Vakantiehuis Le Marteaubois

Vakantiehuis Le Marteaubois

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marteaubois voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Le Marteaubois in het Nederlands

grandioos

familie Veroude nederland,Belgie Israel
11-5-2011

Prachtig super de luxe huis. Zeer kindvriendelijk en met alles erop en eraan. Mooi gelegen. Jammer geen TV zenders.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Grandioos

Familie Veroude
11-5-2011

Mooi ruim superde luxe huis met alle comfort . Zeer schoon en gezellig. Mooie natuur en kindvriendelijk. Heerlijke tuin en vriendelijke ontvangst.

Vakantiehuis info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Marteaubois in Robechies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Marteaubois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.