Hotel Best Western Aero 44

Hotel Best Western Aero 44

6.8Voldoende

België, Henegouwen, Gosselies

Op vakantie geweest naar Best Western Aero 44?

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Aero 44 voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

5 reviews over Hotel Best Western Aero 44

• 2018
    6Miranda04-11-2018

Geen aanrader

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen. Wij hadden een familiekamer in het nieuwste gebouw. In principe prima kamer. Alleen keken we vanuit onze ramen tegen een dichte grijze muur van het naastgelegen gebouw. Omdat dit een hotelovernachting voor één nacht betrof vonden wij dit geen probleem.

Het ontvangst was niet bijzonder. De man van de receptie was zakelijk en kort van stof. Er kon nog geen glimlach af.

De kamer: Vieze koelkast, het "van harte welkom" kaartje was 2e hands want er zat viezigheid op (buhhhhh), onze 2 kinderen van 12 en 15 jaar sliepen op een slaapbank die heel erg kraakte, de andere 2 eenpersoons bedden waren zo hard als beton.

Hier komen wij zeker niet weer terug. Geen aanrader. Helaas,...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

6Kim06-09-2016

Te doen voor enkel nachtje

Zijn hier geweest voordat we zouden vliegen vanaf Brussel Charleroi. Kamers zijn erg gedateerd en muf, airco werkte niet en 's avonds te veel lawaai van mensen om het raam open te laten. Badkamer ook niet al te fris. Voor 1 nachtje zeker te doen, voor lamger verblijf zou ik een ander hotel aanraden. Positief punt: tijdens verblijf buitenland auto daar laten staan. Hele goede service: dag van vertrek kun je zelf aangeven hoelaat je weg wilt, zij regelen de taxi. Bij terugkomst op het vliegveld 1 belletje en met 10 minuten staat er een taxi.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Jan06-09-2015

Prima hotel voor overnachting.

Vriendelijk personeel, spreken UK en Duits. Kamers en sanitair goed schoon en gratis water, koffie, thee op de kamer. Prima wifi en een lift voor de etage's. Boven etage waren de kamers aan de zonkant erg warm en het raam sloot moeilijk. Restaurant heel goed, enkel een beperkte kaart. Meer dan voldoende parkeerruimte. Vlak naast de snelweg gelegen. Omgeving is niet echt fraai, doch voor een overnachting ook niet nodig. De bedden zijn prima.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Maaike, Peter en Julia18-08-2011

Super service

Wij hebben hier 1 nacht overnacht, omdat we de volgende dag naar Griekenland vlogen. Voor een kamer, incl. kinderbedje, ontbijt, 3 weken parkeren en een shuttle van en naar het vliegveld betaalden wij 110 euro! De medewerkers van de receptie spreken zeer goed engels en zijn zeer servicegericht. De kamers zijn gewoon goed, het ontbijt eenvoudig en de ligging is uiteraard niet heel charmant naast het vliegveld, maar wij zouden de volgende keer zeker weer gaan! Overigens heeft de jongen van de receptie een akkefietje met de taxichauffeur naar onze grote tevredenheid opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Wil05-08-2011

Goed Hotel voor doorreis via Charleroi Airport

Goed hotel als u vertrekt vanaf Charleroi Airport, op loop afstand echter je kunt niet lopen naar de luchthaven i.v.m. een hek tussen de weg en het vliegveld.. Als je een kamer Park en Fly boekt mag je auto er 14 dagen blijven staan.. Kamer en ontbijt voor 3 personen € 93,00 parkeren op Charleroi € 113,00 voor het zelfde aantal dagen dus tel uit je winst.. Lekker uitgerust op reis. Het hotel heeft een shuttle service voor de ochtend en de avond kom je overdag terug dan wordt er een taxi gestuurd..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Hotel Best Western Aero 44 info