Géén boekingskosten

Hotel Alize Mouscron

BelgiëHenegouwenMoeskroen/Mouscron

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Alize Mouscron voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

7 Reviews over Alize Mouscron

• 8HKTB19-02-2020

Voor herhaling vatbaar

Goed hotel, heel klantgericht personeel, aardig vriendelijk, goede bedden, uitstekend ontbijt, stille kamers, schoon en netjes. Van alle gemakken voorzien. Als ik weer er in de buurt moet zijn, ga ik zeker terug.

• 10Marcus18-12-2015

Geweldig! Uitermate schoon, vriendelijk personeel.

Een zeer prettig hotel om te verblijven. Midden in het levendige centrum van Moeskroen. En een prima uitvalsbasis voor als je Rijsel wilt bezoeken. Rijsel is op slechts 20 minuten afstand met de trein.

Hotel Manager, Digital Marketing, 04-12-2017

Hartelijk dank voor deze mooie review! We zetten steeds ons beste beentje voor om onze gasten te accommoderen. Het doet ons dan ook groot plezier te lezen dat u er van genoten heeft. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen!

• 8Toine06-09-2015

Goed hotel

Schoon en goed hotel op de grens van België en Frankrijk. Kamers en sanitair zijn uitstekend van kwaliteit en erg netjes bijgehouden. De buitenkant van het hotel en de ligging in Moeskroen zijn niet zo uitnodigend. Het oogt een beetje weggestopt. Ook is het wel erg opvallend dat Nederlands opeens niet meer wordt herkend of gesproken, terwijl we maar een paar 100 meter van Vlaanderen verwijderd zijn. Alhoewel ik me prima in het Frans of Engels kan redden is het wel erg opvallend dat je aan de receptie met Nederlands totaal niet wordt begrepen...... Dat vind ik wel een beetje jammer. Het ontbijtbuffet is prima op orde. Goede, ruime keuze en alles voldoende aanwezig. Zeker een plek om naar terug te komen. Ook als je net over de grens in Lille moet zijn.

• 8Ave18-02-2013

Vlakbij Brugge, perfect hotel!

Binnen 35 minuten ben je vanaf Brugge in Moeskroen. Heel rustig hotel. Wij konden buiten parkeren, scheelt € 10,00. Mooie ruime kamers, wij hadden de familiekamer, de kinderen hebben heel goed geslapen op de ruime bedbank.Vrij nieuw hotel dus fris en modern. Het ontbijt was niet super uitgebreid maar prima, wel voor 10 uur klaar zijn in het weekend. Daarna heb je nog tot 12.00 uur je kamer. Matrassen beetje hard maar prima geslapen. We komen zeker nog een keer terug. Met een overnachtingsbon was het heel betaalbaar.

• 8GILBERT02-10-2009

à conseiller +++

JE RESERVE CHAQUE ANNEE PLUSIEURS CHAMBRES AU MOMENT DE LA FETE DES HURLUS L'ACCUEIL EST TRES CONVIVIAL LA PRESTATION EST EXCELLENTE CHAMBRES ET PETIT DEJEUNER DE QUALITE

• 8Mandy14-05-2009

Leuk en netjes hotel

Alles was naar wens in dit hotel het enige minpuntje is de krappe parkeergarage Het personeel was zeer behulpzaam en geduldig ondanks ons gebrekkige Frans. Echt een aanrader

• 8Rainer Betz25-04-2008

gute Lage, Zimmer waren Stanard, aber preislich etwas zu hoch