Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Village l'Eau d'Heure (Froidchapelle, België) ligt aan het gelijknamige meer. De huizen zijn ruim, maar wel wat verouderd. Het restaurant is prima en het strandje aan het meer een gezellige plek. Leuk is dat je kunt tokkelen over het meer. Ontdek het zuiden van België en ga bijvoorbeeld eens naar Charleroi, Chimay of Dinant.

551 reviews over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

• 2019
    5Sandra24-10-2019

Nooit meer

Wij hadden een 4 persoons extra luxe huisje. Was perfect. Alleen het park was echt sober. Alles gaat vroeg dicht. Om boodschappen te doen moet je minmaal een kwartier in de auto zitten. Het is ons echt tegen gevallen.

• 1Activiteiten

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 3s.k22-08-2019

Geen 3e keer meer! Rotte appel van Landal

Bij aankomst deugde er van alles niet. (HUISJE 154) Het was heel erg vies. De schoonmaakploeg is nog 2 keer nagekomen. Als klap op de vuurpijl zat het huis vol met schimmel. We kregen daarvoor een schadevergoeding van maar liefst 50,00! Dat is erg karig voor een luxe huisje voor 6 personen. We zaten met mijn viertjes in dat huisje. Er waren ook kapotte lampen, loshangende stekkerblokken, ingetrapte tegels, doorgezakte bedden, klemmende deuren, geen ligbedden (die op de site beloofd waren), vlekken op muren en gordijnen, de opgemaakte bedden zaten onder vlekken, wc brillen lagen eraf. Wat ook erg opviel is dat er spinnen nesten zaten, we waren elke avond wel weer een half uurtje zoet met het doden van spinnen en vliegjes. We waren hierdoor dus al verplicht de ramen dicht te houden, toch bleven ze komen. Veel mensen spreken geen woord Engels, dus zonder de Franse taal kom je nergens. Vorig jaar hadden we huisje 185 en die was prima.

• 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Ricardo10-08-2019

Mooie omgeving maar dat is het ook.

Park is gelegen in een mooi gebied, verder weinig te doen in de omgeving. Hygiëne kan behoorlijk beter, schimmel in de douche, vieze dekbedden, stinkende wc en vieze vloeren. Veel defecte dingen in het huisje. Eetgelegenheden zijn allemaal frans sprekend en niet van het park zelf. Mensen uit de weide omgeving kunnen gewoon het park op aangezien het strandje en meer vrij toegankelijk is. Zwembad duur en niet echt bijzonder. Wel een leuk indoorspeelplaats voor de kinderen. Kortom, jammer niet weer voor ons.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 6Miloe09-08-2019

Huisje top, maar park niet nog een keer

Het huisje was super, boven verwachting. Maar het park viel heel erg tegen! Zwembad moesten wij 18 euro voor betalen (2 volwasssenen, 1 kind van 6 en 1 van 4, dit is al incl korting) het water was erg koud, het buiten gedeelte was niet aan (was 25 graden...) er is een kinderbad, stroomversnelling en een glijbaan dan heb je het wel gehad. Eten mag binnen niet, dus echt lang blijf je toch niet. Dan het strand, dit is op de site aangegeven als openbaar strand. Dat klopt inderdaad, wat er niet bij staat is dat dat betekend dat alle mensen die erheen gaan over het park heen lopen.. Geen heel veilig gevoel.. Entertainment ok, veel dingen vanaf 8, dus hebben wij nog niets aan gehad. Binnenspeeltuin is leuk, klein minpunt, geen toezicht. Omgeving genoeg te doen. Tip: dierentuin praia daiza, kasteel chimay

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 7E. Jansen08-08-2019

Mooie ligging aan het meer

Park ligt mooi gelegen aan het meer. We hadden een 6 persoons huisje. Lekker ruim en prima ingericht. Hygiëne niet top. Vloer was vies en inderdaad aardig wat vliegen. Ook in de gang/wc en badkamer ruikt het niet fris.

Verder prima park. Organiseren leuke dingen voor kids. Ook indoorspeeltuin valt in de smaak. De kosten van het zwembad vind ik nog best fors.

Veel leuke dingen te doen in de omgeving. Grotten van Neptunes, vlindertuin en stoomtrein zijn een aanrader.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 8L. Otten03-08-2019

Prachtig park

Wij vinden het een geweldig park! Mooi groot opgezet, en voor kinderen genoeg te doen! activiteiten met Bollo, ballenbak, zwembad... etc. Wij zijn ook een dagje naar Dinant geweest, een echte aanrader! Ik kan dit park zeker aanbevelen.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Wendy13-07-2019

Fijn ruim opgezet park (huisjes6persoons)

Van de vliegen klopt inderdaad en waar ze vandaan komen=?....maar liever vliegen dan wespen of muggen want die zijn er dan weer niet; -). Het huisje heeft de nodige onderhoud nodig,maar voor ons goed te doen.Het restaurant is een aanrader. Vooral de beenham (wauw!). Huisje 149 waar wij zaten ligt heel mooi. Aan het meer en genoeg gras om te voetballen/tennissen en andere sportspellen te doen. Stukje verderop kun je een zeilbootje huren (2pers 70,- voor 2uur)ook erg leuk. In de omgeving genoeg te beleven. Je krijgt een kaart bij de receptie en daar staat voor ieder wat wils op.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Paul14-06-2019

top vakantie

Wat een heerlijk park is dit. Volop ruimte in het groen en gelegen aan een groot meer. Wij hebben een prachtige dagtocht gemaakt met een bezoek aan de brasserie de Fagnes met lekker regionale bieren en goed om te lunchen, door naar de grotten van Neptunes en een prachtige wandeling bij de Fondry des Chiens in Nismes. Op een regenachtige dag hebben we met de kinderen het wetenschapsmuseum in Mons bezocht (een soort Nemo), ook een aanrader. Vanaf het park een half uurtje lopen langs het meer en je komt bij het klimpark waar het heerlijk over het meer zoeven is en we hebben gelasergamed bij de stuwdam. Het is soms even zoeken waar je alles in dit gebied kunt vinden en het loont dus je op internet even in te lezen. Wij hebben genoten en komen zeker terug

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Frederik Van Dijl29-05-2019

prachtig park, goed en ruim huisje

ja, van die vliegen is waar. die zijn volop aanwezig. Neem een vliegenmepper of twee mee en voldoende horren van de Action! Desondanks hebben wij een heerlijke 10 dagen gehad. Het meer is prachtig en de omgeving ook. Genoeg te doen voor jong en oud en zeker het fietspad rondom het meer is een aanrader( 17 km). Als gezin hadden met zijn vieren een 6 persoons huisje zodat de kinderen allebei hun eigen slaapkamer hadden. huisje is netjes en comfortabel ingericht met voldoende ruimte eromheen. Vanwege het hoge plafond doet de huiskamer ruim en licht aan. terras ruim en hebben heerlijk buiten kunnen ontbijten. De snackbar is niet fantastisch. Binnenspeeltuin is prima voor de kleintjes. voldoende ook speeltoestellen en een luchtkussen in het park aanwezig.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

67 tips over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

• Wendy, 13-07-2019

Neem voldoende cash geld mee mocht je geen pinner zijn. Op het park is geen betaalautomaat. Daarvoor moet je naar walcourd (15 min. )

• Ireen, 27-06-2014
    • Mooie omgeving, uitzicht vanuit het huisje
    • Aan een meer gelegen waar je lekker kan zwemmen/watersportactiviteiten. Fijn is dat er strandwachten zijn!
    • Vriendelijk personeel
    • Goed bereik (betaalde) wifi
    • Zwembad. Alleen wel betaald dat dan weer wel.

• Corina321, 10-05-2014

Het bomen-klim-park Parc Natura was erg leuk, zelfs voor de kleinste (4 jaar) was een mini parcours. Rond de stuwdam is van alles te doen. Een bezoek aan de stuwdam zelf met uitkijktoren is leuk en interessant, lasergamen in de stuwdam was leuk. Net over de grens in Frankrijk kun je winkelen in een overdekt centrum.

24 vragen over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

• Anke, 21-01-2018

Stadjes

Zijn er in de buurt ook leuke stadjes om door heen te lopen en eventueel een hapje te eten?

• Cindy, 12-10-2017

Openingsuren zwembad in vakanties

Op de site van het zwembad vond ik terug dat het tijdens de week vanaf 14 uur open is. Is dit ook zo tijdens schoolvakanties of is het dan vroeger open? Bedankt!

• Annemarie, 16-06-2017

basketbalveldje

Weet iemand of er een basketbalvelde/multisportterrein is?

Monique, 04-07-2017

Jammer genoeg niet (als het goed is), Wel een ping Pong tafel, Beachvolleybal, tennisbanen, airtrampoline, speeltuin etc. En genoeg ruimte, zo te zien om te voetballen. Wij gaan hier van vrijdag 21 juli t/m vrijdag 4 augustus heen, met onze 2 jongens van 11 en 14. Als je nog iets wilt weten en je gaat later, laat het me dan weten. Mvgr Monique

Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure info

• Aantal sterrensterstersterster