Reviews over Ghislenghien

appartementje

Suzanne Wouters-Verhoeven,
    27-6-2016

De man van de receptie kon niet goed Vlaams; dus wou hij liever in t Frans of in t Engels; dat vond ik spijtig daar we toch nog in België zijn. Maar de kamer maakte alles goed; zo mooi. Kasten in overvloed; een salonnetje de afscheiding tussen de slaapkamer bestond uit een kast met de grote tv op die je kon ronddraaien; zodat je ofwel in het salon of vanuit je bed kon kijken. Een heel goede matras. De badkamer was ook heel groot; dubbele lavabo en ligbad en de wc apart.

Ook het ontbijt was dik in orde. Verschillende soorten brood; charcuterie; zoetigheden, cornflakes en fruit.

Dit was dankzij een actie van Travelbird dat we hier terecht zijn gekomen met een ticket voor Pairi Daiza; in juli ga ik terug met onze dochter.

Echt een aanrader

Goed hotel, ontbijtruimte te klein

Zikko,
    23-8-2015

Een goed hotel, prima kamers. Alleen is de ontbijtruimte niet berekend op het aantal gasten. Een rij bij de ingang omdat alle tafels bezet waren. Hotel zegt dat ze ook nederlands spreken, maar dat is alleen als de juiste mensen aanwezig zijn. Bij ons was er niemand bij de receptie die dat lukt. Maar dan is engels prima te doen.

Prima hotel

ellis_75,
    12-8-2015

Zeer schone kamer in een afgelegen hotel, maar wel dichtbij mijn bestemming dierenpark 'Pairi Daiza'. Het ontbijt is vrij uitgebreid en lekker. Geen airco in de standaardkamer, maar daarom is het een 3-sterren hotel. Elke kamer heeft wel een ventilator. Ik vond het een prima hotel voor 1 nacht.

Twijfelachtig

IngeV,
    31-7-2015

Het hotel is goed gelegen en op de weg naar Pairi Daiza, de kamers waren proper op de vele stofnetten na! De badkamer is zeer simpel met een douche. Spijtig genoeg geen bad en zeepjes meer. Ook is er geen mini-bar aanwezig in de kamer.

Maar over het algemeen wel een leuk en proper hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was gewoon wat je in een hotel ma verwachten.

op weg naar Pairi Daiza

Astrid,
    21-6-2015

Het Park Pairi Daiza ligt daar op aantal km vandaan.

Het was geen bijzonder hotel. De kamer zijn groot en we hebben er goed geslapen.

Het personeel deed steeds de moeite om nederlands te spreken. We hebben in hotel gegeten, buffet warm en koud. Dit viel wat tegen, weinig keus, er wat niet of nauwelijks bijgevuld.

Ligt dicht bij de snelweg maar je hebt er geen last van.