Kleine hotelsWeer vandaag32°16°
4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Vertes Feuilles voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Vertes Feuilles in het Nederlands

Absoluut overprijsd: niet aan te bevelen

Jan Dedroog
17-3-2013

Vertes feuilles is een gerestaureerde hoeve. Onze kamer was ruim, maar met een laag plafond en een oud bed met opstekende randen. De kamer boven lag schuin onder het dak, het was zo goed als onmogelijk om recht te staan, evenzeer in de badkamer. Ontbijt pas vanaf 9.00u. Prijs voor 3 drankjes 15 euro!!! Gegeten hadden we gelukkig vooraf, gelet op de prijzen ze durven aanrekenen. Mij zien ze daar niet meer.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

M de Bruyn
4-11-2012

Boeking via voucher wat bij de eigenaar als 'die onnozele boel' werd omschreven. Bij aankomst om 17 u was niemand aanwezig en konden we dus ook niets vragen. Toen ik hierover een opmerking maakte, werd hij boos en gooide de deur vh restaurant dicht. Ook bij onze lunch de 2de dag werd het eten op tafel gezet en verdween de man en hebben we hem niet meer teruggezien. Klantvriendelijk is in mijn ogen toch iets anders ... Ook afrekening was niet correct : hadden supplement voor onze 2 kids v 60 eur afgesproken doch moesten 80 eur betalen ... had geen zin om hierover verder te discussieren, maar ons zien ze daar niet meer terug. Was 1ste ervaring met een B & B en hadden ons er toch iets anders van voorgesteld.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2012

let op de centen

ives vandevelde
13-9-2010

Vertes Feuilles is rustig gelegen met vanuit het restaurantgedeelte een mooi vergezicht. De kamers , in een ouder gedeelte, zijn eerder sober maar proper en voldoende ruim. De ontvangst van de gastheer is vriendelijk. We hadden voor 2 nachten met dinner gereserveert. Pas bij aankomst werden we geinformeerd dat we alleen de aankomstavond aldaar konden dinneren. Achteraf waren we blij want elders was het beter en goedkoper. De zelfingenomen eigenaar presteerde het nml. om de all-inn formule van 50euro op te krikken van 3x34 voor de maaltijd appart en een supplement van 156euro voor de drank !!! Er was geen keuze en we hadden niets supplementair besteld.Onze dochter dronk alleen 2 colat'jes Bij ons vertrek kregen we geen detailafrekening van de drank. Bij thuiskomst viel ons deze fout op en als antwoord op een mail met verzoek om info hieromtrent kregen we alleen een verwijzing naar de algemene voorwaarden, te laat ! Daar zien ze ons nooit meer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vertes Feuilles in St. Sauveur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vertes Feuilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.