Hotel South

15 reviews over Hotel South

• 2019
    9Costa09-02-2019

Een aanrader

Omwille van sneeuw en een vroege vlucht hadden we de laatste vrije kamer geboekt. We kregen een grote kamer met 4 bedden, douche en toilet. Alles prima. De auto mocht kosteloos op de parking blijven staan. 's Morgens werden we stipt door de sneeuw naar de luchthaven gebracht. Bij terugkeer werden we na een telefoontje vrij snel weer opgehaald. Ik merkte aan de parking een poort en vermoed dat die 's nachts dicht is (heb dit wel niet gezien). De uitbaters zijn vriendelijk. Wat ons betreft is dit bij een vroege vlucht een echte aanrader. Wij waren alvast zeer tevreden.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9D. van Kampen15-08-2015

Top overnachtingshotel!

Wat een goede service en vriendelijke mensen. Stipte breng- en ophaalservice, ontbijt prima. Het bed thuis ligt altijd lekkerder natuurlijk, en de douche was matig, maar voor de rest is dit een perfecte plek als je het vliegtuig op Charleroi moet halen.

Je kan je auto met een gerust hart daar achterlaten. Wij hoefden geen sleutel af te geven, maar hadden er ook geen probleem mee gehad. Zelfs toen de accu leeg was na terugkomst 's avonds laat kwam Jeremy nog helpen. Top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Harry kors22-06-2014

Goede service en vriendelijk personeel.

Hotel ligt dichtbij airport Charleroi. Vriendelijk personeel en goede, schone kamers. We vonden het hotel wel warm. Omgeving is minder, maar wij hebben er slechts overnacht in aansluiting op onze vlucht. Omdat wij op de heen- en terugreis een kamer geboekt hadden kon de auto gratis geparkeerd worden. Goede (gratis) vervoer van en naar de luchthaven. Kamer aan de achterzijde van het hotel is rustiger. Aan de voorzijde loopt een weg, die je 's morgens vroeg hoort vanwege het verkeer. Ontbijt mogelijk, geen gelegenheid om te eten. ( twee restaurantjes in de buurt) Hotel heeft een koffieautomaat, maar geen drankautomaat.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8John07-02-2014

Perfect bij vliegreis van Charleroi Airport

In Ransart is niets te doen, maar het ligt naast het vliegveld Charleroi Brussel Zuid. En al je daar een vroege of late vlucht hebt met een van de low cost carriers, dan is een overnachting bij Hotel South ideaal. De overnachtingsprijs is inclusief het parkeren van je auto (1 week) en een shuttle service naar het vliegveld. Heel praktisch, omdat je op zo'n 150 meter van de terminal wordt afgezet en opgehaald. Anders moet je fiks langer lopen naar de parkeerplaatsen. Het hotel zelf is no-nonsens. Redelijke kamers die er goed verzorgd uit zien. Prima voor die prijs. Je hebt er alles: bad, bed en desgewenst ontbijt. Onze kamer was ruim, en alles was proper. Ontvangst en bediening is vriendelijk en men spreekt naast Frans en Engels ook Nederlands.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8menno19-12-2012

perfect doorreis hotel

prima hotel voor een nachtje, goede kamer, vriendelijk personeel en slechts 5 min van charleroi airport. Ook transfer goed geregeld en bij terugkomst na telefoontje binnen 5 min weer opgehaald.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 10Ruud04-12-2012

Een perfect hotel, voor herhaling vatbaar !

Dit hotel, klein maar fijn, hebben we voor de eerste keer geboekt met een sleep, fly and park arrangement. Goede kamers en voor een kleine meerprijs een uitstekend ontbijt. Het hotel heeft geen restaurant, maar op ongeveer 40 meter is er een klein restaurant. De shuttleservice naar en van de luchthaven is perfect geregeld. Voor korte trips ideaal vanwege het gratis parkeren. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in november 2012

• 8Taoufik23-04-2012

Perfecte hotel voor doorreis(Charleroi Airport)

Eind februari hier overnacht. Samen met gezin zouden we dag er na vliegen vanuit Charleroi Airport. We moesten om 07:00 uur vliegen dus hebben we dit hotel geboekt.

Reservering via touroperator ging perfect. We kwamen om 20:00 uur aan in het hotel. We werden netjes ontvangen en de receptionist hielp mij om alle spullen naar de kamer te brengen. Afspraak gemaakt dat de chauffeur om 06:00 uur klaar stond om ons naar het vliegveld te brengen.

Kamer was netjes. Zoals afgesproken stonden er 2 baby bedjes voor de kids.

Auto werd netjes geparkeerd en die kon de gehele vakantie daar blijven. Eerste 7 dagen mag je de auto gratis parkeren. Daarna betaal je 3 euro per dag.

Je wordt met een busje naar het vliegveld gebracht en als je terug komt van je vakantie bel je het hotel zodra je je bagage ophaalt en dan wordt je weer opgepikt.

Services was perfect en ik vind het een ideaal hotel als je op doorreis bent via Charleroi Airport.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8chris07-02-2012

Beste deal voor park sleep fly

Alles was dik inorde qua service, maar het ontbijt vond ik niet zo speciaal. Zelf niet zo uitgebreid maar de rest dik inorde!!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Marc27-10-2011

goede tussenstop

goede springplank voor vroege vluchten vanuit charleroi airport. gratis tot 1 week parkeren en prima gratis shuttle bus naar en van vliegveld. (10 min. ritje) vriendelijke ontvangst, nette groooote gezinskamer. ondanks kortbij vliegveld, geeeeen last van vliegtuigen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 9Marco28-05-2011

dit is pas een top prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben hier gelogeerd omdat we een vroege vlucht naar Venetie hadden. Nette ontvangst met inderdaad een goed Nedrlands sprekende franse Belg. Vriendelijk en zeer gemoedelijk. Hadden een hele grote kamer met tv en de serviceshuttle naar vliegtuig werkte perfect. Auto bleef staan op parkeerplaats bij hotel (4 dagen). Bij terug komst ons gemeld en binnen 5 minuten stond hij bij afgesproken deur op ons te wachten en bracht ons terug naar hotel. Snap niet hoe dit mogelijk is voor 75 euro. Als ik dan een minpuntje moet opnoemen is het de warmte op de kamer. Maar dat s dan ook het enige wat ik kan bedenken.

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel South info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Huishoudelijke apparatuurTV