Géén boekingskosten

7.8GoedScore uit 6 reviews

6 Reviews over Infotel

• 7Dorien07-10-2013

Goed hotel

Het hotel ligt vlak bij de markt van Bergen, dus de ligging is uitstekend, pluspunt is de gratis parking die het hotel heeft. Ook al lig je vlak in het centrum, in het hotel heb je geen last van lawaai. Het personeel is behulpzaam. De kamers zijn verzorgd, maar niet heel groot. Wij verbleven hier één nacht, dus voor ons was het wel voldoende. Het onbijt was in orde, maar niet héél uitgebreid. Er was wel van alles wat, we hebben goed gegeten. Voor ons was prijs/kwaliteit goed, vermits we een arrangement hadden met Pairi Daiza tickets inbegrepen en dit was een leuk en correct arrangement. Het babybedje op de kamer hadden we ook gratis. De boeking vooraf en het contact met de receptie is heel vlot verlopen. Voor één of twee nachten zouden we hier opnieuw verblijven.

• 8Ruud10-06-2013

leuk klein gezellig hotel midden in de stad

Hotel licht midden in de stad 100 mtr van het centrum, met een eigen parkeerplaats. sfeer is erg vriendelijk. Personeel is erg behulpzaam .

• 7Nico Legley28-10-2010

heel dicht bij grote markt

Met familie (10personen) 1 nacht in dit hotel verbleven. Personeel was heel vriendelijk. Kamers waren heel net, maar beetje ouderwets. Ontbijt was voor 3sterren hotel zeer lekker en uitgebreid. Hotel ligt op 100m van markt van Bergen. Dus heel interessant om stad te verkennen. Hotel heeft ook privéparking, dus geen parkeerproblemen.Hadden een pakket gebooked met stadswandeling en bezoek aan pairi daisa. Een heel geslaagde combinatie. Op markt enkele lekkere restaurants en leuke cafés

• 8Lieven G / Laarne16-10-2009

enkel slapen

Mooi hotel, maar vrij duur. Privaat parking in het midden van de stad !

• 10MONDEN KAREL13-11-2007

Met acht mensen beleefden we een reuze week-end in Bergen. Het INFOTEL is een aanrader, prijskwaliteit: een uitstekend goedkoop en verzorgd hotel voor een prikje. Organisatie van onze trip was zeer goed. Ook de Nederlandstalige ontvangst en uitleg waren voor ons een verrassing. Ook bezoek aan de stad was een revelatie + de indrukwekkende site van LE GRAND HORNU. Alles AAN TE RADEN

• 7PGM Vogel21-09-2007

Een goed hotel met erg vriendelijk personeel. Men spreekt voortreffelijk Engels. De ligging is optimaal op 200 meter van de Grand Place. Er is voldoende parkeergelegenheid. Het ontbijt is eenvoudig maar goed.

Hotel Infotel info

Het complex