Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

• Onderkomen8,2

515 reviews over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in het Nederlands

• Activiteiten5
  • Onderkomen7

We hadden een huisje (10 pers) met prachtig uitzicht , maar er waren een aantal dingen die veel beter konden aan dit park. Zeer beperkt aanbod in het winkeltje, het zwembad is maar weinig open, op maandag zelf gesloten. Weinig speeltuinen .

En onvoldoende ruimte om een baby te verschonen , enkel thv de receptie.

Het huisje was ruim , maar de afwerking kon beter.

In het restaurant waren ze vriendelijk , maar in de koninginnehapje zaten nog heel veel botjes.

Landal zelf heeft beloofde korting niet verrekend/gestort.

Top service

M
16-6-2018

Super service, en we zijn nog niet eens aangekomen. Aangegeven dat we op doorreis vanaf een ander Landal park komen en met een kleintje wel heel veel tijd moeten overbruggen. Was allemaal geen probleem om 12 uur in te checken. Super geregeld.

Opnieuw genoten.

Wandelhond
      2-6-2018
      • Onderkomen8

In Juni 2013 voor de eerste keer dit park bezocht, en toen al besloten hier ooit weer terug te komen.

Dat is dus in November 2017 gebeurd.

Nu voor drie weken, en het is ons wederom goed bevallen.

Er waren wat onvolkomenheden aan de accommodatie bij aankomst, maar die waren binnen een uur al verholpen.

In week 2 deed de sauna het niet meer.

De monteur die het moest repareren was al bij ons huisje vor we zelf terug waren.

Met het overwinnen van de taalbarrière met handen en voeten wek, en natuurlijk een eigen positieve instelling naar de Franstalige medewerkers van het park kom je er hier echt wel uit.

Wij gaan zeker weer, we zijn nog lang niet uitgekeken.

De gevraagde onderdelen zoals activiteiten, eetgelegenheden, zwembad en kindvriendelijkheid laat ik buiten beschouwing omdat we daar geen gebruik van hebben gemaakt of hoefden te maken.

Mooi park, gezellig huisje.....

Gezellig
      3-5-2018
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Huisje was naar verwachting, park met heerlijke verse broodjes voor het ontbijt.

Mooie omgeving, prachtige gelegenheid om te wandelen en te fietsen.

Een bezoek aan de stuwdam is zeker een aanrader en Natura Parc (Klimbos) was ook geweldig voor de kinderen.

In Beaumont bij Espace hebben wij heerlijke pizza gegeten. Een echte aanrader.

Op het park kun je chinees bestellen wat dan na 18.00 uur bij je huisje bezorgd wordt.

Zeker niet aan te raden, het eten stonk en nagenoeg alles weg moeten gooien

Complimenten voor het personeel, erg vriendelijk en behulpzaam en praten Nederlands wat ook erg prettig was.

Onontdekte omgeving zeer de moeite waard

Kuipers
      20-3-2018
      • Activiteiten6
      • Onderkomen9

Een mooi park in n sublieme omgeving. Er is heel veel te doen in de omgeving. Prachtige wandelroutes bij fondry de chiens. Oa. Leuke restaurants rondom stuwmeer. Bezoek Dinand en de grotten. Ons huis was bij aankomst heerlijk warm, alleen een koude plavuizen vloer. Heerlijke sauna, bubbelbad. Alles keurig en netjes. Vriendelijke medewerksters. Indoor voldoet niet meer voor onze kinderen van 6 en 8. Te klein, geen uitdaging. Zwembad daarentegen geweldig! Iets aan de koude kant. Zomers is het hier vast nog meer genieten aan het meer en met de mooie waterspeeltuin. Een plek aan het meer is subliem! Huisjes zijn vv alarm,die bij ons zomaar afging. Kinderen een nacht niet geslapen, en niemand te bereiken. Uiteindelijk contact via Brussel gelukt. Er stond een heerlijk fles honingbier klaar voor mijn verjaardag die ik er heb gevierd. Superattent.

Fantastisch!

Paul de Beijer
      30-10-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen9

Het park ligt prachtig in de natuur en aan een stuwmeer. Vanaf het park zijn diverse mooie wandelingen in de natuur te maken (routes navraagbaar bij de receptie. Daarnaast hebben wij prachtig gewandeld bij Nismes, Lompret en de abdij van Aulne. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en via de animatie van het park met lasergamen en het klimpark. We hebben ook het wetenschapsmuseum in Mons bezocht, een echte aanrader voor een regenachtige dag.

Het stokbrood en de broodjes op het park waren prima en het restaurant netjes.

Moet nog veel verbeteren!

Martin Eissens
      16-10-2017
      • Activiteiten1
      • Onderkomen7

Pizza restaurant lijkt aanwezig maar is al 3 jaar niet open! Strandhoreca dicht! Fietsenverhuur met veel slecht onderhouden fietsen. Restaurant op het park dicht( receptie meldde dat het geopend was) Dus verplicht eten in een snack gelegenheid. Wel de mogelijkheden chinees of pizza te bestellen in de middag. Deze worden dan bezorgd.

Iedere ochtend vers afgebakken broodjes verkrijgbaar in de winkel.

Animatie voor kinderen buitengewoon low budget .

Jammer dat deze schitterende locatie zo weinig te bieden heeft.

Niet voor herhaling vatbaar

Pischedda
      18-9-2017
      • Activiteiten3
      • Onderkomen9

We zijn net terug van een weekend op dit park. Wij hadden een extra luxe bungalow gehuurd. Bij aankomst viel het ons toch een beetje tegen. Maar ja het komt goed.ventilator van de douche was stuk dit gemeld maar er is niemand gekomen om het te maken.verder hadden wij een bungalow aan de rand van het park.midden in de nacht werdt er aan onze auto geromeld.je begrijpt dat we niet echt meer konden genieten.

Omgeving is wel mooi maar niet echt geschikt om te fietsen. Verder is er niet veel te doen in de omgeving. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad dus daat kan ik niets over zeggen.on huisje was wel netjes.

Kortom voor ons volgende keer een ander park

Prima maar zeer rustig

MHerm
      18-9-2017
      • Activiteiten4
      • Onderkomen6

Wij hadden een 6 persoonshuisje geboekt, huisjes zijn zeer gedateerd, zo mis ik een laminaat vloer bijvoorbeeld (we hadden luxe geboekt) huisjes zijn aan vernieuwing toe. In de huisjes zijn geen informatie mappen aanwezig, zo mis je veel informatie over de omgeving en huisje, zo kwamen wij er pas later achter hoe de open haard werkte.

Het park is mooi maar er is weinig te beleven. Je komt echt tot rust!

Animatie is al gesloten in september, snackbar is oke maar niet super.

Supermarkt is voor broodjes prima, maar verder weinig producten (en duur).

Voor een supermarkt in de buurt +/- 15 minuten rijden.

Tip: veel boodschappen van thuis meenemen!

In de omgeving: zeer weinig te beleven vooral voor wat jongere mensen, restaurantjes zijn allemaal gesloten door de weeks? We moesten veel in de auto, er is weinig op korte afstand te beleven. Charleroi heeft zondagochtend een markt, dit is een echte aanrader. Dinant is ook wel een leuk stadje om te bezoeken.

Pluspunt: NL - zenders op tv in huisje

Prachtig park op fantastische locatie

Jan
      8-9-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen9

Park heeft prachtig strand met vee activiteiten zoals surfen, kanoën, suppen, etc. Daarnaasst klimpark, bikepark en golfbaan heel dichtbij. Daarnaast mooie huisjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in Froid-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure scoort een 7.9 uit 10 op basis van 520 reviews.