7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Balladins Charleroi voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Balladins Charleroi in het Nederlands

Wij hebben dit hotel gereserveerd vanwege de aantrekkelijke ligging dichtbij de luchthaven en vanwege het SleepParkFly arrangement. De Familiekamers hebben een gescheiden kinderslaapkamer. Daar stopt onze positieve ervaring helaas. De kamers zijn zéér gehorig en we hadden de pech dat er zéér luidruchtige gasten op de gang verbleven die continu riepen, bij elkaar op de deur klopten etc. Best vervelend als je er vroeg uit moet voor een vlucht. Uiteindelijk naar de receptie gebeld omdat we geen oog dicht deden. Later werd het iets rustiger. 's Ochtends trokken we de kamerdeur achter ons dicht en liepen met alle koffers de gang op.....bijna midden in een grote plas kots! Hierover geklaagd bij de balie, het personeel reageerde zeer laconiek 'tsja, er was iemand stomdronken vannacht'. Dat hadden we gemerkt, maar uiteraard had het schoongemaakt moeten zijn! Voor dit hotel kies je alleen vanwege het arrangement, maar verwacht niet dat je slaapt..... In de omgeving is niets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Prima hotel

N
18-9-2016

Handig dat er gescheiden kinderslaapkamer is. Sleep, park & Fly arrangement werkt goed. Eten is goed. Je kunt niet naar de airport lopen vanaf het hotel. Badkamer is wat karig qua uitrusting. Prima hotel om te boeken als je vroeg moet inchecken op de airport en je een veilige plek wil hebben om de auto te stallen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Ideaal voor vlucht vanaf Charleroi

Arjan Bottinga
6-1-2016

Prima kamer en ontbijt. Vriendelijk personeel. Voor paar Euro haalt taxi je op voor ritje naar vliegveld v.v.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Oct 09 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit ,meer!

Hans M. Roeper
28-3-2012

When booking I mentioned that I want a week´s free parking at the hotel. The confirmation comes, including my observation. Arrived at Balladins Superior Hotel I get told that only one night free parking was included in the reservation, and I had to pay €. 59, - extra! I had no escape because the environment is nothing and the next morning I only could use the (for a fee of 4, - pp) when I had payed for parking. It is clear that this is a rehearsed trick, and that it is regularly used to generate additional revenues. My printed confirmation in Dutch which stated that I had agreed a week´s free parking they could not read, They only speak and read French and English. When we came back from vacation we contacted Booking.com, and after some urging Booking took its responsibility and have now repaid me.

Gereisd met partner in februari 2012

Top hotel met heerlijke ruime tweepersoons bedden. Ideaal om je vliegvakantie vanaf Brussel South Airport met een goede nachtrust te beginnen. Ruime badkamer met douche en een aparte wc. Alles keurig schoon. Klein bureautje, TV en airco op de kamers. Verder weinig extra - ongeveer een meter aan alle kanten rondom het bed en het ruime gangetje naar de deur. Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel, spreekt keurig Engels. Het hotel ligt op 10min rijden van airport Charleroi, ze hebben een shuttleservice (word je naartoe verwezen wanneer je om een taxi vraagt) die je er voor €4 p.p. naartoe brengt. Vanaf/naar Charleroi-Sud treinstation is er ook een shuttleservice, voor €15 per taxi (ong. 15min rijden). Voor de prijs (€50/kamer/nacht) een tophotel.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed voor een nachtje

Bart
19-2-2012

Het hotel ligt toch nog een 10-tal minuten rijden van de luchthaven. We hadden 2 bedden en deze waren zeer smal. Vrij grote douche en apart toilet. Allemaal proper maar nogal gehorig. Het personeel sprak geen Nederlands. Er is avondmaal mogelijk en ontbijt vanaf 4u, maar deze hebben we niet genomen. Wel hebben we 's avonds nog iets gedronken. Aangezien de receptioniste ook de bar moet doen, heb ik zeker 10 minuten moeten wachten om iets te bestellen. De receptioniste was ogenschijnlijk vriendelijk, maar op 1 van de 3 (!) barkrukken zat de hele avond haar vriendin aan wie ze regelmatig met haar mimiek toonde hoe vervelend ze al die gasten en telefoons wel vond.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Goed hotel voor een leuke prijs!

Brouwer
13-7-2011

Wij hebben één nacht gebruik gemaakt van dit hotel. We hebben het park, sleep & fly arrangement geboekt. De overnachting bedroeg € 99,- exclusief ontbijt. Voor dit bedrag hebben wij 18 dagen gebruik gemaakt van de parkeerplaats van het hotel. Wanneer wij een parkeerplaats hadden geboekt bij de luchthaven, waren wij hiervoor al € 120,- kwijt geweest. Het ontbijt kon ter plaatse bijgeboekt worden voor € 10,- p.p.

De kamer was erg schoon en heel ruim. Het enige minpunt aan de kamer was dat de bedden erg hard zijn. De service is fantastisch en erg vriendelijk. Er is een shuttle naar de luchthaven die € 4,- p.p. kost.

Wanneer wij nog eens vanaf de luchthaven in Charleroi zullen vliegen zullen wij zeker weer gebruik maken van dit hotel!

Gereisd met partner in juni 2011

Prima !

groeneke
20-6-2011

Super om dicht bij, in alle rust, te overnachten, alleen...wij dachten er te voet heen te gaan, dit is dus verboden, over de hele site !!! Men moet uit noodzaak een taxi nemen, die van het hotel was wel hél goed

Gereisd met partner in mei 2011

Prima plek nabij vliegveld

Albert
4-1-2011

Verbleven in dit hotel ivm vliegreis vanaf Brussel Charleroi. Prima hotel, zeer goede isolatie, geen vliegtuig gehoord.

Ontbijt goed, verder geen maaltijden gehad. Zijn helemaal ingespeeld op de vliegreizen.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Dec 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel goed hotel

simone
15-8-2010

Balladins ligt direct aan de startbaan. Het personeel is heel vriendelijk en de kamers zijn goed. Wij hadden een familiekamer met een aparte slaapkamer voor de kinderen.S'nachts voor 7 euro naar vliegveld gebracht. Toen we weer aankwamen (smiddags) gratis opgehaald. De auto hebben we die 15 dagen kosteloos mogen laten staan. Ideaal om relaxed op vakantie te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balladins Charleroi in Gosselies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balladins Charleroi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.