Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

115 Reviews over Van Der Valk Charleroi Airport

• 1Nathalie24-08-2021

Vreselijk

Het restaurant heeft een hele slechte service en manager. Het eten is van zeer slechte kwaliteit. Als je aangeeft dat het voedsel niet helemaal gaar is, wordt er niks mee gedaan en dien je te betalen voor het eten. Niet eten in het restaurant dus!

• 4M.G.26-07-2020

Nooit Meer!

In de avond laat aangekomen. Incheckt en vervolgens gelijk weer op pad gegaan om de omgeving te verkennen en ergens een hapje eten. Later in de avond weer naar ons kamer gegaan. De kamer was op eerste gezicht schoon. Aangezien wij erg moe waren wilden we alleen maar douchen en slapen. De airco werkte niet en tussen ons bed lag er een vies lang haar van iemand anders en een vies ondergoed tussen de matrassen van de vorige gasten. Gewoon te ranzig. De bedden liggen verschrikkelijk, te zacht en ingedeukt. Uit de ventilatie kwam de hele nacht een vieze lucht van sigaretten uit. Amper kunnen slapen. Vroeg in de ochtend tijdens het uitchecken stond een zeer onbeschoft en ongeïnteresseerd dame achter de balie die totaal geen begrip had voor je verhaal. Het boeide haar gewoon niet. Enige wat ze zei was " u had vannacht om een ander kamer kunnen vragen". Geen begrip of oh wat vervelend voor u. Dit nooit meer. Ons zie je niet meer terug. Schande.

• 5Jan Steen21-10-2019

Prima hotel voor één overnachting, maar meer

Prima hotel, netjes en schone kamers. Zeer uitgebreid ontbijt buffet met zeer veel keuze. Helaas worden de eieren en omeletten gebakken door amateur koks in iets wat meer weg heeft van frituurvet dan boter.

Soms zijn de koks zo klunzig dat het niet eens lukt een ei te bakken zonder er letterlijk een bende van te maken, ei helemaal kapot bruin verbrande randen terwijl het eiwit nog helemaal niet gaar is. Ook wordt er op een simpel gebakken zonder te vragen zeer veel zout en peper toegevoegd. Verder prima, en dit is op te lossen door het voor af aan de kok door te geven, maar dat moet je dan wel weten. Ook staan de gebakken worstjes koud te worden in een lauwe pan, terwijl de hardgekookte eieren in een bloed hete pan staan. Duidelijk is dat deze amateur koks weinig of geen affiniteit met koken hebben en gewoon van de straat lijken te worden geplukt. Verder is het internet in de kamers bedroevend. Geen of zeer slechte ontvangst.

• 6Robert Mol25-07-2017

Alleen om te slapen!

De directie van Van der Valk moet het restaurantpersoneek inclusief de kok een paar dagen naar Nederland halen. Daar kunnen ze meemaken wat service betekent en hoe je lekker moet koken. Ideaal om te overnachten en kamer en prijs prima. Hopen dat ze geleerd hebben van de vorige berichten en dikke camera's op de parkeerplaats hebben neergezet.

• 8Eric De Moor07-01-2017

Verblijf dik in orde, lang parkeren nooit meer

Van Der Valk Charleroi beschikt over mooie, geluidstille kamers en biedt een uitgebreid, lekker buffetontbijt. Mits het boeken van een duurder kamerarrangement kan je jouw wagen gedurende 14 dagen op hun zogenaamde afgesloten en beveiligde long term parking laten staan. Beveiliging bestaat echter uit een tralie afsluiting en afgesloten betekend de aanwezigheid van een slagboom. Voor een afgelegen parking (want deze ligt niet aan het hotel) lijkt me dit ruim onvoldoende en we droegen er dan ook de gevolgen van. Vandalen vonden het namelijk leuk om van een 80-tal wagens de ruiten in te slaan. Toegegeven, het hotel deed een inspanning door alle beschadigde wagens af te plakken zodat er in deze periode ook geen waterschade aan de wagens kon optreden. Echter, in onze ogen kan deze accommodatie niet doorgaan als een afgesloten beveiligde parking. Hiervan zullen we dus ook nooit meer gebruik maken.

• 9koen van hoof28-08-2016

typisch van der valk. .

typisch van der valk hotel... goed ontbijt.... prijs kwaliteit ok Alleen spijtig geen airco op de kamer... maar hoe vaak hebben we dat hier in belgie nodig....

• 6Lisette28-07-2016

Goed hotel, auto achterlaten niet te vertrouwen!!

Heel praktisch hotel dichtbij het vliegveld en de mensen in het hotel waren erg vriendelijk. Helaas liep de vakantie voor ons niet zo goed af, omdat beide ruiten van de auto ingeslagen waren en onze tomtom gestolen was op het longterm parkeerterrein bij het hotel. Dit met nog 79 andere autos, waarvan 1 zelfs de wielen miste. Meer dan een stofzuiger en een veger en blik konden we van het hotel niet krijgen. De parkeerplaats is niet goed beveiligd en op eigen risico!!!

• 6agnes08-05-2016

Kan beter

Het arrangement waarbij je niet alleen een kamer boekt maar ook je auto op het langparkeren terrein achterlaat waarna gebruik kunt maken van een shuttle naar het vliegveld is top. De kamers waren in orde, ( we zijn een groot gezin en hadden twee kamers )ook de badkamers waren schoon . Het eten van het buffet is veel te duur voor wat het is, er was een garnaal bedorven, het lam was niet gaar-vanbinnen ijskoud- de kaas in de pasta was bedorven... Maar als je 's avonds toch wil eten, moet je wel even uitvinden waar dan wèl, Het dorp Gosselies waar het hotel zich bevindt is een van de meest vieze en troosteloze plaatsen van Wallonië...
    De mensen achter de receptie doen hun best met Engels en Nederlands, ze zijn niet bijzonder toeschietelijk, dat komt misschien ook omdat de taalbeheersing net niet voldoet en omdat ze er met te weinig staan, 10 minuten wachten tot je iemand kunt spreken is geen uitzondering. Chauffeurs van de shuttles zijn goud waard want weten heel erg snel door de rijen van het extra zwaar bewaakte vliegveld heen te manoeuvreren en zijn ook nog vriendelijk. We schrokken ons rot toen we bij het parkeren van de auto op het langparkeren terrein 3 auto's met ingeslagen ruiten zagen. Ondanks dat je er voor betaald is parkeren wel op eigen risico en is er geen permanente bewaking.... Vlak voor onze terugkeer hebben we een mailtje gestuurd met de vraag of onze auto ongedeerd was, zeker ook omdat we om 01.00 zouden arriveren... nooit antwoord op gehad.

Conclusie een aanbeveling voor vd Valk: eten aanpakken, camera's en bewaking op de langparkeerplaats en meer en beter geschoold personeel, dan is het top.

• 5Heidi19-12-2015

mooie kamer en daar stopt het!

Ruime kamer maar badkamer zeker niet proper. In het restaurant van de kaart gegeten, slechtste restaurant dat we ooit gegeten hebben bij een van der valk hotel! Deze slechte kwaliteit zijn wij niet gewoon bij van der valk!

• 8Traveller198001-11-2015

Prima voor overnachting vlakbij vliegveld

Gebeld om te reserveren, moest maar mailen. Sprak amper Engels. 3 mailtjes gestuurd om te reserveren, nul reactie! Dan maar via touroperator geboekt, was voor onze enige overgebleven optie in de omgeving van het vliegveld. Receptiepersoneel is erg onvriendelijk en spreekt de talen niet. Nul uitleg over tijden diner/ontbijt, shuttlebus naar vliegveld, etc. Kamer was om 14 u nog niet klaar. Om 15 u konden we erin. Maar om 15.30 stonden we nog steeds te wachten. Superiorkamer geboekt. Zeer schoon en netjes. Nieuwe kamer. Grote badkamer en lekkere bedden. Supermarkt achter hotel (geen last van overigens). Gedineerd voor 50 Euro (alleen hoofd + drankjes). Op zich prima, ondanks grootte wel rustig restaurant. Ontbijt niks op aan te merken. Veel keuze. Speelhoek voor kinderen en bar met veel zitjes. Hotel = prima. Personeel heeft nog wat training nodig.

Hotel Van Der Valk Charleroi Airport info

• AirconditioningBeschikbaar