Géén boekingskosten

Horizon Ath Lessines

BelgiëHenegouwenGhislenghien

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Horizon Ath Lessines voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 8 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 8 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Horizon Ath Lessines

• 10sylvia extra18-06-2019

heel goed

Vriendelijk personeel. prima kamer, vers ontbijt.

• 10Vinc12-01-2019

Nouvelle direction et nouveau chef de cuisine

J’ai été très agréablement surpris du travail effectué par la nouvelle direction. Qui prend soins des clients afin de relever le niveau de cette établissement et que dire du nouveau chef de cuisine. Un vrai régal et un chef présent dans le restaurant afin de vérifier que tout les clients soit satisfait 👍 merci merci

• 9Suzanne Wouters-Verhoeven27-06-2016

appartementje

De man van de receptie kon niet goed Vlaams; dus wou hij liever in t Frans of in t Engels; dat vond ik spijtig daar we toch nog in België zijn. Maar de kamer maakte alles goed; zo mooi. Kasten in overvloed; een salonnetje de afscheiding tussen de slaapkamer bestond uit een kast met de grote tv op die je kon ronddraaien; zodat je ofwel in het salon of vanuit je bed kon kijken. Een heel goede matras. De badkamer was ook heel groot; dubbele lavabo en ligbad en de wc apart. Ook het ontbijt was dik in orde. Verschillende soorten brood; charcuterie; zoetigheden, cornflakes en fruit. Dit was dankzij een actie van Travelbird dat we hier terecht zijn gekomen met een ticket voor Pairi Daiza; in juli ga ik terug met onze dochter. Echt een aanrader

• 8Zikko23-08-2015

Goed hotel, ontbijtruimte te klein

Een goed hotel, prima kamers. Alleen is de ontbijtruimte niet berekend op het aantal gasten. Een rij bij de ingang omdat alle tafels bezet waren. Hotel zegt dat ze ook nederlands spreken, maar dat is alleen als de juiste mensen aanwezig zijn. Bij ons was er niemand bij de receptie die dat lukt. Maar dan is engels prima te doen.

• 5melissadimi17-08-2015

Goed maar geen topper

We hadden bij de reservatie een leeftijdscategorie moeten aanklikken en kozen dan ook zeer duidelijk voor 0 tot 2 jaar groot was de ontgoocheling dat er voor ons 6 maandertje een 1persoonsbed klaar stond. Als we dit wilden rechtzetten kregen we in een mix van engels en frans te horen van tja het is zondag ik geraak niet aan een babybed.(en ja een mix van.... want Nederlands is hier een dikke nul) De bar is open tot 1 uur zei ze toen we toekwamen, klein detail om 12 uur raakten we al nergens meer aan wat te drinken. Positieve, het is een mooi en net hotel

• 8ellis_7512-08-2015

Prima hotel

Zeer schone kamer in een afgelegen hotel, maar wel dichtbij mijn bestemming dierenpark 'Pairi Daiza'. Het ontbijt is vrij uitgebreid en lekker. Geen airco in de standaardkamer, maar daarom is het een 3-sterren hotel. Elke kamer heeft wel een ventilator. Ik vond het een prima hotel voor 1 nacht.

• 7IngeV31-07-2015

Twijfelachtig

Het hotel is goed gelegen en op de weg naar Pairi Daiza, de kamers waren proper op de vele stofnetten na! De badkamer is zeer simpel met een douche. Spijtig genoeg geen bad en zeepjes meer. Ook is er geen mini-bar aanwezig in de kamer. Maar over het algemeen wel een leuk en proper hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was gewoon wat je in een hotel ma verwachten.

• 7Astrid21-06-2015

op weg naar Pairi Daiza

Het Park Pairi Daiza ligt daar op aantal km vandaan. Het was geen bijzonder hotel. De kamer zijn groot en we hebben er goed geslapen. Het personeel deed steeds de moeite om nederlands te spreken. We hebben in hotel gegeten, buffet warm en koud. Dit viel wat tegen, weinig keus, er wat niet of nauwelijks bijgevuld. Ligt dicht bij de snelweg maar je hebt er geen last van.

• 0gerard_vaas29-12-2011

Goed maar niet bijzonder

Heb hier 1 nacht geslapen, bedden slapen goed. Kamer is ruim en modern, alleen mocht het wel wat schoner. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed. Omdat het weekend was, was het restaurant voor het diner gesloten.

Hotel Horizon Ath Lessines info

• AirconditioningBeschikbaar