Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

• Activiteiten5,9

24 reacties Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

Stadjes

Anke, 21-1-2018
Zijn er in de buurt ook leuke stadjes om door heen te lopen en eventueel een hapje te eten?
0 reacties

Openingsuren zwembad in vakanties

Cindy, 12-10-2017
Op de site van het zwembad vond ik terug dat het tijdens de week vanaf 14 uur open is. Is dit ook zo tijdens schoolvakanties of is het dan vroeger open? Bedankt!
0 reacties

basketbalveldje

Annemarie, 16-6-2017
Weet iemand of er een basketbalvelde/multisportterrein is?

zwemmen hond

chantal, 24-4-2017
Mag de hond ook ergens op het park zwemmen? of in de omgeving

Taal

Danielle, 13-1-2017
Spreekt het personeel Nederlands of een aantal ervan? Bij de receptie bijvoorbeeld?

Kosten en tips WiFi

Renske, 27-4-2016
Hallo, wat kost een kaartje voor een week internet en met hoeveel apparaten kun je die gebruiken? Hebben mensen ervaring met een alternatief, bijvoorbeeld mifi?

Huisjes

Bert, 16-4-2016
Is het interieur van de luxe huisjes recent vernieuwd? Ik bedoel niet de vernieuwde huisjes.

aquacentre

sleeuw, 6-8-2015
is het in het zwembad verplicht een strakke zwembroek te dragen ipv. zwemshort voor de heren ?

zwembad

jessica, 30-12-2014
er wordt momenteel een zwembad gerenoveerd , iemand enig idee hoe het eruit komt te zien en wat de kosten zijn voor entree

zwembad

kaatje, 6-5-2012
mag je het zwembad in met een zwem-short of is het net zoals vaak in Frankrijk verplicht met een zwemslip. (voor jongens)
3 reacties