Géén boekingskosten

Hotel Ibis Mons Centre Gare

BelgiëHenegouwenMons / Bergen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Mons Centre Gare voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 8 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

8 Reviews over Ibis Mons Centre Gare

• 8De hooge12-01-2018

Goed hotel, met prima prijs

Goed hotel met een goede prijs, inclusief entree voor de dierentuin. Voor 2 nachten betaalden we 140 euro en we hebben dit rechtstreeks bij het hotel geboekt. Hotel lag naast het station maar hadden we geen last van. Kamer was standaard maar prima om te overnachten voor een weekend weg.

• 4Alexander F.18-08-2016

Bad service

Het is €9 euro per nacht voor de parking i.p.v. €7,5 zoals hier op Zoover staat.

We hadden gebruik gemaakt van een "late-checkout". Toch werd er op de deur geklopt...

Ik was mijn gsm-oplader vergeten... Die wilden ze niet opsturen zonder kosten in rekening te brengen. Je zou denken dat ze dat gratis doen voor de klanten die toch al een redelijke som hebben betaald. Uiteindelijk hebben ze mij 10(!!!) euro aangerekend voor het opsturen van mijn gsm-oplader terwijl er maar 3 postzegels op de brief kleefden.

Qua service dus een dikke 0.

• 9Roy08-05-2015

Ruime kamer, hartje centrum, goed parkeren

Het IBIS hotel ligt tegenover het centraal station van Bergen (Mons) en binnen 10 minuten sta je op de Grand-Place. Parkeren kan achter het hotel (7.50 euro per nacht). De kamers zijn groot met Nederlandse televisiezenders (NPO1 en BVN). Internet op de kamer werkt uitstekend. Het ontbijt is goed verzorgd met een ruime keuze aan brood/broodjes en beleg. De koffie uit de automaat was niet zo lekker, maar dat is persoonlijk.

• 8Jan Beijer30-03-2015

Goede kwaliteit, redelijke prijs.

We waren hier drie nachten.Kamer en ontbijt prima. Ligging ook. Op vrijdag en zaterdag gratis met de bus naar de Grand Place. Eigen parkeerterrein voor 9 euro per dag. Jammer dat het hotel honden op de kamers toelaat.

• 7Dave11-08-2014

Gewoon Hotel, goed voor doorreis

Een nachtje in dit Ibis hotel overnacht op reis naar huis. Na tel. contact waren wij er in 20 minuten en hadden zij van een 2 persoons kamer een 4 persoons gemaakt. Snelle goede service!

• 6Edmond17-03-2012

Ibis Hotel Mons

We hadden kamer 106 veel lawaai van de aico van het gebouw ernaast. Geen frigo op de kamer, ontbijt, geen bediening, na het ontbijt moet u uw dienstbord zelf wegbrengen. en de vrijdag avond was het restaurant gesloten.

• 7Hans de Vlieger24-11-2011

Prima stadshotel

Het hotel ligt tegenover het station van Mons en is gemakkelijke te bereiken, ook door de verschillende borden. Bij het hotel is een parkeerterrein (niegt gratis), dat rechts van het hotel de ingang heeft. Naast het station is ook een groot parkeerterrein. Ontvangst is vriendelijk, men heeft duidelijk oog voor de gasten. Kamers zijn redelijk ruim, voorzien van een goed bed en een goede badkamer en zoals je van een hotel in deze klasse kan verwachten. De kamer wordt goed schoongehouden. Het ontbijt heeft een ruim aanbod. In het restaurant kun je 's avonds prima eten voor een schappelijke prijs. Prima hotel voor een aantal nachten.

• 8F. Wolters28-12-2006

We hebben een nachtje gelogeerd in IbIs Centre Gare in december. Het is erg goed bevallen, vlakbij alles, leuk versierd met kerst en een heel goed ontbijtbuffet. De kamer was heerlijk rustig en de bedden waren goed. Wel weinig handdoeken, maar verder SUPER.

Hotel Ibis Mons Centre Gare info

Het complex