Bed and Breakfast Ferme de la Blanche Fontaine

Met vrienden

zeker een aanrader!!

Familie Heikamp
22-11-2016

hartelijk ontvangst, erg gastvrij , helpen van de boer wat onze zoon heel leuk vond.

Schoon. Heerlijk ontbijt

wij hebben heerlijk genoten!!!

Heerlijk relaxen met eigen terras!

Sjoerd Hooft
19-4-2013

De b&b ligt in het platteland, waar het heerlijk rustig was, in een werkend boerenbedrijf. We hadden twee kamers, een grote, waar we met evt slecht weer heerlijk rustig hadden kunnen zitten, en een wat kleinere met een eigen terras. En aangezien het heerlijk weer was hebben we daar elke dag heerlijk kunnen zitten en langzaam wakker kunnen worden. Ontbijt was heel flexibel, we konden uitslapen en om 10 uur gaan ontbijten, alles heerlijk vers met sommige dingen zo uit de boerderij. We gaan hier zeker nog eens heen!

Leuke gastheer en gastvrouw, kamers prima

StephanS
5-2-2013

Ik was hier in januari voor werk in de buurt. Omdat de B&B al vol zat konden we het vakantiehuis krijgen. Allemaal dik in orde en de gastheer en gastvrouw zijn echt schatten die je het prima naar de zin willen maken.

Uitekende 'value for money'

Lex Takkenberg
24-9-2011

Vlak buiten Bergen/Mons en niet meer dan tien minuten van de snelweg Brussel - Parijs deze B&B in een landelijke omgeving is een aanrader. Gerund door een hartelijk Nederlands stel, Ingrid en Ton, biedt Ferme de la Blanche Fontaine een aangenaam verblijf in mooie schone kamers in een landelijke omgeving. Een prima 'boeren' ontbijt en uitstekende service.

rustig en gastvrij

Lyda Vollebregt
8-8-2011

enthousiaste en vriendelijk ontvangst, ruime kamers, rustige omgeving, uitzicht op het land en een overheelijk ontbijt

prima plek

Janneke Makkink
13-3-2011

Een prima en rustige plek om een paar dagen door te brengen. Uitstekende verzorging, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Sfeervolle kamers en zeer gastvrij!

Claudia van den Berg
25-1-2011

Sfeervolle, ruime, nette kamers.

Zeer gastvrij ontvangst door enthousiaste familie!

Heerlijk ontbijt, top!

Fantastische plek

E.Klein
24-1-2011

Mooie kamers van alle gemakken voorzien zoals ligbad, TV, Wifi enz. Heerlijk ontbijt, verse broodjes, verse melk en echte boerenkaas (hollandse). Landelijk gelegen, boerderij met melkvee erg leuk voor kinderen. Dicht bij de stad Mons met gezellig winkelcentrum en mooie historische plekken. Iets verder erg interessant de botenlift bij Ronqueires en Streppe-Thieux.

s'Zomers prachtig geweldig wakker worden met uitzicht over de landerijen en een zonnetje dat over het terras de kamer binnenschijnt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme de la Blanche Fontaine in Mons / Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme de la Blanche Fontaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.