Landhuis Sous Les Vignes

Meer landhuisinfo

9 reviews over Landhuis Sous Les Vignes

• 2018
    10Christel03-02-2018

Winters gezellig bij het haardvuur

Dit huis heeft de warme charme van weleer. De mooie inrichting van het huis en de open haarden, zorgen voor een gezellige sfeer tijdens een wintersweekend. Het huis is ruim en we hebben heerlijk geslapen in de zeer goede bedden. Mooie wandeling in de bossen gemaakt en tof bezoek aan de abdij van Chimay.

• Oude reviews

10Sylvia crombez15-02-2016

Super gezellig

Een gezellig en aangenaam huis. Goede nachtrust verzekerd. Mooie en propere badkamer. Keuken van alle comfort voorzien en met als extra troef haardvuur waar men met vrienden een lekker glaasje kan drinken. 😉

Mijn eerste verblijf en hopelijks mogen er nog veel volgen. 👍

• 10Francis Vergotte15-02-2016

Gezellig huisje, met smaak ingericht.

Wij waren al voor de 5 de keer in "sous les vignes". Gezellig, ruim huis. De slaapkamers zijn perfect uitgerust, elke kamer zijn eigen badkamer ( wat je al zelden vindt ). 's Avonds een goeie Chimay drinken met vrienden bij het haardvuur in het salon na een fikse wandeling in de bossen rondom.

Zelfs bij het schuchtere zonnetje begin februari laatstleden was het zalig zitten op het terras onder het waakzaam oog van Budha ! In de keuken is alles voorhanden en persoonlijk vind ik de inbouwhaard in de keuken de max. Wij komen hier zeker nog terug.

• 9Silke_G12-02-2016

Super gezellig, heerlijke tuin en terras

Ondanks het minder goede weer hebben wij een supergezellig weekend genoten in dit huis. De inrichting is zeer aangenaam, de ruimtes zijn zeer ruim en wij vonden de gebogen stenen plafonds mooi. De bedden zijn van goede kwaliteit en er zijn voldoende badkamers. Zodra de eerste zonnestralen doorkomen, kun je genieten op het terras.

Met jonge kinderen

• 5mieke heye25-11-2015

nooit meer

Wij waren er met vrienden in november 2015 en raden dit huis echt af! Het huis is kil en zéér muf. Keukengerief was vies. Elektrisch vuur (vooraan) werkt niet goed. In de living is er wel veel ruimte maar niet gezellig om te zitten en het is niet gemakkelijk op te warmen. Kamers of de bedden zijn OK. In de badkamer is er geen verwarming en de douche heeft maar een zachte straal.Er is wel een leuke tuin maar in de herfst/ winter heb je hier niets aan. Wij komen zeker niet meer terug!

De eigenaars, -, 30-01-2016

Jammer om deze feedback hier te moeten lezen. Twee weken na vertrek (waarborg was reeds volledig terugbetaald) ontvingen we voor het eerst een email met een vraag tot korting. Wij zijn hier niet op ingegaan. Prijs/kwaliteit beoordelen andere gasten ons huis al jaren zeer positief. Voorts kunnen we niet begrijpen dat het huis niet te verwarmen was. De verwarmingsketel is 2 jaar geleden vernieuwd, er zijn 2 inbouwhaardvuren met gratis hout (die deze gasten niet gebruikt hebben), en het huis is volledig geïsoleerd. Waarom hebben ze niet even getelefoneerd tijdens hun verblijf, dan hadden we aan eventuele opmerkingen nog tegemoet kunnen komen.

• 10van weymeersch nathalie31-05-2015

zeer mooie vakantiewoning

alles zeer netjes onderhouden, gelegenheid om buiten te eten, te genieten van de ondergaande zon, spelen met de kinderen. Mooie streek om te wandelen en te genieten van de natuur en de rust. Leuke bezienswaardigheden de twee meren,....

Met jonge kinderen

• 9Kristien Lippens24-05-2013

Actief weekend met alle comfort

We verbleven in Sous les Vignes voor een lang weekend. Het huis is echt wel comfortabel en leuk ingericht. De living is groot, de slaapkamers hebben goede bedden en er zijn voldoende badkamers. De tuin ziet er zeer leuk uit maar bij verbleven er in de winter, knus bij de haard. De streek biedt heel wat mogelijkheden om lange wandelingen te doen oa. door de bossen. Kortom, een aanrader.

• 9David20-05-2013

Een echte aanrader!

Een oase van rust in een streek die heel wat te bieden heeft voor de bezoekers. Wandelen, fietsen is perfect mogelijk in de beste omstandigheden.

Met Chimay in de buurt is er bovendien ook wat lekkers te proeven!

Ook bij slecht weer biedt het huisje genoeg ruimte en mogelijkheden om gezellig bij te kletsen.

• 9Ingrid Lippens15-05-2013

Een prachtig plekje, heerlijk genoten

Even een terugblik op de vakantie.We hebben een fijne week gehad. Het weer was prima en het is een prachtig plekje waar we heerlijk van genoten hebben. Een lekker groot huis waar je elkaar niet voor de voeten loopt.Drie badruimtes was ook ideaal.Heerlijke grote tuin met superuitzicht. En niet te vergeten,de rust en de stilte! We hebben dit heel fijn gevonden.

Het ontvangst vergeten we nog te noemen. Was hartelijk en gastvrij. Hartelijk bedankt en wellicht nog eens tot ziens.

Met oudere kinderen

1 tip over Landhuis Sous Les Vignes

• David, 20-05-2013

De abdij van Chimay is een must!

1 vraag over Landhuis Sous Les Vignes

• Tessa, 30-05-2016

Is er een familie kamer?

Hebben jullie een kamer met 4 bedden?

Landhuis info

• Aantal personen8 tot 12