Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure

7,8

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,1

532 reviews over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in het Nederlands

Helaas niet voor herhaling vatbaar

JK
14-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Behulpzame, vriendelijke medewerkers. Zwembad schoon en goed onderhouden. Bungalow was ok. Aankomst bij park ziet er sfeerloos uit. Het ontbreekt aan leuke, gezellige gelegenheden om ergens te eten en drinken. Dit geldt zowel voor het park zelf als voor de nabije omgeving. De snackbar/grillrestaurant lijken ook geen deel uit te maken van het park zelf en hebben een onaantrekkelijke, goedkope uitstraling. Over de kwaliteit van het eten kan ik niks zeggen, wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Er wordt wel gelegenheid gegeven om pizza/chinees te laten bezorgen bij je bungalow, maar ik heb toch andere ideeën van wat prettig is op horeca-gebied op vakantie. Heel jammer.

Winkeltje bij het park heeft een karig aanbod, is duur en sluit al vroeg op de avond.

Meer bij het park is mooi, onze kinderen hebben zich goed vermaakt, maar er ligt helaas ook heel erg veel afval!

Topvakantie gehad!!!

Sämira
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij hebben een topweek gehad op dit park. Hadden extra luxe huisje nummer 1. Wat een mooi ruim huisje. Alles netjes...ruime keuken, goef werkende oven,vaatwasser, wasmachine en droger.

Genoten in de sauna en het bubbelbad en fijn dat er ook nog een aparte douche was.

Genoten van een mooi zwembad met fijne ligbedden buiten. Dat we voor t zwembad moesten betalen wisten we vooraf dus daar klagen we niet over. Tenminste altijd een ligbedje vrij.

Lekker strandje om te liggen en mooi meer om in te zwemmen. Inderdaad erg druk met ook mensen van buitenaf, maar dat mocht de pret van ons niet drukken. Leuk speeltuintje in t midden van de huisjes waar onze dochter alle avonden met veel nederlandse kids heeft gespeeld. Grill restaurant had heerlijke biefstuk😊

Enige minpuntje vonden wij dat alles vroeg dicht is in de avond...gezellig terrasje was leuk geweest. Maar al met al een top vakantie gehad! Kanotocht in Dinant is een aanrader!

Heel leuk

Famverhoek01
12-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Morgen moeten wij helaas weer naar huis na een verblijf van twee weken. Het park ligt in een hele mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Bijna iedere dag hebben wij wel even op het strand gezeten en een lekker biertje gedronken bij de bar. De kinderen hebben surflessen gehad wat ze erg leuk vonden.

We hadden een bungalow tegen het bos aan waardoor deze rustig lag. De bungalow zelf was schoon en ruim genoeg voor ons vijf. Tijdens het verblijf ging de koelkast kapot en die werd binnen een uur gemaakt.

In de omgeving hebben we ondanks het warme weer nog best veel gedaan. Het kasteel van Chimay, de grotten van Neptunes en de railbikes zijn een absolute aanrader. We zijn ook aangenaam verrast door het bezoek van de stuwdam. Hier hadden we niet veel van verwacht maar het was best indrukwekkend en de gids sprak goed Nederlands.

De horeca kan wel verbeteren. De snackbar was niet fantastisch en het restaurant vonden wij wat duur maar het eten was wel lekker.

Vakantiepark Landal greenpark village...

Lisanne Boonk
10-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Aankomst was echt vreselijk.....

Ontzettend vies huisje, overal haren.... volgens mij waren ze ons huisje vergeten schoon te maken!!

Heel veel dingen kapot en gewoon super vies...

Weinig speeltuintjes voor de kids, zwembad was oke maar €15,- betalen vonden we beetje veel, hekken en bestrating op park was erg slecht onderhouden/kapot.. Bestek in de bestek la en de koelkast vol etensresten en haren.... Mijn gevoel van vakantie was direkt weg!!

En daar betaal je dan zoveel geld voor!!! Bovendien was de omgeving een dikke tegenvaller, geen leuke dorpjes in nabije omgeving om even lekker te terrassen..... Jammer!! Voor ons een keer, nooit weer!!!!!

Nooit meer Landal heeft betere parken

RvdZ
8-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Zo verheugd op deze vakantie maar helaas niet georiënteerd op reviews. Alles viel tegen en dat zijn we niet gewend van een Landal park. Ik vraag me ook af van welke keten ze dit verouderde park hebben overgenomen. Ons zien ze niet meer terug in de Ardennen zijn gelukkig ook andere parken.

Nooit meer, verschrikkelijke vakantie.

Petra Schalken
7-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

De ligging van het park is prachtig de mensen zijn vriendelijk maar het huisje is niet echt schoon en het strand ligt vol met andere mensen van buiten af voor het huisje op het grasveld zaten veel mensen terwijl het niet mocht voorde rest was er weinig te doen met gevolg dat we na 4 dagen naar huis zijn gegaan wat een klote vakantie nooit meer

Dit was verreweg onze slechtste vakantie ervaring!

Angilla Leune
31-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Na hard werken eindelijk op vakantie. Na aanraden van onze buurvrouw gekozen voor dit park. Bij aankomst van het park viel ons de drukte al erg op. Veel publiek van buitenaf, waardoor het gebruik van faciliteiten voor de mensen op het park die een huisje hadden gehuurd het toch zeker wel tegenviel en in dit geval waren wij dat. De gezelligheid op het park was ver te zoeken.

Het huisje was zeer vies en hebben dit gelijk bij de receptie aangegeven en die kwamen ook gelijk in actie.

De eetgelegenheden op het park viel ons zwaar tegen en ook het feit dat je nog eens apart moest betalen voor het zwembad, ondanks het hoge bedrag dat wij kwijt waren voor 2 weken verblijf in Landal.

2 dagen last gehad van hard muziek tot diep in de nacht en racende auto's op de parkeerplaats. We zagen zo nu en dan ook de politie voorbij komen.

Geen plek om kinderen alleen naar het meer te laten gaan, dus waren wij genoodzaakt om als toezichthouder mee te gaan.

Leuk, mooi park met wat mitsen en maren

J.W.
25-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We zijn hier al een aantal jaren geweest en je ziet het park groeien. 5 jaar geleden waren er weinig faciliteiten en dat is de laatste jaren toegenomen. De huisjes zijn ruim en schoon en bij ons huisje ( tegenover het bos) is voldoende speelgelegenheid voor de kids. De kids hebben het enorm naar hun zin en er word enorm veel voor ze georganiseerd.

Wat jammer is, is dat bepaalde faciliteiten van de gemeente zijn. Voor het zwembad moet je betalen wat zomaar €10, €15 per keer kan kosten en het strandje is net als het zwembad ook voor de plaatselijke bevolking toegankelijk. Daarnaast mogen er op het grote plein midden op het park geen activiteiten meer plaats vinden om dat het grond van de overheid betreft.

De horeca loopt ten opzichte van andere landal parken achter. Er is geen centraal plein waar je lekker kan zitten en de kinderen hun gang kunnen gaan.

Al met al een prima park waar veel te doen is voor de kids. Prima 2 weken gehad.

jammer....

Martijn
21-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

jammer....want het is een mooi park met mooie omgeving, maar het park ligt direct aan een meer dat openbaar toegankelijk is. Daar maakt de lokale bevolking gretig gebruik van en het strandje zit vol met mensen van buiten Landall. Ze zitten ook voor je huisje onder bomen en we hebben nu al 2 avonden achter elkaar keiharde muziek tot diep in de nacht. Zo jammer want de service is prima, huisjes zijn okay, ligging is super. Maar de kids slapen snachts niet en je hebt geen privaxy en vieze strandjes door de massale trek van mensen met kratten bier van buitenaf. Dit zijn we niet gewend van Landal en hadden hier dus ook niet op gerekend, wij gaan eerder weg.

• Activiteiten6
  • Onderkomen9

Erg mooi aangelegd park. Erg netjes onderhouden! Wij hadden een huisje met uitzicht op het meer. Dit is echt een aanrader! Met 2 volwassenen en 1 baby een 6 pers bungalow gehuurd. Dit was lekker groot en ruim voor ons. Grote slaapkamers en een fijn terras met privacy. Alles was netjes. Faciliteiten op het park zijn prima. Een restaurant voor pizza en pasta (hebben wij geen gebruik van gemaakt) , een snackbar en een klein winkeltje met elke dag vers stokbrood en andere broodjes. Er zit een lidl op 15 min rijden. Het strandje aan het meer is erg gezellig. Daar is een barretje waar je drinken en wat versnaperingen kunt kopen. Het meer was nog te koud voor onze dochter van 8 maanden. Daarom hebben wij bijna elke dag gebruik gemaakt van het zwembad. 6 EUR p.p.p.d. Erg duur voor 2-3uurtjes zwemmen. Dit wisten we wel van te voren, maar toch. Er staan geen boxen waar kindjes in kunnen slapen!! Zwembad erg netjes. Omgeving heuvelachtig en mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in Froid-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure scoort een 7.76 uit 10 op basis van 532 reviews.