Vakantiehuis Bubble Wed

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

8 reviews over Vakantiehuis Bubble Wed

• 8marieke29-02-2012

zeer mooie vakantiewoning, met heel veel privacy

jammer dat er een vijver is, die niet is afgezet. verder een volledig omheind terrein met een en al privacy en een eigen zwembad. van binnen keurig en van alle gemakken voorzien. voldoet ruimschoots aan zijn 3 *!

Met jonge kinderen

• 5monique01-10-2011

persoonlijk nooit meer

vond het absoluut geen aanrader saai omgeving heel oud weinig te doen alles moet met de auto wel dichtbij 10 min rijden ongeveer een snackbar op een park van landal ken je goed eten net zoals bij die andere restaurantjes die daar zitten

huisje is aan vernieuwing toe

• 2mariska14-09-2011

nooit meer

dacht bij de laatste beoordeling ojee eerst goed en nu ineens een 4 hebben wij weer nou idd een cijfer van een 4 is het maximale wat gegeven kan worden niet schoongemaakt wc stinkt muf/grondlucht schimmel in de douche bestek aan vervanging toe alg in zwembad huisje op soort van volkstuinencomplex slechte bedden sateliet tv met ned 1,2 en 3 had meer verwacht foto's zijn misleidend/verouderd erg jammer verpest toch je vakantie zijn dan ook eerder naar huis gegaan

• 1Patrick en An28-07-2011

Nooit meer !!!

Het was er vies, vuil en vochtig. Het keukengerief trok op niks, dringend aan vernieuwing toe. We hebben zelf gepoets en al wat we wilden gebruiken eerst moeten afwassen. De stofzuiger die er stond werkte niet. Bij aankomst waren de kussens in de salon nat en de matrasbeschermer ook. De wind voel je door de vloer, ramen en deuren. Na 1 nacht slapen voelde ons donsdeken vochtig aan. Ook een heel vieze geur in huis als je de ramen in het huisje gesloten houd, vooral op de 2 kleinste kamers, toilet en douche. De schoonmaak werd direct afgerekend bij aankomst. Heel Jammer, dit had een mooie vakantie moeten zijn.

• 1Karina17-07-2011

Nooit meer

Vies, vochtig, smerig ........Het eerste wat ik heb gedaan wat het hele huis schoonmaken. Ze moeten het eerst maar eens renoveren, had voor 14 dagen geboekt ben 5 dagen gebleven. nooit meer!!!!!!

• 8Schippers Americ06-11-2010

Een van ons beste

Doodgewoon een leuke plek begrijp de beoordeling van annaweer niet.Waarschijnlijk nog niet op een ander geweest of met niets tevreden.Weinig verblijven hebben zo veel te bieden .

Met oudere kinderen

• 2anna27-01-2010

Nooit meer

Huis Bubblewed.

De touroperator wilde men mijn mening niet plaatsen."U bent erg negatief in uw opmerkingen dit was voor ons een reden om uw opmerkingen niet te plaatsen."

Een week verblijf werd 5 nachten... Klein en koud huisje, ongeschikt om 's winters te bewonen. Tweepersoonsbed'; maatje twijfelaar!

Banken staan in een niet-geïsoleerde serre, We begonnen met reorganisatie; eettafel in de serre gezet en de banken bij de kachel. De douchecabine is klein en de badkamer en wc ook steenkoud

Bij vertrek worden de meterstanden opgenomen en wordt een handtekening gevraagd maar bij aankomst NIET gedaan hoe maakt men de berekening wat WIJ gebruikt hebben?

Teleurstellende ervaring voor ruim 600 euro!

In de keuken ontbreekt. Waterketel/waterkoker, Theepot Houten lepel Bekers Kaasschaaf Wijnglazen.

0 tips over Vakantiehuis Bubble Wed

0 vragen over Vakantiehuis Bubble Wed