Reviews over Mont St Aubert

zeer goed hotel met goede bediening

guillaume,
    25-8-2016

zorg dat je vroeg bij het ontbijt bent want om 8h45 zijn de pistolets op en worden niet aangevuld.om 19h gaat cafetaria dicht.N a het avondeten om 21h kan je nergens meer terecht om iets te drinken.

Telkens weer OK

tosan,
    4-2-2015

Reeds 3x hebben wij dit hotel geboekt en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Prima kamer, lekker eten, streekbieren, vriendelijk personeel. Wat moet je nog meer ?

Aangename verrassing

tosan,
    9-1-2014

Weekend Kerstmarkt Lille geboekt. Hotel op een hoogte gelegen wat het iets moeilijker maakt voor minder mobiele gasten. Mooie nette kamer met subliem uitzicht over de vlakte, vooral bij valavond.

Heel goede en lekkere keuken. Vriendelijke bediening. Spijtig alleen maar enkel franse wijnen op de kaart. Cafetaria is maar een cafetaria maar verder niets op aan te merken. Wij komen hier terug.

uiterst verzorgd, proper en gastvrij, uitmuntende keuken

de rycker lieve,
    20-8-2007

uiterst verzorgd, proper en gastvrij, uitmuntende keuken. Je hoeft er wel een wagen te hebben want het ligt nogal afgelegen, maar dan ook heel ,rustig. Voor kinderen weinig ontspanningsmogelijkheden.

Mont St Aubert scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews