Aquacentre Les Lacs de l'Eau d'Heure

Aquacentre Les Lacs de l'Eau d'Heure

4.3Onvoldoende

Op vakantie geweest naar Aquacentre Les Lacs de l'Eau d'Heure?

• 1Fam. Berm27-09-2017

Een aanfluiting voor het woord 'zwembad'

Gedurende 2 weken diverse keren geweest met vrouw en zoon. Samenvatting: mijn zoon is trots dat hij zijn reddingszwemmen kon proberen op iemand, er was geen badmeester in de buurt. Verder enorm duur, koud water en alleen maar 1 glijbaan en een stroomversnelling. Dan nog zoveel moeten betalen voor een zwembad dat altijd een half uur tot 3 kwartier eerder dicht is dan ze zouden moeten zijn. Ik weet niet wat mij meer tegenvalt, de samenwerking met Landal en hoe dit gepresenteerd is, of de rampzalige kwaliteit van dit zwembad.

september 2017

• 2Marly17-08-2015

Waardeloos zwembad

Ging er in de zomervakantie met 6 tieners heen variërend in leeftijd van 15 tm 21 jaar en was ronduit waardeloos. Op de foto's ziet het bad er prachtig uit, realiteit is beduidend minder en veel kleiner. Schandalig dure entree (10 & 8€) en bv broodje hotdog kost gewoon 8€ en zit een mini knakworstje op. Daarbij deed de jacuzzi het niet en was het water steenkoud (buiten was het 19gr). Nooit meer

augustus 2015

• 5buckdanger124-07-2015

duur

heel duur en enkel kleuterbadje zonder glijbaan voor kinderen. voor de groten diep bad met wild water ronding en bubbelbad. je kon ook naar buiten zwemmen maar daar zat je al snel op elkaar omdat het niet zo groot is. In nl naar soorgelijk zwembad geweest en voor minder geld. je kon in het park wel 3-5 of 7 beurten kaarten nemen maar wij zijn zo geen zwemmers en dan was 25€ voor 1x zwemmen wel heel duur terwijl het water tamelijk koud was ook in het bubbelbad

juli 2015

• 6TRUS CHRISTIAN03-01-2015

Piscine

en attente de la rénovation

december 2014

• 6Eliza116-08-2014

Aardig zwembad

Leuk zwembad om je een paar uurtjes in te vermaken.

augustus 2014

• 6Leonie Degandt23-07-2014

Standaard zwembad

Klein zwembad, enkel stroomversnelling en kleine glijbaan. Duikbad zeer klein en weinig mogelijkheid om baantjes te zwemmen. Openingsuren niet aangepast aan toeristen.

juli 2014