Reviews over Hennuyères

De geitenboerderij, geniet van alle facetten !

BRAEKEVELT Carl,
    8-6-2014

Wij hadden de vakantiewoning gehuurd voor 3 families. Mooi vergezicht, héél rustig gelegen. Inrichting is wat verouderd en niet 100% proper, maar dit is de charme van een boerderij. Goedkope huurprijs. Er is van alles te beleven op de boerderij ; geiten, schapen, varkens en zo verder. De vriendelijke eigenaars tonen u met trots hoe hun geitenkaas tot stand gebracht wordt. Onze kids mochten zelfs 's morgens om 07h. de geiten melken ! Groot bos naast de deur en Hellend Vlak van Ronquieres op wandelafstand. Mooi weer doet veel en opent de deur naar BBQ achterop (vieze rooster). Kortom, gezellige tijd gehad, ervan genoten en kinderen op geen enkel moment gehoord.