24 vragen over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

• Anke, 21-01-2018 Rapporteren

Stadjes

Zijn er in de buurt ook leuke stadjes om door heen te lopen en eventueel een hapje te eten?

• Cindy, 12-10-2017 Rapporteren

Openingsuren zwembad in vakanties

Op de site van het zwembad vond ik terug dat het tijdens de week vanaf 14 uur open is. Is dit ook zo tijdens schoolvakanties of is het dan vroeger open? Bedankt!

• Annemarie, 16-06-2017 Rapporteren

basketbalveldje

Weet iemand of er een basketbalvelde/multisportterrein is?

Monique, 04-07-2017

Jammer genoeg niet (als het goed is), Wel een ping Pong tafel, Beachvolleybal, tennisbanen, airtrampoline, speeltuin etc. En genoeg ruimte, zo te zien om te voetballen. Wij gaan hier van vrijdag 21 juli t/m vrijdag 4 augustus heen, met onze 2 jongens van 11 en 14. Als je nog iets wilt weten en je gaat later, laat het me dan weten. Mvgr Monique

• chantal, 24-04-2017 Rapporteren

zwemmen hond

Mag de hond ook ergens op het park zwemmen? of in de omgeving

A.H. (Bert), 22-07-2017

In het meer

• Danielle, 13-01-2017 Rapporteren

Taal

Spreekt het personeel Nederlands of een aantal ervan? Bij de receptie bijvoorbeeld?

Paul de Beijer, 02-02-2017

Het personeel van Landal spreekt zowel Nederlands als Frans.

• Renske, 27-04-2016 Rapporteren

Kosten en tips WiFi

Hallo, wat kost een kaartje voor een week internet en met hoeveel apparaten kun je die gebruiken? Hebben mensen ervaring met een alternatief, bijvoorbeeld mifi?

A.H. (Bert), 20-06-2016

kosten weet ik niet bij de receptie gratis wifi

• Bert, 16-04-2016 Rapporteren

Huisjes

Is het interieur van de luxe huisjes recent vernieuwd? Ik bedoel niet de vernieuwde huisjes.

A.H. (Bert), 20-06-2016

inrichting van de normale bungalows is goed,vaatwasser was aan vernieuwing toe

• sleeuw, 06-08-2015 Rapporteren

aquacentre

is het in het zwembad verplicht een strakke zwembroek te dragen ipv. zwemshort voor de heren ?

A.H. (Bert), 20-06-2016

Niet verplicht,er mogen geen tassen meegenomen worden in het zwembad

• jessica, 30-12-2014 Rapporteren

zwembad

er wordt momenteel een zwembad gerenoveerd , iemand enig idee hoe het eruit komt te zien en wat de kosten zijn voor entree

Mike038, 18-05-2015

Het zwembad is gerenoveerd, maar is en blijft vrij klein. Ook is de afwerking van veel zaken onder de maat. De temperatuur van het water is naar Nederlandse maatstaven wel wat aan de koude kant. De waterspeeltuin buiten is momenteel (begin mei 2015) nog in aanbouw, maar zou volgens de planning voor het hoogseizoen 2015 klaar moeten zijn.

Normale entree kost EUR 10,00 per volwassene, maar via Landal kun je (tijdens het boeken van je onderkomen) met veel korting entree voor het zwembad bijboeken (zie website Landal).

De openingstijden van het zwembad zijn buiten het hoofdseizoen wel wat beperkt (zie website zwembad).

• kaatje, 06-05-2012 Rapporteren

zwembad

mag je het zwembad in met een zwem-short of is het net zoals vaak in Frankrijk verplicht met een zwemslip. (voor jongens)

AvR, 18-08-2012

Ja, zwemshorts zijn toegestaan.

Jessica, 19-05-2012

Ik heb wel zwemshorts gezien hoor. Franse reglement heb ik niet kunnen ontcijferen. ;-)

kaatje, 19-05-2012

dank voor reactie, vind tegenwoordig moeilijk een vakantie te vinden. al die beoordelingen op internet. de ene vind het niets de ander geweldig. maar de jongens hoeven in ieder geval geen strakke zwemslip aan.