Tijdelijk €25 aanbetaling

Ibis Charleroi Aéroport

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Charleroi Aéroport voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 2 reviews

4OnvoldoendeScore uit 2 reviews
  • 4Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Ibis Charleroi Aéroport

• 7David Jansen14-06-2011

Nuttig wanneer je het vliegtuig moet pakken!

De kamers waren uitstekend en de ontvangst ook. Twee minpunten: het internet was onbetaalbaar en de shuttle bleek niet in het weekend te rijden dus was er een taxi nodig.

• 1Carly11-12-2010

Totaal niet klantvriendelijk!!!

Dit hotel is ons erg tegengevallen. De kamers zijn aan de kleine kant en het is heel gehorig maar dat maakte ons nog niet zoveel uit. Wat ons wel in grote mate gestoord heeft is dat de parkeerplaats erg klein is.Nu sneeuwde het toen wij aankwamen en we konden net een plekje vinden de volgende ochtend willen we wegrijden om naar het vliegveld te gaan blijkt dat ons auto vastzit in de sneeuw en door gladheid niet uit het parkeervak kan komen. Wij als twee dames naar de receptie gegaan om hulp te vragen waar we totaal geen medewerking kregen. De meneer achter de balie wilde ons niet helpen en vond dat we het zelf maar uit moesten zoeken. Terwijl wij ons vliegtuig moesten halen!!!! Na heel lang getob is het ons toch gelukt en konden we net op tijd het vliegtuig halen! Maar voor ons nooit meer een bezoekje aan zon ongastvrij hotel!

Hotel Ibis Charleroi Aéroport info

Soort hotel