Bed and Breakfast Ferme de la Blanche Fontaine

Tonen op kaart

8 reviews over Bed and Breakfast Ferme de la Blanche Fontaine

• 9Familie Heikamp22-11-2016

zeker een aanrader!!

hartelijk ontvangst, erg gastvrij , helpen van de boer wat onze zoon heel leuk vond. Schoon. Heerlijk ontbijt wij hebben heerlijk genoten!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 10Sjoerd Hooft19-04-2013

Heerlijk relaxen met eigen terras!

De b&b ligt in het platteland, waar het heerlijk rustig was, in een werkend boerenbedrijf. We hadden twee kamers, een grote, waar we met evt slecht weer heerlijk rustig hadden kunnen zitten, en een wat kleinere met een eigen terras. En aangezien het heerlijk weer was hebben we daar elke dag heerlijk kunnen zitten en langzaam wakker kunnen worden. Ontbijt was heel flexibel, we konden uitslapen en om 10 uur gaan ontbijten, alles heerlijk vers met sommige dingen zo uit de boerderij. We gaan hier zeker nog eens heen!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9StephanS05-02-2013

Leuke gastheer en gastvrouw, kamers prima

Ik was hier in januari voor werk in de buurt. Omdat de B&B al vol zat konden we het vakantiehuis krijgen. Allemaal dik in orde en de gastheer en gastvrouw zijn echt schatten die je het prima naar de zin willen maken.

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 10Lex Takkenberg24-09-2011

Uitekende 'value for money'

Vlak buiten Bergen/Mons en niet meer dan tien minuten van de snelweg Brussel - Parijs deze B&B in een landelijke omgeving is een aanrader. Gerund door een hartelijk Nederlands stel, Ingrid en Ton, biedt Ferme de la Blanche Fontaine een aangenaam verblijf in mooie schone kamers in een landelijke omgeving. Een prima 'boeren' ontbijt en uitstekende service.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Lyda Vollebregt08-08-2011

rustig en gastvrij

enthousiaste en vriendelijk ontvangst, ruime kamers, rustige omgeving, uitzicht op het land en een overheelijk ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Janneke Makkink13-03-2011

prima plek

Een prima en rustige plek om een paar dagen door te brengen. Uitstekende verzorging, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Claudia van den Berg25-01-2011

Sfeervolle kamers en zeer gastvrij!

Sfeervolle, ruime, nette kamers. Zeer gastvrij ontvangst door enthousiaste familie! Heerlijk ontbijt, top!

Gereisd met partner in december 2010

• 9E.Klein24-01-2011

Fantastische plek

Mooie kamers van alle gemakken voorzien zoals ligbad, TV, Wifi enz. Heerlijk ontbijt, verse broodjes, verse melk en echte boerenkaas (hollandse). Landelijk gelegen, boerderij met melkvee erg leuk voor kinderen. Dicht bij de stad Mons met gezellig winkelcentrum en mooie historische plekken. Iets verder erg interessant de botenlift bij Ronqueires en Streppe-Thieux. s'Zomers prachtig geweldig wakker worden met uitzicht over de landerijen en een zonnetje dat over het terras de kamer binnenschijnt

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

0 tips over Bed and Breakfast Ferme de la Blanche Fontaine