La Louviere

Reviews over La Louviere

beste kamer

Evelien,
    15-9-2016

Tijdens onze reis hebben we op verschillende plaatsen gelogeerd. Deze kamer is echt wel de beste,mooiste, moderne kamer die we gezien hebben. Hygiëne 10/10!

Wetende dat we in dit hotel minder betaald hebben dan in andere hotels waar we niet zo schitterend over spreken.

Gereisd met partner in september 2016

Gemoderniseerd hotel met schitterende kamers

Peter,
    16-11-2015

Hotel werd voor kort gemoderniseerd en de kamers waren werkelijk schitterend, moderne kleuren en gezellig

Gereisd met partner in november 2015

Fijn hotel.

Jan,
    6-9-2015

Vriendelijk personeel en 24 H service. Kamers met airco en keurig ingericht en schoon. Sanitair prima in orde, zuinig met douchegel. Ruime parkeerplaats en goed wifi. Heel goed voor een overnachting. Ligt vlak naast de autosnelweg.

Gereisd met partner in juni 2015

Prima voor 'reizigers'

Kees,
    5-5-2011

We hebben dit hotel 1 nacht bezocht. Een eenvoudig maar prima hotel. Nette kamer (klein) maar voldoende voor een nachtje slapen als je onderweg bent. Enige minpuntje is dat het hotel langs een drukke snelweg ligt.

Gereisd met partner in mei 2011
La Louviere scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews