Géén boekingskosten

Hotel Balladins Charleroi

BelgiëHenegouwenGosselies

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Balladins Charleroi voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 14 reviews

7.9GoedScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

14 Reviews over Balladins Charleroi

• 5HF27-02-2017

Praktisch, maar niet voor slapen geschikt

Wij hebben dit hotel gereserveerd vanwege de aantrekkelijke ligging dichtbij de luchthaven en vanwege het SleepParkFly arrangement. De Familiekamers hebben een gescheiden kinderslaapkamer. Daar stopt onze positieve ervaring helaas. De kamers zijn zéér gehorig en we hadden de pech dat er zéér luidruchtige gasten op de gang verbleven die continu riepen, bij elkaar op de deur klopten etc. Best vervelend als je er vroeg uit moet voor een vlucht. Uiteindelijk naar de receptie gebeld omdat we geen oog dicht deden. Later werd het iets rustiger. 's Ochtends trokken we de kamerdeur achter ons dicht en liepen met alle koffers de gang op.....bijna midden in een grote plas kots! Hierover geklaagd bij de balie, het personeel reageerde zeer laconiek 'tsja, er was iemand stomdronken vannacht'. Dat hadden we gemerkt, maar uiteraard had het schoongemaakt moeten zijn! Voor dit hotel kies je alleen vanwege het arrangement, maar verwacht niet dat je slaapt..... In de omgeving is niets te doen.

• 8N18-09-2016

Prima hotel

Handig dat er gescheiden kinderslaapkamer is. Sleep, park & Fly arrangement werkt goed. Eten is goed. Je kunt niet naar de airport lopen vanaf het hotel. Badkamer is wat karig qua uitrusting. Prima hotel om te boeken als je vroeg moet inchecken op de airport en je een veilige plek wil hebben om de auto te stallen.

• 9Arjan Bottinga06-01-2016

Ideaal voor vlucht vanaf Charleroi

Prima kamer en ontbijt. Vriendelijk personeel. Voor paar Euro haalt taxi je op voor ritje naar vliegveld v.v.

• 1Hans M. Roeper28-03-2012

Dit nooit ,meer!

When booking I mentioned that I want a week´s free parking at the hotel. The confirmation comes, including my observation. Arrived at Balladins Superior Hotel I get told that only one night free parking was included in the reservation, and I had to pay €. 59, - extra! I had no escape because the environment is nothing and the next morning I only could use the (for a fee of 4, - pp) when I had payed for parking. It is clear that this is a rehearsed trick, and that it is regularly used to generate additional revenues. My printed confirmation in Dutch which stated that I had agreed a week´s free parking they could not read, They only speak and read French and English. When we came back from vacation we contacted Booking.com, and after some urging Booking took its responsibility and have now repaid me.

• 9Mats25-02-2012

Goed hotel vlakbij vliegveld, super bedden

Top hotel met heerlijke ruime tweepersoons bedden. Ideaal om je vliegvakantie vanaf Brussel South Airport met een goede nachtrust te beginnen. Ruime badkamer met douche en een aparte wc. Alles keurig schoon. Klein bureautje, TV en airco op de kamers. Verder weinig extra - ongeveer een meter aan alle kanten rondom het bed en het ruime gangetje naar de deur. Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel, spreekt keurig Engels. Het hotel ligt op 10min rijden van airport Charleroi, ze hebben een shuttleservice (word je naartoe verwezen wanneer je om een taxi vraagt) die je er voor €4 p.p. naartoe brengt. Vanaf/naar Charleroi-Sud treinstation is er ook een shuttleservice, voor €15 per taxi (ong. 15min rijden). Voor de prijs (€50/kamer/nacht) een tophotel.

• 8Bart19-02-2012

Goed voor een nachtje

Het hotel ligt toch nog een 10-tal minuten rijden van de luchthaven. We hadden 2 bedden en deze waren zeer smal. Vrij grote douche en apart toilet. Allemaal proper maar nogal gehorig. Het personeel sprak geen Nederlands. Er is avondmaal mogelijk en ontbijt vanaf 4u, maar deze hebben we niet genomen. Wel hebben we 's avonds nog iets gedronken. Aangezien de receptioniste ook de bar moet doen, heb ik zeker 10 minuten moeten wachten om iets te bestellen. De receptioniste was ogenschijnlijk vriendelijk, maar op 1 van de 3 (!) barkrukken zat de hele avond haar vriendin aan wie ze regelmatig met haar mimiek toonde hoe vervelend ze al die gasten en telefoons wel vond.

• 8Brouwer13-07-2011

Goed hotel voor een leuke prijs!

Wij hebben één nacht gebruik gemaakt van dit hotel. We hebben het park, sleep & fly arrangement geboekt. De overnachting bedroeg € 99,- exclusief ontbijt. Voor dit bedrag hebben wij 18 dagen gebruik gemaakt van de parkeerplaats van het hotel. Wanneer wij een parkeerplaats hadden geboekt bij de luchthaven, waren wij hiervoor al € 120,- kwijt geweest. Het ontbijt kon ter plaatse bijgeboekt worden voor € 10,- p.p.

De kamer was erg schoon en heel ruim. Het enige minpunt aan de kamer was dat de bedden erg hard zijn. De service is fantastisch en erg vriendelijk. Er is een shuttle naar de luchthaven die € 4,- p.p. kost.

Wanneer wij nog eens vanaf de luchthaven in Charleroi zullen vliegen zullen wij zeker weer gebruik maken van dit hotel!

• 9groeneke20-06-2011

Prima !

Super om dicht bij, in alle rust, te overnachten, alleen...wij dachten er te voet heen te gaan, dit is dus verboden, over de hele site !!! Men moet uit noodzaak een taxi nemen, die van het hotel was wel hél goed

• 9Albert04-01-2011

Prima plek nabij vliegveld

Verbleven in dit hotel ivm vliegreis vanaf Brussel Charleroi. Prima hotel, zeer goede isolatie, geen vliegtuig gehoord.

Ontbijt goed, verder geen maaltijden gehad. Zijn helemaal ingespeeld op de vliegreizen.

• 8simone15-08-2010

heel goed hotel

Balladins ligt direct aan de startbaan. Het personeel is heel vriendelijk en de kamers zijn goed. Wij hadden een familiekamer met een aparte slaapkamer voor de kinderen.S'nachts voor 7 euro naar vliegveld gebracht. Toen we weer aankwamen (smiddags) gratis opgehaald. De auto hebben we die 15 dagen kosteloos mogen laten staan. Ideaal om relaxed op vakantie te gaan!

Hotel Balladins Charleroi info

Het complex