk moment van de muur te komen, douchekraan kan je niet ophangen dus alleen even afspoelen. Ontbijt was net voldoende maar geen 15 euro waard. Kamer 115 euro betaald maar eigenlijk de helft waard.

• 6Erwin11-01-2015

simpel

goed voor een weekendje, een beetje oudbollig,kleine kameren badkamer, nog een beeldbuis tv, alles is er om te overleven, personeel is vriendelijk

• 8R.B. Rijpkema17-08-2014

Ideaal hotel voor niet veeleisende reiziger

Het hotel ligt ideaal, in het centrum, vlak bij het belfort en de kathedraal. Na 1700 kun je gratis parkeren op het plein voor de deur, anders kun je de auto twee straten verder zetten, langs de Schelde. Het hotel is schoon en netjes en het bed is goed. met name het ontbijt is uitgebreid en lekker. Er zijn verschillende soorten lekkere broodjes en goede koffie. Ze spreken Nederlands.

• 10suzanvankessel24-06-2014

Vriendelijk personeel, ligging perfect

Onlangs een lang weekend in Doornik verbleven. We hebben ontzettend genoten van de ambiance en charme die dit stadje heeft. De inwoners zijn heel erg vriendelijk alleen jammer dat niemand echt goed Engels spreekt. Maargoed, dat geeft ook wel weer een speciale sfeer. Het hotel waar we verbleven ligt midden in het centrum van de stad. Leuk was dat er een Nederlander in zit dus voor ons ideaal! Hotel is prima, met uitzondering van het ontbijtbuffet, die was top! Ik heb nergens nog zo'n uitgebreid ontbijtbuffet meegemaakt als in dit hotel. Heerlijk gesmikkeld van allerlei franse kaasjes en verse broodjes.

• 10Henri04-06-2014

kindvriendelijk hotel, alles goed bereikbaar

Dit hotel was onze eerste keuze omdat het midden in het centrum was en dus overal dichtbij. We hebben er geen spijt van gehad. Het personeel was heel zorgzaam en vriendelijk. We zijn met zijn drieen gegaan, het was geen enkel probleem om een bedje extra te plaatsen voor onze zoon. We willen het personeel graag bedanken voor het fijne verblijf in Doornik. En raden dit hotel zeker aan. Groet, fam. Smikkelberg

• 10lesly21-05-2014

Prachtige locatie, geweldig hotel!

Wij zijn in Tournai in dit hotel verbleven. Heerlijk geslapen, personeel is super vriendelijk en spreken ook goed Nederlands. Onze kamer had een ruime badkamer met een ligbad. Het ontbijt was lekker vers en uitgebreid! Ontbijt werd steeds bijgevuld. Wij zijn naar Tournai gekomen om de stad te bezichtigen en hebben van het personeel veel tips gekregen omtrent de bezienswaardigheden in deze stad. Wij komen zeer zeker nog een keer terug!

• 7Lars en Frans02-11-2013

Mooi gelegen, aangenaam verblijf

Wij verbleven hier 2 nachten midden in de week tijdens de herfstvakantie met een actie. Heerlijk geslapen, geen storende geluiden. De kamer was vrij klein en klassiek ingericht, maar wel netjes. Grote badkamer die update kan gebruiken, maar eveneens netjes. Nieuwe tapijt en flatscreen TV. Rest van meubels eenvoudig, maar correct voor 3-sterrenhotel. Wij genoten van een schitterend zicht op de kathedraal (in de steigers). Kleine attenties zorgen voor welkom gevoel: waterkoker om koffie/thee te zetten (voldoende voorraad), fles bubbels, badjassen. Er logeerden niet zoveel gasten en toch werd een uitgebreid ontbijtbuffet aangeboden met grote selectie kazen, vleeswaren, confituren,...Ontbijtruimte kijkt uit op stemmig plein. Franse chansons op de achtergrond zorgen meteen voor de juiste sfeer. Wij namen eenmaal het diner in het hotel. Dat was OK, maar ook niet meer dan dat. Met zoveel aanlokkelijke restaurants in de stad kan je je smaakpapillen beter elders verwennen.

• 8Miranda24-08-2013

Prima stadshotel met heel vriendelijk personeel

Na de enigszins negatieve beoordelingen van anderen, was ik benieuwd naar dit hotel. Dit is ons prima bevallen. Je zit midden in het centrum, het personeel is super vriendelijk en wil je overal mee helpen, super uitgebreid ontbijt. Ze zijn het hotel aan het opknappen en het ziet er op de meeste plaatsen al prima uit. We lagen aan de voorkant en hadden geen last van geluid. Kamer is niet heel groot, maar wel heel schoon, evenals de badkamer. Parkeren is inderdaad wat lastig. Hadden wel plaats voor het hotel, maar daar werkt het gedeeltelijk met een parkeerschijf en gedeeltelijk betalen. Betalen voor een hele dag lukte niet. Verder wel een leuk stadje, met leuke winkeltjes en heerlijk gegeten op de Grote Markt. Aanrader dus!

Hotel Cathedrale info

Het complex