Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

10 Reviews over Ibis Budget Charleroi Airport

• 9HeJo18-11-2016

Ideale uitvalsbasis voor vliegvakantie

Ibis Budget is basic, maar erg schoon. Alle kamers hebben een eigen sanitairunit met een apart toilet. Ze bieden een voordelig arrangement: slapen, 10 dagen gratis parkeren op hun afgesloten parkeerterrein plus shuttle naar de luchthaven. Bij aankomst geef je door hoe laat je de volgende dag op het vliegveld moet zijn en dan staat er een taxi klaar. Bij terugkomst bel je een nummer en wordt je weer opgehaald, (laat je taxi-voucher goed zien, dan wordt je niet benaderd door andere taxivervoerders). Bij het hotel ontvang je een code om de parking te kunnen verlaten. Toen we vroegen waar we in de buurt konden eten, kregen we een keurig A4-tje met allerlei namen en adressen van eetgelegenheden in de buurt, van fastfood tot exclusieve restaurants.

• 4Lisa27-04-2016

Shuttle bus aanfluiting

Kamers op zich best ok voor een nachtje. In ieder geval schoon. Maar de shuttle bus die ze beloven heb ik niet gezien. Op de dag van vertrek naar het vliegveld geen shuttle bus, want die stond in de file(?) om 4.15 uur. En op de terugweg moesten we zelf bellen. Chauffeur sprak geen Engels en uiteindelijk bleek dat we een voucher hadden voor 1 taxi van 4 personen. Handig als je met z'n 5 bent... Dus zowel heenreis en terugreis gelopen van en naar het vliegveld!

• 8geertselsy29-10-2014

prijs kwaliteit top

ideaal hotel om dichtbij de luchthaven te overnachten

• 7Henri30-10-2012

Makkelijk

Ideaal om vanuit Charleroi te vliegen.. Makkelijk inc parkeren en transfer tegen betaalbare prijzen.

Pas op! als je terug kom pak niet zomaar een taxi!

• 7Bruno09-10-2010

Goedkope parking

Dit hotel heeft slechts één doel: een goedkope overnachting en GRATIS parking voor uw auto wanneer u vertrek vanuit de luchthaven Charleroi. De kamers zijn ZEER basic doch proper en voorzien van lavabo, douche en toilet. Een TV-toestel en klein bureau is tevens aanwezig. In de kamer treffen we een dubbelbed met daarboven een stapelbed voor één persoon. Het ontbijt is niet inbegrepen en kost 7€/persoon. Dit ontbijt is a volente en zeker beter dan op de luchthaven. (de pistolets zijn overheerlijk) Het parkeren is GRATIS voor 7 dagen, per bijkomende dag betaald u 10€ extra. Het transport naar de luchthaven loopt vlot (ca 5 minuten) en is GRATIS.

• 8Sander03-09-2010

Gunstige ligging maakt dit de ideale tussenstop.

Goed hotel, goede receptie, schone kamers ... eigenlijk een aanrader voor eenieder die op doorreis is of enkel op zoek is naar een goedkope overnachting (zonder eisen te stellen aan de omgeving; het hotel ligt langs een weg - geen last van verkeer overigens! - en heeft dus niet bepaald een sfeervolle locatie).

• 8Babette31-08-2010

Goedkoop & Goed - hier kan het!

We hadden een vlucht 's morgens vroeg en wilden toch een goede nacht maken. Omdat we niet teveel geld kwijt wilden zijn, kwamen we bij het Etap Hotel uit. Voor slechts 54eu voor 3 personen hadden we een prima basic kamer met eigen douche en toilet (i.t.t. F1 waar je de voorzieningen moet delen) in een hotel met vriendelijk personeel. Bij deze prijs zat ook een shuttle die ons op een door ons gewenst tijdstip afzette op het vliegveld en deze ons ook weer op kwam pikken nadat we weer waren geland - dit is echter alleen van toepassing op een sleep, park & fly offer, anders moet je een plekje in de (gratis) shuttle die op gezette tijden vertrekt, reserveren na je aankomst. Ons autootje stond gedurende onze korte vakantie veilig op het P-terrein van het hotel (camera bewaakt) voor max. 7 dagen i.p.v. op het betaalde P-terrein van Charleroi. Wanneer we weer op tijd moeten vertrekken, weten wij iig het Etap weer te vinden!

• 8Babette31-08-2010

Goedkoop & Goed - hier kan het!

Wij hadden een vlucht vanaf Charleroi 's morgens vroeg. Omdat we een goede nacht wilden maken en niet teveel geld kwijt wilden zijn, kwamen we op Etap Charleroi uit. Dit bleek een ontzettend goede keuze te zijn! Voor 54eu in totaal hebben we met 3 personen een drive, park en fly offer genomen. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn prima met eigen douche, toilet en wastafel (i.t.t. F1 hotels waar dit op de gang zit en je de faciliteiten moet delen). Daarbij kwam dat het hotel gratis shuttles verzorgt naar het vliegveld op de door jou gewenste tijd (alleen bij dit offer, anders moet je wel even reserveren de avond ervoor!) en je ook weer oppikt wanneer je terug aankomt. Onze auto stond 4 dagen lang op het parkeerterrein (met camera's) en we hoefden dus geen kosten te maken op het P-terrein van vliegmaatschappij. Ik ga hier zeker weer naar terug wanneer ik vroeg moet vliegen!

• 8Wil21-07-2010

Goed hotel doorreis Hotel

Zeer geschikt hotel als u vlieg vanaf Charleroi, personeel zeer vriendelijk en correct ontb ijt mogelijk voldoende parkeer gelegenheid als u park en fly heeft geboekt alles ziet er netjes (eenvoudig)en verzorgt uit zowel binnen als buiten.

• 6c en a14-11-2009

luchthaven hotel ....

We verbleven hier een nacht omdat we een vroege vlucht hadden maar er zijn beter betere hotels die niet zoveel duurder zijn te boeken in de omgeving. de kamers zijn sober , enkel franstalige zenders en heel er komt enorm veel geluid de kamer binnen vanop de gang , meer dan van de vliegtuigen . de service is wel okee . en de ligging ook . wij betaalden 62 € voor een nacht met 2 personen .

Hotel Ibis Budget Charleroi Airport info

• AirconditioningBeschikbaar