Appartement

6 reviews over Appartement Chateau-Ferme de Macon in het Nederlands

Niet voor herhalingsvatbaar

Visser
4-12-2017

De Chateau is prima, genoeg ruimte om met een grote groep te accomoderen, zoals wij hebben gedaan. Alles was aanwezig in de kamers en de eigenaren deden in eerste instantie niet moeilijk met betalingen.

Echter na terugkomst in Nederland hebben wij na weken, dan wel niet maanden contact met de eigenaren gezocht wat betreft de borg. We hebben hiervan niks terug gekregen omdat het klaarblijkelijk smerig was achter gelaten, wat onzin was. Eigenaren waren op de dag van vertrek ook nergens te vinden dus moesten we alles maar open achter laten.

Conclusie: Huis is prima en van alle gemakken voorzien. Eigenaren zijn enorme krenten en moeilijk te bereiken voor commentaar. Geen aanrader dit.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect

Danny
11-9-2012

Tres tres tres biens,ben er al twee jaar en half,heb me ernoggeen enkel moment verveeld.

Gereisd Zakelijk in juni 2010

Romantiscg rustig onderkomen

Danielle
29-5-2012

fantastische locatie, doet niet onder aan de foto's, wij hebben in kamer nmr 9: Comte Nicolas De Lespine gezeten met een ontzettend romantische slaapkamer. Veel privacy en veel rust!! Kamer is voorzien van alle gemakken. Een heerlijke sterke douche en netjes onderhouden. leuke omgeving om te wandelen (met wandel-sportschoenen)en/of fietsen, overige activiteiten te bereiken met de auto. je kunt je in Henegouwen prima een week vermaken! Uitgebreide toeristeninfo waarin alle activiteiten en bezienswaardigheden staan beschreven, heel prettig. Fijne ontvangst, ook al kon ze alleen frans spreken en geen nederlands of engels.

Gereisd Met partner in mei 2012

Mooi gerestaureerde kasteelboerderij

Stewie
20-7-2009

Voor een weekendje met mijn ouders heb ik deze mooie kasteelboerderij uitgezocht. Het is een prachtig gebouw en de appartementen zien er ook vanbinnen prima uit en zijn (zeker gezien de vriendelijke prijs) redelijk volledig (en traditioneel!) ingericht.

Macon is echt een piepklein gehucht aan de westelijke rand van de Belgische Ardennen, op de Franse grens. Voor wie rust zoekt (zoals mijn ouders...) is dit een ideale plek, maar hou er rekening mee dat je een flink stuk moet rijden om in het eerstvolgende stadje te komen (Chimay). De omgeving is aardig, maar dit is zeker niet het mooiste deel van de Ardennen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

onontdekte charme

rijan
1-5-2009

prachtig verbouwd appartement. Geweldige service in een onontdekt stukje Belgie. Mooie natuur, nog niet op de toeriistern ingesteld qua horeca. Wel prachtige wandelroutes in de hele streek. Aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek om tot rust te komen

Jos S.
3-1-2009

Een mooie apartement (wij zaten in de 8-persoonsvariant) in een echt oud landhuis naast de kerk van Macon. Mooie hoge houden plafonds, authentieke tegels, alles in hoge kwaliteit afgewerkt. Goede bedden, uitgebreid keukeninventaris, mooie badkamer. Bovenal bleek de service heel goed. Aan de gastvrouw konden we alles vragen en ze deed ook erg haar best om ons naar de zin te maken. Gratis haardhout, zij zocht een sauna voor ons op, op maandagochtend een traditioneel ontbijt met 3 hoornblazers in plaatselijke kledij. Boven was er veel ruimte en ook de slaapkamers waren ruim van opzet. Nadeel is dat de zitbank ook dienst doet als slaapbank, daarmee is het voor veel personen minder geschikt, omdat je daarvoor je huiskamer op moet offeren. Ook was de relaxte zitruimte beperkt (een 2-zits en een enkelzits). D De omgeving is lekker rustig ook o.a. supermarkt, apotheek en slagerspersoneel erg vriendelijk. Veel natuur om te bekijken en ook veel leuke plaatsen in de omgeving. Een aanrader!!!!

Gereisd Met vrienden in december 2008

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chateau-Ferme de Macon in Macon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chateau-Ferme de Macon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.