Géén boekingskosten
BelgiëHenegouwenFroid-ChapelleVakantieparken Froid-ChapelleVakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

Landal Village l'Eau d'Heure

Vakantiepark
BelgiëHenegouwenFroid-Chapelle

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 560 reviews
+181/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 560 reviews
  • 5.5Activiteiten
  • 5.7Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landal Village l'Eau d'Heure (Froidchapelle, België) ligt aan het gelijknamige meer. De huizen zijn ruim, maar wel wat verouderd. Het restaurant is prima en het strandje aan het meer een gezellige plek. Leuk is dat je kunt tokkelen over het meer. Ontdek het zuiden van België en ga bijvoorbeeld eens naar Charleroi, Chimay of Dinant.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

560 Reviews over Landal Village l'Eau d'Heure

• 8Inge30-10-2022

Mooi park in een mooie omgeving

Het park ligt in een prachtige omgeving. Ook op het park zelf is veel te doen. Leuke speeltuintjes, midgetgolf, sporthal met allerlei springkussens, klimpark en leuke watersport activiteiten. De huisjes zijn mooi ingericht, schoon en de bedden liggen goed. Wel wat klein voor 6 personen. Wij waren met 4, dat ging prima. Wij vonden het wel erg jammer dat het zwembad gesloten is. Als het zwembad weer open zou gaan is dit park helemaal compleet. Ze zijn nog bezig om het park verder te verbeteren. Wij zijn benieuwd naar het eindresultaat!

• 8Onderkomen
  • 1Tessa20-10-2022

Vies huisje en slecht park

De omgeving is echt prima, er is genoeg te doen in de omgeving. Gelukkig maar want voor het park hoef je niet heen. Park is slecht onderhouden, wasserette lijkt wel een oorlogsgebied. Huisje was vies, schimmel groeide in de badkamer, radiatoren super vies, servies niet compleet. Herhaaldelijk bij de receptie geweest, er kwamen geen oplossingen vanuit het park, beloofde afspraken werden niet na gekomen. Gemiste kans van Landal en zeker niet wat wij gewend zijn. Met een gratis ontbijtje denken ze je te kunnen afkopen. Jammer! Geen aanrader dus.

• 1Onderkomen
  • 6Ilona15-09-2022

Prima

We verbleven in een geschakeld 6 persoonshuis, dat was op zich prima. Wel waren er dingen die verbeterd kunnen worden. De keuken is veel te klein, er is eigenlijk geen ruimte om te snijden. In het toilet is geen wastafel, dus naar de keuken of badkamer om handen te wassen. De bank ziet er goed uit, maar wij vinden hem niet heel prettig zitten. De kussens van de bank blijven niet goed op hun plek. Er loopt een (jong)katje op het park, hoop dat deze door iemand gered kan worden, afgelopen dagen hebben we eten kunnen geven. Maar kunnen niet meer dan dat betekenen 😞

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8FRANS VG18-06-2022

Prachtige omgeving!

In juni op Village léau d'heure verbleven. Prettige ontvangst en mooi fris interieur in de bungalow. Lekkere pizza op het park te verkrijgen, super aanrader. Wandelen langs het meer aan te bevelen of in de bossen er tegenover.

• 7Activiteiten
  • 7Sven24-05-2022

Mooi park, prima accommodatie

Mooi park met goede accomodaties. Niet het nieuwste maar wel goed onderhouden en voorzien van alle benodigdheden

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 5B.R.J. Van Der Zwaan04-05-2022

Oo dit moment teleurstellend.

Mooi park, slechte horeca. Zwembad en wellness gesloten voor onbepaalde tijd. Ook veel horeca in omgeving gesloten.

• 7Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Paul28-09-2021

Super vakantie

Wat en heerlijk park is dit voor de actievere vakantieganger. De omgeving is prachtig om te wandelen ( ronde om het meer plm 15 km). Karten in Mariemburg is super leuk en kanoën op de Lesse ook. Het huis was meer dan prima. Schoon, vrij nieuw meubilair en midden in het groen. Topvakantie

• 7Eetgelegenheden
  • 6Maarten06-09-2021

Leuk voor kinderen

Voldoende, maar er kan ook veel worden verbeterd. Voornaamste pluspunt is de mooie omgeving. Ook voor kinderen is er genoeg te doen, zoals de speeltuinen, het meertje, de kids club en de indoor speeltuin.

Minpunten: Huisje was niet erg schoon (laag stof onder bed) en er waren wat kleine gebreken, zoals deuren die moeilijk open/dicht gingen, maar alles functioneerde wel. Ook was er veel onkruid op het park, zelfs brandnetels rondom speeltoestellen. Ik zou zelfs willen stellen dat er meer onkruid dan normaal gras was. Ook vonden we het jammer dat er vrij veel betaalde activiteiten van de kinderclub waren, zoals 6 euro voor een zeilbootje knutselen. Beter zouden we activiteiten zonder toeslag zien, of verrekenen met de huur van de huisjes die al binnen komt. Ook vonden we dat de kids club weinig moeite deed om meer kinderen binnen te krijgen. Even een rondje over het park zou zoveel meer aantrekken. Ook jammer dat binnenbad dicht was.

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 2cb10-08-2021

Niet proper!!!!

Wij verbleven in het park van 26/07/2021 tot 31/07/2021. Wij hadden een bungalow van 6 pers. Bij aankomst stonk de bungalow naar sigaretten en de wc en badkamer roken niet fris. Ook lag er nog heel veel stof op de vloeren. Wij hebben dit gemeld aan receptie maar er is weinig gevolg aan gegeven (ventilator gebracht om wat te verluchten). Het park op zich is ook niet netjes. Vuilbakken puilen uit van vuilnis en zijn welgeteld 1 maal geledigd op de hele week. (pizzadozen hebben 4 dagen op de grond naast overvolle vuilbak gelegen) Op minigolf lag het vol met blikjes bier en lagen uitwerpselen van honden!!! Onderhoud van gras en hagen is ook zeer slordig en geeft geen nette indruk. Park is dringend aan vernieuwing toe. Prijs/kwaliteit is dit een schande. Wanneer je als park geen enkele compensatie geeft na klachten, zegt dit veel over het management van dit park. De omgeving en natuur zijn prachtig. De faciliteiten aan het meer zijn ok.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Felix01-11-2020

Genoten.

Na wat slechte beoordelingen gelezen te hebben gingen we een beetje ongerust naar België. Maar dat was nergens voor nodig. Het huisje was van alle gemakken voorzien, schoon en goed onderhouden. Park en voorzieningen ook heel goed. Omgeving ook erg mooi. Aangenaam verrast dus en we komen hier zeker terug.

Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkmeer_dan_200

• CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)