Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

Roos
7-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wat een geweldige plek! Prachtige omgeving, heerlijk wandelen langs het meer naar de stuwdam en voor de kids een leuk zwembad! Op het park zijn fietsen te huur, ook elektrische en bij de stuwdam kun je crossfietsen huren. Leuk om naar Dinant te gaan of het leuke plaatsje Nismes.

Kortom, een prachtige plek voor een heerlijke vakantie!

Prachtige omgeving!

Petra
2-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wat een mooie omgeving. Het klimbos was geweldig! Tokkelen over het meer was spannend en leuk om te doen. Nette en heel schone huizen met geweldig uitzicht.

Bier en kaas proeverij bij auberge de poteaupre was heerlijk en gezellig.

We zijn verliefd geworden op de omgeving.

We komen zeker terug om te gaan fietsen.

Er zijn betere parken van Landal

Manon
24-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Gemengde gevoelens overgehouden aan het verblijf hier. Ons huisje was prima en volgens verwachting. Prima ligging, schoon en lekker ruim. Verder vond ik het park niet echt bijzonder en was vooral de service bij het zwembad om te huilen. Dit heeft echt een domper gegeven op ons hele weekend. Jammer!

Voor een paar nachten is het oké, maar ik zou er zeker geen week willen verblijven. Ook lopen de kosten voor het zwembad behoorlijk op.

Nooit meer!

Sam
6-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Valt heel erg tegen. Zwembad redelijk, we wisten dat we ervoor moesten betalen, maar 12 euro per keer ( 2 volwassenen en 1 kind die was uit eindelijk gratis! ) is toch prijzig. In de douches en wc's bij zwembad veel schimmel! Snackbar slecht, kregen in eerste instantie rauwe friet! Game hal dicht?? Indoorspeelplaats om half 7 s'avonds al dicht. ijssalon, pizza hut en andere restaurants waren niet open. Alleen receptie spreekt Nederlands, alle andere voorzieningen alleen Frans sprekend. Erg jammer... Bungalow kan vele malen beter. Muren vies, badkamer met schimmel en verouderd. Keukengerei is ook niet alles meer. Overal in en om het huis staan Mierenlokdoosjes!! Fijn als je er met kinderen verblijft, niet dus!! Al met al voor ons geen 2e keer meer! Weinig in de omgeving te doen met kleine kinderen. Wel mooie groene omgeving met veel water.

Helaas niet voor herhaling vatbaar

JK
14-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Behulpzame, vriendelijke medewerkers. Zwembad schoon en goed onderhouden. Bungalow was ok. Aankomst bij park ziet er sfeerloos uit. Het ontbreekt aan leuke, gezellige gelegenheden om ergens te eten en drinken. Dit geldt zowel voor het park zelf als voor de nabije omgeving. De snackbar/grillrestaurant lijken ook geen deel uit te maken van het park zelf en hebben een onaantrekkelijke, goedkope uitstraling. Over de kwaliteit van het eten kan ik niks zeggen, wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Er wordt wel gelegenheid gegeven om pizza/chinees te laten bezorgen bij je bungalow, maar ik heb toch andere ideeën van wat prettig is op horeca-gebied op vakantie. Heel jammer.

Winkeltje bij het park heeft een karig aanbod, is duur en sluit al vroeg op de avond.

Meer bij het park is mooi, onze kinderen hebben zich goed vermaakt, maar er ligt helaas ook heel erg veel afval!

Topvakantie gehad!!!

Sämira
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij hebben een topweek gehad op dit park. Hadden extra luxe huisje nummer 1. Wat een mooi ruim huisje. Alles netjes...ruime keuken, goef werkende oven,vaatwasser, wasmachine en droger.

Genoten in de sauna en het bubbelbad en fijn dat er ook nog een aparte douche was.

Genoten van een mooi zwembad met fijne ligbedden buiten. Dat we voor t zwembad moesten betalen wisten we vooraf dus daar klagen we niet over. Tenminste altijd een ligbedje vrij.

Lekker strandje om te liggen en mooi meer om in te zwemmen. Inderdaad erg druk met ook mensen van buitenaf, maar dat mocht de pret van ons niet drukken. Leuk speeltuintje in t midden van de huisjes waar onze dochter alle avonden met veel nederlandse kids heeft gespeeld. Grill restaurant had heerlijke biefstuk😊

Enige minpuntje vonden wij dat alles vroeg dicht is in de avond...gezellig terrasje was leuk geweest. Maar al met al een top vakantie gehad! Kanotocht in Dinant is een aanrader!

Heel leuk

Famverhoek01
12-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Morgen moeten wij helaas weer naar huis na een verblijf van twee weken. Het park ligt in een hele mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Bijna iedere dag hebben wij wel even op het strand gezeten en een lekker biertje gedronken bij de bar. De kinderen hebben surflessen gehad wat ze erg leuk vonden.

We hadden een bungalow tegen het bos aan waardoor deze rustig lag. De bungalow zelf was schoon en ruim genoeg voor ons vijf. Tijdens het verblijf ging de koelkast kapot en die werd binnen een uur gemaakt.

In de omgeving hebben we ondanks het warme weer nog best veel gedaan. Het kasteel van Chimay, de grotten van Neptunes en de railbikes zijn een absolute aanrader. We zijn ook aangenaam verrast door het bezoek van de stuwdam. Hier hadden we niet veel van verwacht maar het was best indrukwekkend en de gids sprak goed Nederlands.

De horeca kan wel verbeteren. De snackbar was niet fantastisch en het restaurant vonden wij wat duur maar het eten was wel lekker.

Vakantiepark Landal greenpark village...

Lisanne Boonk
10-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Aankomst was echt vreselijk.....

Ontzettend vies huisje, overal haren.... volgens mij waren ze ons huisje vergeten schoon te maken!!

Heel veel dingen kapot en gewoon super vies...

Weinig speeltuintjes voor de kids, zwembad was oke maar €15,- betalen vonden we beetje veel, hekken en bestrating op park was erg slecht onderhouden/kapot.. Bestek in de bestek la en de koelkast vol etensresten en haren.... Mijn gevoel van vakantie was direkt weg!!

En daar betaal je dan zoveel geld voor!!! Bovendien was de omgeving een dikke tegenvaller, geen leuke dorpjes in nabije omgeving om even lekker te terrassen..... Jammer!! Voor ons een keer, nooit weer!!!!!

Nooit meer Landal heeft betere parken

RvdZ
8-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Zo verheugd op deze vakantie maar helaas niet georiënteerd op reviews. Alles viel tegen en dat zijn we niet gewend van een Landal park. Ik vraag me ook af van welke keten ze dit verouderde park hebben overgenomen. Ons zien ze niet meer terug in de Ardennen zijn gelukkig ook andere parken.

Nooit meer, verschrikkelijke vakantie.

Petra Schalken
7-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

De ligging van het park is prachtig de mensen zijn vriendelijk maar het huisje is niet echt schoon en het strand ligt vol met andere mensen van buiten af voor het huisje op het grasveld zaten veel mensen terwijl het niet mocht voorde rest was er weinig te doen met gevolg dat we na 4 dagen naar huis zijn gegaan wat een klote vakantie nooit meer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in Froid-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.