Hotel Mercure Mons

6.9Voldoende

7 reviews over Hotel Mercure Mons

• 5Tim20-07-2015

Aan renovatie toe

We werden vriendelijk ontvangen en het personeel deed zijn best Nederlands te spreken. Eenmaal op de kamer werden we overweldigd door een sterke en iets te aanwezige citronella geur. Het tapijt op de kamer was oud en versleten en er zaten vlekken op. Het toilet was stuk, de WC bril stond los en de knop voor het doorspoelen bleef steeds haperen. Het zwembad zag er niet zo aantrekkelijk uit als op de foto's.

Gereisd in juli 2015

• 8A20-05-2015

Hotel in een lekker rustige omgeving

Het is een net aan 4 sterren hotel. De knop in de badkamer voor koud en warm was stuk, dit had iemand moeten bij inspectie van de kamer moeten opmerken. Verder was er buiten niet echt veel gedaan aan planten en verf. Tevens werden de kopjes buiten op het terras niet afgeruimd. De kamers waren gewoontjes zonder luxe producten voor het bad. Maar positief is dat het hotel heerlijk rustig in het bos ligt en met de auto ben je overal dichtbij. Het personeel is vriendelijk. Wij hebben eenmaal in het restaurant gegeten en dat was prima. De kamer was schoon.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Francis Ghyoot13-04-2015

Degelijk hotel met toch wat op te frissen kamers

Hotel is redelijk goed voor een Mercure, maar vooral de badkamer mag toch wat opgefrist worden. Ook de ramen zouden best gerenoveerd worden met dubbel glas. Tapijt in de gangen is op sommige plaatsen echt wel versleten.Ontbijtbuffet goed en verzorgd, hoewel aanvullen beter kon). Eten in restaurant prima maar aan de prijzige kant. Prijzen wat laten zakken zou misschien meer eters opleveren. Een kleine frigo ontbreekt op de kamer en zou toch een serieuze meerwaarde zijn (plaats is wel voorzien). Een ijsmachine op de gang zou ook al helpen. Verder toch wat aandacht gevraagd voor kleine details zoals pepermolentjes op de tafels waren bijna allemaal leeg, geen vochtig servetje bij ribbetjes enz. Dergelijke kleine zaken maken het verschil. Personeel vriendelijk en men doet zijn best om Nederlands te spreken.

Gereisd met partner in april 2015

• 4Van Dessel29-10-2014

een tegenvaller !

Op 2 overnachtingen 3 kamers gehad ! Eerste kamer veel te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen door vergissing bij boeking. Meteen een andere kamer gekregen...spijtig genoeg ! Verouderde badkamer met schimmelplekken, vies tapijt, beschimmelde ramen waardoor er allerlei insecten rondvlogen in de kamer en op de koop toe nog een onderbroek van de vorige logeerder onder ons bed gevonden !!!! Weinig reactie hierop van het personeel, wel weer een andere kamer gekregen maar de zin was dus wel over. Ons zien ze hier niet meer terug .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9isabel25-08-2014

een aangename plek

gelegen in een groene omgeving, heel vriendelijk personeel, ruime praktische kamer, heel uitgebreid ontbijtbuffet, een aandachtspuntje voor de schoonmaak zijn de gordijnen, de sofa herstofferen, pedaalemmer in badkamer was stuk, enkel glas

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Martine VM18-07-2013

Super hotel !

Wij snappen niet waar alle negatieve commentaren vandaan komen. Wij hebben NIKS negatiefs op te merken. Zalig gezwommen in het rustige en netjes onderhouden buitenzwembad. Genoten van het diner op 't terras. Op het meer dan uitgebreide ontbijtbuffet hebben wij ook niets aan te merken.

Gereisd met partner in juli 2013

• 4Lex18-11-2009

ga niet met een hond

Ik heb dit hotel geboekt via een 'honden Welkom bon van bongo' 'op foto' zag het er een heel mooi hotel uit in het midden van een groot bos. Ik dacht ideaal voor de hond! Wat ze bij bongo niet vertellen is dat het een privé bos is waar je helemaal niet in kan of mag! Daar zit je dan op een hotelkamer met je hond. Er is daar is de buurt ook niet te zien of te doen! En zo te horen en te lezen is dat restaurant van het hotel al 2 jaar gesloten voor verbouwingswerken dus op eten moet je ook al niet hopen.

Ga niet naar dit hotel. Dit hotel ziet er op de foto's heel mooi uit maar in in't echt helemaal niet zo mooi!

Gereisd met partner in november 2009

Hotel Mercure Mons info