Gosselies

We hebben een aantal aanbieders voor Gosselies voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gosselies voor je op een rij gezet:

Reviews over Gosselies

Verblijf dik in orde, lang parkeren nooit meer

Eric De Moor,
    7-1-2017

Van Der Valk Charleroi beschikt over mooie, geluidstille kamers en biedt een uitgebreid, lekker buffetontbijt.

Mits het boeken van een duurder kamerarrangement kan je jouw wagen gedurende 14 dagen op hun zogenaamde afgesloten en beveiligde long term parking laten staan. Beveiliging bestaat echter uit een tralie afsluiting en afgesloten betekend de aanwezigheid van een slagboom. Voor een afgelegen parking (want deze ligt niet aan het hotel) lijkt me dit ruim onvoldoende en we droegen er dan ook de gevolgen van. Vandalen vonden het namelijk leuk om van een 80-tal wagens de ruiten in te slaan. Toegegeven, het hotel deed een inspanning door alle beschadigde wagens af te plakken zodat er in deze periode ook geen waterschade aan de wagens kon optreden. Echter, in onze ogen kan deze accommodatie niet doorgaan als een afgesloten beveiligde parking. Hiervan zullen we dus ook nooit meer gebruik maken.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel

N,
    18-9-2016

Handig dat er gescheiden kinderslaapkamer is. Sleep, park & Fly arrangement werkt goed.

Eten is goed.

Je kunt niet naar de airport lopen vanaf het hotel.

Badkamer is wat karig qua uitrusting.

Prima hotel om te boeken als je vroeg moet inchecken op de airport en je een veilige plek wil hebben om de auto te stallen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

typisch van der valk. .

koen van hoof,
    28-8-2016

typisch van der valk hotel... goed ontbijt.... prijs kwaliteit ok

Alleen spijtig geen airco op de kamer... maar hoe vaak hebben we dat hier in belgie nodig....

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Ideaal voor vlucht vanaf Charleroi

Arjan Bottinga,
    6-1-2016

Prima kamer en ontbijt. Vriendelijk personeel. Voor paar Euro haalt taxi je op voor ritje naar vliegveld v.v.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Prima voor overnachting vlakbij vliegveld

Traveller1980,
    1-11-2015

Gebeld om te reserveren, moest maar mailen. Sprak amper Engels. 3 mailtjes gestuurd om te reserveren, nul reactie! Dan maar via touroperator geboekt, was voor onze enige overgebleven optie in de omgeving van het vliegveld. Receptiepersoneel is erg onvriendelijk en spreekt de talen niet. Nul uitleg over tijden diner/ontbijt, shuttlebus naar vliegveld, etc.

Kamer was om 14 u nog niet klaar. Om 15 u konden we erin. Maar om 15.30 stonden we nog steeds te wachten. Superiorkamer geboekt. Zeer schoon en netjes. Nieuwe kamer. Grote badkamer en lekkere bedden. Supermarkt achter hotel (geen last van overigens).

Gedineerd voor 50 Euro (alleen hoofd + drankjes). Op zich prima, ondanks grootte wel rustig restaurant.

Ontbijt niks op aan te merken. Veel keuze. Speelhoek voor kinderen en bar met veel zitjes.

Hotel = prima. Personeel heeft nog wat training nodig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015
Gosselies scoort een 2 uit 10, op basis van 1 reviews